Naujos personalo valdymo galimybės  (0)

Naujų produktų ir paslaugų kūrimas reikalauja pastangų ir laiko, kurį vien tik savo jėgomis ne kiekviena organizacija sugeba įgyvendinti turimais resursais. Tačiau informacinės technologijos sudaro galimybes optimizuoti veiklos procesus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dauguma organizacijų siekia didinti darbo produktyvumą bei tuo pačiu užtikrinti darnią plėtrą ir didinti savo konkurencinį pranašumą. Informacinių technologijų įmonės kaip tik padeda savo klientams prisitaikyti prie nuolat kintančios rinkos poreikių siūlydamos pasaulyje atsiradusias technologines naujoves.

Rinkos poreikiai

„Mums ypatingai svarbu laiku klientams pateikti rinkos poreikius atitinkančias technologijas, todėl nuolat plečiame tarptautinių ir vietinių partnerių tinklą. Pasinaudoję įgytomis žiniomis bei sukaupta patirtimi, efektyviai stipriname kompetencijas bei klientams siūlome efektyvesnius sprendimus“, - teigia „Alna Business Solutions“ vykdantysis direktorius Marius Juknevičius.

„Alna Business Solutions“ dar 2008 metais pasirašė strateginės partnerystės sutartį su tarptautine bendrove „UCMS Emea Group”, kuri suteikia išskirtines teises platinti ir diegti personalo valdymo, darbo grafikų planavimo bei darbo užmokesčio skaičiavimo sistemą „Quinyx”.

Partnerystės pranašumai

„Ši partnerystė mums suteikia galimybę rinkai pasiūlyti kokybiškus produktus bei paslaugas ir aktyviai dalyvauti jų plėtroje. Turėdami ilgametę personalo valdymo sprendimų patirtį, dabar bendromis jėgomis Baltijos šalių rinkų dalyviams galime pasiūlyti patogius ir modernius personalo valdymo įrankius“, - sako M. Juknevičius.

„Bendradarbiaudami su partneriais, „Quinyx“ sistemą mūsų specialistai pritaikė Lietuvoje veikiančių įmonių verslo poreikiams, mokestinei politikai ir įstatyminėms bazėms, o šią sistemą galima naudotis daugelyje šalių, kur vyrauja kitokia verslo ir teisinė aplinka“, - teigia M. Juknevičius.

Personalo valdymas

Pasak M. Juknevičiaus, šie personalo valdymo sprendimai pasižymi itin lanksčiomis pritaikymo galimybėmis, nes išsiskiria ir paslaugų įsigijimo forma – įmonė sistemą gali nuomotis, o ne naudotis įsigyjant licenciją. Tokia sistemos naudojimo tvarka yra palanki augančioms įmonėms, nes nuomos kaštai tiesiogiai priklauso nuo įmonės dydžio.

„Sistemą patogu naudoti įvairaus dydžio Lietuvos ir tarptautinėms įmonėms, nes ji apima visus personalo valdymo proceso etapus“, - pasakoja M. Juknevičius. Anot jo, džiugu matyti, kad personalo valdymo sprendimais domisi vis daugiau šalies bendrovių, efektyviam personalo valdymui darbdaviai skiria vis daugiau dėmesio.

Nauda sistemos vartotojams

„Sistema apima tokius personalo valdymo procesus: darbuotojų. atranką, žmogiškųjų. išteklių administravimą, darbo laiko planavimą, darbuotojų veiklos vertinimą, karjeros bei mokymų planavimą ir darbo užmokesčio skaičiavimą.“, - sako M. Juknevičius.

Internetinis sprendimas vartotojui suteikia galimybę dirbti su duomenimis realiu laiku iš bet kurios pasaulio vietos, kur yra interneto ryšys. Pavyzdžiui, vadovas būdamas komandiruotėje gali lengvai tvirtinti vidinius personalo dokumentus, o darbuotojas gali pateikti atostogų ir kitus prašymus, būdamas bet kurioje pasaulio vietoje.

Prognozuojama, kad tokių paslaugų paklausa ateityje tik didės, nes organizacijos galės sėkmingai sumažinti personalo valdymo, administravimo ir IT ūkio priežiūros išlaidas.

„Alna Business Solutions“ yra „Alnos“ grupės įmonė, teikianti veiklos procesų konsultacijas, kurianti, integruojanti, atnaujinanti ir prižiūrinti verslo, personalo, dokumentų bei darbo procesų valdymo sistemas. „Alna“ savo veiklą skaičiuoja nuo 1989 m. ir dabar yra viena iš IT rinkos lyderių Baltijos šalyse.

Tomas Pranckevičius,
Žinių ekonomikos forumo konsultantas
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: