Kvietimas dalyvauti nacionalinėje mokslinėje konferencijoje „Kultūriniai ir ekonominiai socialinių tinklų efektai“  (0)

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Studentų mokslinė draugija (VU KF SMD) kviečia į nacionalinę mokslinę konferenciją „Kultūriniai ir ekonominiai socialinių tinklų efektai“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pranešimus konferencijai kviečiami rengti visų pakopų studentai. Taip pat laukiame mokslinį laipsnį jau turinčių bei gilią profesinę patirtį atitinkamoje srityje sukaupusių asmenų, norinčių konferencijoje dalyvauti kviestinio svečio teisėmis.

Konferencija vyks 2012 m. balandžio 24-26 d., Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete (Saulėtekio al. 9, I rūmai, Vilnius). Susidomėjusieji turi užregistruoti savo pranešimų temas iki balandžio 5 d. adresu konferencija.kfsmd@gmail.com, nurodydami vardą ir pavardę, pranešimo temą, mokslinį vadovą, aukštąją mokyklą bei studijų programą ir pakopą. Metodinius reikalavimus atitinkančias tekstines publikacijas privaloma atsiųsti iki balandžio 17 d. Pranešimui skiriama 10-15 minučių. Dalyvavimas nemokamas.

2012-ieji – muziejų metai

2012-ieji LR Seimo nutarimu paskelbti Muziejų metais. Taip siekiama atkreipti valstybės ir visuomenės dėmesį į muziejų vykdomą svarbią misiją saugoti kultūros ir istorijos vertybes bei šviesti visuomenę. Todėl ypač skatiname studentus bei kviestinius svečius rengti pranešimu muziejų veiklai aktualiomis bei konferencijos tematiką atitinkančiomis temomis.

„Socialinių tinklų atsiradimas ir itin sparti jų plėtra dažnai vadinama socialinių medijų revoliucija. Pirmieji tokių tinklų efektai buvo pastebėti pačioje internetinėje erdvėje: informacijos ir komunikacijos technologijos tapo pastebimai interaktyvesnės, tai buvo suprasta kaip svarbus kokybinis šuolis, pasaulinis žiniatinklis įžengė į Web 2.0. erą. Tai ne tik paskatino verslo ir jo komunikacijos pokyčius, bet ir sudarė sąlygas atsirasti naujam verslui.

Ne taip senai socialinės medijos įtraukė tokias plačias mases žmonių, kad nejučia visi supratome: socialinių tinklų efektai peržengė kibererdvę. Kiekvienas interneto vartotojas tapo nepamatuojamos galios komunikacijos kanalo naudotoju. Iš pradžių tai lėmė masiškai kuriamą turinį, vėliau visas pasaulis išvydo, kaip turinys ne vieną kartą subūrė mases realiame pasaulyje.“

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: