7 didžiausios internetinių svetainių klaidos (0)
Viena seniausių reklamos agentūrų JWT atliko tyrimą, kad 69 proc. žmonių sprendimą pirkti priima apsilankę internetinėje svetainėje. Reikia suprasti, kad tinklalapis nėra marketingas, tai tik dalis Jūsų verslo marketingo. Tad norėdami išvengti žemiau pateiktų klaidų, reikėtų tiksliai apsirašyti, kas Jūsų verslo tikslinė rinka, kokią pridėtinę vertę Jiems sukursite, kokia Jūsų misija, kaip save pozicionuosite.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
1. Neaiškus internetinės svetainės tikslas
Tikriausiai pati dažniausiai daroma klaida prieš kuriant internetinę svetainę tai, jog nėra nustatomas jos tikslas. Kuriant verslą yra įprasta išsikelti tikslus ir jų siekti. Projektuojant internetinį tinklalapį būtina išsikelti koks bus jo tikslas. Verslininkas, neturintis užsibrėžto tikslo, dažniausiai, veikia chaotiškai, bando lygintis į konkurentus. Ar visa tai duos norimą rezultatą? Ko gero apie tai nėra susimąstoma.
Per pastaruosius metus labai populiarios tapo pagrindiniame puslapyje besikeičiančios skaidrės, dar kitaip vadinamos slider’s. Jomis bandoma pateikti pačią svarbiausią ir pirkėją pritraukiančią informaciją reklaminiuose skydeliuose. Tačiau šie skydeliai turi tam tikrų minusų. Kadangi jie juda, blaško dėmesį, o tai gali erzinti pirkėją. Dar blogiau jei svetainėje juda daugiau nei vienas elementas, tokiu atveju internetinė svetainė tampa tikru atrakcionų parku.
3. Sudėtinga rasti svarbiausią informaciją
Šiais laikais internetinės svetainės lankytojai yra labai nekantrūs ir itin taupo savo laiką. Jeigu jiems tenka užtrukti norint surasti reikalingos informacijos Jūsų internetinėje svetainėje, nesitikėkite, kad Jie pasiliks ar ateityje naudosis Jūsų paslaugomis. Lankytojui patinka sistemingai sudėliota informacija bei jos glaustumas, konkretumas. Toks svetainės stilius rodo pagarbą lankytojui ir jis tai vertina.Jei Jūs pasikviestumėte svečius į netvarkingus namus, turbūt gėda būtų Jums. Internetinė svetainė taip pat turi pasižymėti tvarka. Dėl netvarkingai sukeltos vaizdinės medžiagos, pasirinkito netinkamo svetainės dizaino, lankytojas gali susidaryti neigiamą įspūdį.
5. Gramatinės ir stiliaus klaidos
Internetinio tinklalapio lankytojas nebūtinai privalo būti raštingas, bet jo kūrėjas privalo. Akį rėžiančios stiliaus ir gramatinės klaidos sudaro internetinės svetainės prastą įvaizdį. Taisiklingas tekstas ir rišlus minčių dėstymas parodo, jog Jūsų darbai yra puikiai organizuoti ir esate disciplinizuotas.Gerai žinoma, jog vaizdinė medžiaga greičiau patraukia potencialaus pirkėjo dėmesį, negu žodinė. Prastos kokybės nuotrauka rodys Jūsų abejingą ir neatsakingą požiūrį į klientą. Didelė tikimybė, jog svetainės lankytojas tai pastebėjęs, gali likti abejingas Jūsų teikiamomis paslaugomis.
Jei Jūsų verslas uždirba iš reklamos, nereikia pamiršti, kad reklamuotojai Jums moka dėl lankytojų srauto. Tikrasis Jūsų klientas yra internetinės svetainės lankytojas. Taikydami agresyvias reklamos formas, galite prarasti potencialius svetainės lankytojus.
Šiame straipsnyje pateikti pagrindiniai punktai į ką reikėtų atkreipti dėmesį, projektuojant internetinius tinklalapius. Kita vertus, dėmesys turi būti skirtas kiekvienai detalei. Suprantama, kad sunku būti visų galų meistru, tačiau visada galima pasitarti su ekspertais. Tai dažnai nieko nekainuoja, o rezultatas tampa neįkainojamas.