Kaip prisitaikyti prie kintančios rinkos sąlygų ir sėkmingai joje konkuruoti?  (1)

Vienas svarbiausių klausimų versle yra - kaip prisitaikyti prie kintančios rinkos sąlygų ir sėkmingai joje konkuruoti. Šiandien rinka yra kaip niekad dinamiška ir interaktyvi, o joje veikiančios pasiūlos ir paklausos jėgos ženkliai pakitusios dėl technologijų tendencijų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pagal TNS gallup tyrimą „Interneto naudojimas Lietuvoje“, net 58,2 proc. internautų 2010 m.žiemą internetu naudojosi kasdien ir beveik 92 proc. – bent kartą į savaitę. Vidutinė naršymo internete per dieną trukmė ilgesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu – ji išaugo nuo 2,7 val. iki 3 val. Tokie rodikliai yra labai palankūs įmonėms, kurių pagrindinė verslo dalis orientuota į interneto erdvę – visoms el.parduotuvėms. Viena didžiausia išaugusio interneto naudojimo priežastis – socialinių tinklų bei Facebook‘o atsiradimas. Anksčiau girdėtą posakį „ Jei tavęs nėra internete – tavęs nėra niekur“ dabar galime pritaikyti ir Facebook‘o mechanizmui. Facebook‘as idealiai tinka verslui plėtoti. Beveik visos didžiosios įmonės turi savo Facebook‘o profilius, kurie iš lėto tampa puikia konkurencijos priemone. Kiekviena įmonė stengiasi kuo geriau išnaudoti Facebook‘o teikiamas galimybes bei įrankius kuriant savo įvaizdį, geriausiai atspindintį įmonės tikslus bei veiklą. Vienas iš pagrindinių tokio FB naudojimo tikslų yra suburti kuo didesnę bei aktyvią paslaugos ar brando mėgėjų grupę ir taip užkariauti kuo didesnę auditoriją arba atgaivinti tikslinės auditorijos susidomėjimą įmonės produktais ir pačia įmone.

Žinoma negalime lyginti Lietuvos ir Amerikos Facebook‘o rinkos, tačiau galime rasti tikrai fenomenalių faktų apie tai,  kaip Lietuvos įmonės  prisitaiko prie Facebook‘o  ir tuom naudodamiesi  kuria naujus produktus ar paslaugas.

Vienas įdomesnių įsitvirtinimo Facebook‘e  pavyzdžių -  UAB „Fotofabrikas“, kurį apibūdina 3 žodžiai: išradingumas,  aktyvumas,  paslaugos Facebook'e.  Kodėl UAB “Fotofabrikas” tapo įdomus šioje srityje? Ši įmonė sukūrė išskirtinę paslaugą Facebook‘o vartotojams, kuri leidžia vartotojui gamintis nuotraukas tiesiai iš savo Facebook‘o albumų ir iš draugų albumų bei kurti dovanas su nuotraukomis (fotosuvenyrus): marškinėlius, puodelius, fotodrobes, kristalus ir t.t.

Jau dabar pastebima, kad ši paslauga pradeda populiarėti tarp Fotofabriko fanų ir kitose grupėse, kaip itin patogus ir paprastas nuotraukų užsakymo internetu įrankis. Pasak, įmonės pardavimų vadovo, Simo Jokubausko, ši investicija pradeda ne tik atsipirkinėti, bet ir tapo puikia reklamos priemone įmonei.

Planuojama, kad iki 2011 metu įmonė Facebook‘e sulauks dar didesnio dėmesio ir padidins savo populiarumą šioje erdvėje. Šiandien UAB „Fotofabrikas“ turi net 3 Facebook‘o profilius, kuriuose pristato skirtingas paslaugas ar veiklą. Tai Fotofabriko įmonės profilis, Fotofabriko Futbolo klubo profilis ir Fotofabriko nuotraukų užsakymo per Facebook programos profilis. Šiai dienai visi 3 profiliai vienija jau 1598 narius. Tikslas - iki 2011 metų apjungti 3000-4000 narių. Paklausus kokia sėmės formulė, gavome puikų atsakymą “Reikia mažiau laiko praleisti žiūrit ką daro kiti, ir daugiau daryti kažką naujo”. Būtent todėl ir buvo sukurta nuotraukų užsakymo programa tiesiai iš Facebook‘o.

Kokia gi ta Facebook nuotraukų užsakymo programa? Kaip viskas veikia?

Prisijungiate prie Facebook ir paieškos langelyje parašote Fotofabrikas, tuomet spaudžiate naudoti programą.

1. Pasirenkate nuotraukas, kurias spausdinsite arba su kuriomis gaminsite dovaną ir spaudžiate "gaminti nuotraukas" arba "gaminti dovaną".

2. Jei esate užsiregistravęs Fotofabriko vartotojas, Jūsų užsakymas sugeneruojamas iš karto ir Jūs iš karto  galite spausdinti nuotraukas (pasirenkate norimą nuotraukų formatą, kiekį, popierių, spalvingumą. Jei norite, atliekate korekcijas) arba gaminti dovanas (pasirenkate norimą dovanos tipą, jei reikia atliekate korekcijas su nuotrauka, galite sukurti sveikinimą arba naudoti Jums tinkamiausią iš esančių sistemoje). Tuomet spaudžiate  "tvirtinti" ir "pirkti".

3. Jei neesate užsiregistravęs Fotofabriko vartotojas, užsiregistruokite ir Jūsų užsakymas automatiškai bus perkeltas. Jums beliks atlikti 2 punkte aprašytus veiksmus.

4. Jūsų užsakytas dovanas ir nuotraukas galite gauti tiesiai į namus arba atsiimti Fotofabriko salonuose Vilniuje ir Kaune.

5. Spausdinti nuotraukas ir gaminti dovanas galite iš savo asmeninių albumų, iš draugų albumų  galite tik tuo atveju, jei jie yra suteikę albumui statusą " Noriu gauti dovanas iš Fotofabriko". Jei toks statusas nėra suteiktas, galite draugui nusiųsti prašymą iš pasirinkto albumo "Ar norėtum gauti dovaną iš Fotofabriko?" ir laukti jo patvirtinimo. Taip pat nuotraukas galite kelti tiesiai iš kompiuterio.

6. Jei apsigalvojote ir nenorite leisti spausdinti nuotraukų ar gaminti dovanų su Jūsų nuotraukomis, tiesiog atšaukite leidimą - " Neleidžiu naudoti šio nuotraukų albumo dovanų gamybai ir nuotraukų spausdinimui"

"Fotofabrikas" yra fotopaslaugų teikimo internetu pradininkas, kuris savo veiklą pradėjo 2003 metais. Ar ši įmonė sukūrė dar vieną bekonkurencinį atvejį Lietuvos rinkoje? 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: