Taupusis naujas „Ford Focus ECOnetic”  (2)

Taupusis naujas „Ford Focus ECOnetic” su naująja „Auto-Stop-Start“ sistema sunaudoja tik 3,8 l degalų 100 km bei turi itin žemą 99 g/km CO2 emisiją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

• Naujos kartos „Ford Focus ECOnetic“ penkių durų hečbekas su papildomai pasirenkama „Auto-Start-Stop“ sistema turi itin žemą 99 g/km CO2 emisiją bei 100 kilometrų suvartoja tik 3,8 l degalų. • Tai pirmasis „Ford of Europe“ pagamintas modelis su naujomis ekologiškomis technologijomis „Ford Auto-Start-Stop“, regeneracinio įkrovimo sistema „Smart Regenerative Charging“, „Ford Eco Mode“ režimu bei mažo įtempimo pavaros diržu „Low Tension FEAD“. • „Ford Focus ECOnetic“ penkių durų hečbekas bei universalas be „Ford Auto-Start-Stop“ sistemos taip pat turi labai žemą 104 g/km CO2 emisiją. • Naujų „Ford Focus ECOnetic“ modelių gama prekyboje pasirodys 2010 metų pradžioje. Speciali „Ford ECOnetic“ modelių serija įsitvirtino rinkoje, pasiūliusi alternatyvą klientams, kuriems rūpi draugiški aplinkai ir ekonomiški automobiliai. „Ford Fiesta ECOnetic, „Ford Mondeo ECOnetic“, „Ford Transit ECOnetic“ gamą papildys naujomis technologijomis išsiskiriantis ekonomiškiausias „Ford Focus ECOnetic“ modelis. Efektyvios technologijos

Naujas penkių durų hečbekas „Ford Focus ECOnetic“ pasižymi nauja papildomai pasirenkama sistema „Ford Auto-Stop-Start“, kuri buvo pademonstruota koncepciniame „Ford iosis MAX“ modelyje 2009 m. tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje. „Ford Focus ECOnetic“ standartinėje įrangoje turi regeneracinio įkrovimo sistemą „Smart Regenerative Charge“ bei mažo įtempimo pavaros diržą „Low Tension FEAD“ – technologijas, kurios yra visiškai naujos „Ford of Europe“ modelių gamoje bei užtikrina itin žemą CO2 emisijos normą ir ekonomiškumą. „Ford Eco Mode“ sistema leidžia vairuotojui stebėti realias kuro sąnaudas bei taip reguliuoti vairavimo stilių.

Išmanioji  regeneracinio įkrovimo sistema „Smart Regenerative Charging“ padidina  generatoriaus galingumą, kai automobilis stabdomas arba lėtėja. Taip automobilio kinetinė energija paverčiama į elektros energiją, papildomai nenaudojant kuro. Papildomai pasirenkamą sistemą „Ford Auto-Stop-Start“ galima bus užsisakyti tik penkių durų „Ford Focus ECOnetic“ hečbekams.

„Ford Focus ECOnetic“ siūlomas su pažįstamu ir išbandytu dinamišku  1,6 l turbodyzeliniu varikliu „Duratorq TDCi“ su kietųjų dalelių filtru („cDPF“). Atsižvelgiant į kai kuriose šalyse taikomus mokesčius, variklis gali būti 109 ir 90 AG galingumo.  Vidutinės „Ford Focus ECOnetic“ kuro sąnaudos su „Ford Auto-Stop-Start“ sistema – tik 3,8 l/100 km, be šios sistemos – tik 4,0 l/km.

„Norėdami pasiekti tokių rezultatų, mes suderinome jau išbandytas technologijas su visiškai naujomis,“ – sakė „Ford of Europe“ CO2 Technologijų skyriaus vadovas daktaras Thilo Seibert. „Naujas „Focus ECOnetic“ - labai sėkmingas rezultatas, ir kai kurios šių technologijų bus pritaikytos kitiems pagrindiniams modeliams jau visai greitai.“ Prekyboje naujų „Ford Focus ECOnetic“ modelių gama Lietuvoje pasirodys jau 2010 m. pradžioje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: