Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Linas000 2010-08-23 20:36
Kazkaip neitikino manes , kad seimos instruktorius bus sunkumas. As manau, kad tas instruktorius labiau suinteresuotas ir ismokinti mokini ir geriau supranta to mokinio mastymo ypatumus. Be to, labiau saugos automobili, todel nelis i tokias gatves, kur galetu reiketi papildomu pedalu.
As mokiausi vairuoti Dorkane, buvo 10 praktiniu vaziavimu, instruktorius zino ka daro, mato kas man prastai sekasi ir istreniruoja. O stai su teorija tai prasciau, nes pamokos vedamos visiems bendrai, niekas i galva nelenda... Tai teorija per pirma egzamina policijoj pastrigau. Teko susiimti ir ismokus grizti laikyti antra k. Taciau praktinio vairavimo egzamina islaikiau is pirmo sykio. Taigi, manau, kad tie priverstiniai papildomi vairavimai nera reikalinga. Mokinys pats zino kada jis pasiruoses. O stai teorija tai reiketu stipriau kalti, nes vis dar pastebiu miestuose besimokancius vairuotojus, kurie nesiorientuoja kas tas vienpusis eismas, arba kad prie perejos jei visi stoja, tai reikia ir jam sustoti, nepakanka galvoti kad "spes pralisti". Kazkaip manes neitikina pasakymas, kad truksta igudziu Kokiu reikia igudziu is(-i)vaziuoti is ziedo arba sustoti prie raudono sviesoforo?
Muskietininx 2010-08-23 20:46
Aš teises gavau kažkur prieš mėnesį. Man pravažiavimų mokykloje, mašinos valdymo atžvilgiu tirkai pakako. Bet koją kišo kitos bėdos. Esu gana išsiblaškęs, o to jokios teorijos pamokėlės į galvą neįkals. tiesiog reikia "praktiškai" važiuojant įprasti pastebėti tam tikrus ženklus. Reikia pajusti patį kelią ir tą situaciją, kai sėdi už vairo, O tam reikia tiesiog laiko. Viskas priklauso nuo asmenybės, vienas žmogus gali greitai įsisavinti teoriją, bet štai už vairo, praktiškai panaudoti tas žinias gali būti sudėtinga. Džiaugiuosi, kad spėjau, nes būtų tekę pakloti didesnę sumelę.
cNduo 2010-08-23 20:59
Kaip jau aukščiau esantis žmogus parašė, nekiekvienam vairavimas yra jo arkliukas. Neturint vairavimo patirties gan sunku orientuotis gatvėje, trūksta tiesiog pasitikėjimo savimi, kuris įgijamas praėjus keliasdešimčiai valandų už vairo. Čia labai didelę įtaką atlieka asmenybės tipas ir mąstymo būdas, jeigu žmogus "pėsčiųjų" gyvenime yra ramesnio/bailesnio charakterio tai jam sunkiau seksis vairavime. O jeigu ir santykiai nekokie su instruktorium tai tuolabiau sunkiau seksis vairuot. Pats pas instruktorių sužinojau žymiai daugiau naudingesnės informacijos negu pačiuose teorijos kursuose, o tą gautą informaciją tinkamai suvirškint ir panaudot išmokau tik važinėdamas su šeimos nariu, nes tuomet jautiesi drąsiau ir jauti didesnę atsakomybę už vairo ir žinai jog už tavęs niekas nenuspaus stabdžių pedalo. O besimokantiems vairuot geriausia yra pasivažinėt po kaimą kokį nors kur nebūtų tokių galimybių trukdyt eismui ir kuo geriau susiliet su mašina bei perprast vairavimo sistemą.
Muskietininx 2010-08-23 21:26
Ir dar kaiką pastebėjau. Kol neturėjau teisių gatvėje buvo labai sunku. Tos "M" raidės taip slėgdavo, jos tiesiog spauzdavo mane iš visų pusių, atrodė, kad kitiems vairuotojams esu "šūdo" vietoje, nejutau jokios pagarbos, mane lenkdavo net nelesitinose vietose, juk aš buvau "mokinukas", tiesiog "kvailas mokinukas", neujaugi jie lesi man važiuoti priekyje ?. Ir galiausiai išsilaisvinimą pajutau tik sėdęs už vairo su teisėmis. Tada ir sekasi viskas daug geriau, nes tu savimi jau pasitiki, tu esi - vairuotojas. Su lapais manau yra lygiai ta pati situacija, vairuotojai dažnai netoleruoja ir visiškai negerbia "klevelio". Aišku, jis nepatyręs, todėl jo reikia saugotis, kartais jam nusileisti, bet juk niekas taip nesielgia. Būtent todėl lapo aš ir vengiu.
Linas000 2010-08-24 01:59
Na ir kas cia blogo kad lenkia? Gal skuba. As visus skubancius praleidziu visada. Nepraleidziu tik tokiu, kurie nesugeba atstoveti eiles, kaip pavyzdziui Vilniuje i posuki kairen nuo lenino aikstes link tunelio i Geleznio vilko g. O jei pats lenkiu kleva, tai ilgiau nei iprastai rodau posukio signala, o tada apvaziuoju. Jokio streso, jokio zeminimo.
Vairuoju dideles senas masinas, nei man ju gaila, nei tiek greitai vaziuoju, kad susizeisciau, jei nutiktu ivykis. Todel nesuku galvos ir neseku kur kas nori staiga uzlisti. Jo reikalas avarines situacijos, o ne mano. Kodel tureciau jausti atsakomybe uz kazkoki begalvi. Didziuociausi toki izulu uzlindeli nuskynes, gal susimastys tada kad ne vienas gatveje vaziavo...
Kai vaziuoju i Kauna is Vilniaus ir nereikia skubeti, tai vaziuoju 90-100km/h. Ir kai dabar nebeliko greicio "fenu", tai visi ramiau vaziuoti pradejo. Visi graziai binzena vorele. Telpa ir "klevai" ant kelio, nors ir seniau netrukdydavo man.
Svarbiausia prisisegti dirzus, isijungti lempas, pasitikrint stabdzius ir nebut apsvaigusiam. Tada vairavimas nekels baimiu. O jei reikia adrenalino, tai ir saugiau ir pigiau bus kartingai. Nes statistinis automobilis lietuvoje yra senesnis nei senas, ir sveria daugiau kaip tona, tai pradejus issidirbinet nezinai kada atsisakys stabdziai ar istruks ratas. Tada bus nesvarbu, kad nenorejau kaimyno trobos nugriauti, masina eis is inercijos kiaurai ir bus
immortallt 2010-08-24 02:28
Oi hebra, vairavimas jei jums tik sustoti prie raudonos ir i zieda isvaziuoti, gal ireminkit teises ir pakabinkit jas... Paskui kamsciai per tokius renkasi. Jei vaziuoji i zieda, tai ir vaziuok, karta spustelejes gaza ir spausk, nes kitas tikisi kad tu pravaziuosi ir jis paskui isleks. (ne karta vos neikaliau taip pvz 2-3 juostoj, nes issigasta...)
Vaziuodamas antra juosta, nesustok praleisti issukancio is salutinio i pagrindinio pirma juosta...
Vaziuodamas zinok, kad sonuose yra "dead zones" kuriu nematai per paprastus veidrodelius (nebent jie yra lauzti)
Nesivilk antroj juostoj tokiu pat greiciu kaip pirmoj ar leciau. Jei uz pirma juosta leciau vaziuoji, tai gal nelisk is viso is pirmos juostos...
Vairuot ismoksi normaliai gal po 10 metu vairavimo, kai instinktyviai isvengsi eismo ivykiu. Pats tevairuoju 4 metai, bet dar jauciu kur yra mano spragos...
Ir po galais, nusipirkes kledara, nemanyk kad krutas esi ir nelenktyniauk su kitais, nesvarbu ar greitkeliu lekia 100 ar 150 ar 200... Uzdusi, suges masina, ne tik pats uzsimusi, bet dar ka nors ir uzmusi...
Beje jei jau esi klevas, nereiskia kad gali vaziuoti 30km/h greiciu... Jei nori, kad tave gerbtu, vaziuok taip kaip kiti eismo dalyviai. Nelisk naglai priesais kitus, praleisk jei nori buti praleistas.
Kamsciams susidarius (pvz 1 juosta uzdaryta) o tu esi antroj juostoj, privalai uzleisti viena masina i savo juosta. TOKIOS TAISYKLES IR TAI YRA LOGISKA. Taip pat nespoksok kodel kamstis susidare o po galais VAZIUOK.
Ir t.t. ir t.t. jei nesi zioplas - pats greit padedi pastebet dar daugiau tokiu panasiu dalyku
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuo rudens brangs vairavimo kursai, o mokyklos baigimo pažymėjimai bus išduodami nuo 17 metų ir galios tik metus