Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
TomasS 2010-08-25 23:01
Chrm. Bėda tame, kad bandoma spręsti sudėtinę problemą (dėstytojų/studentų demotyvacijos/nekompetencijos, aplaidumo) vienu ypu ir vienu vektoriumi. Gal reikėtų sudėtinę išsilavinimo problemą dekomponuoti ir spręsti kiekvieną dalį atskirai? Nes dabar panašu aklą į bandymą kopijuoti užsieninius sprendimus nepasinagrinėjus realios vietinės situacijos. Pavyzdžiui:
1. analizę ir sprendimų variantų paieškas (galbūt kartais tai pakeliant iki universitetinio abstraktaus lygmens, bet paliekant motyvuojančias nuorodas į realias gyvenimiškas problemas).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Studentų Asamblėjoje – diskusijos, kas lemia studijų kokybę ir kaip ją gerinti