Naujieji „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“: naujas dizainas, efektyvūs varikliai, technologijos saugumui ir komfortui  (0)

Šių metų sausio mėn. 14-24 dienomis vyksiančioje Briuselio automobilių parodoje „Ford“ pristato naujuosius „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ modelius. Naujieji „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ modeliai pradeda naujų „Ford of Europe“ produktų pristatymo metus. Tai pirmieji modeliai, turintys gausybę inovatyvių technologijų ir savybių, kurios bus pritaikytos ir kituose „Ford“ modeliuose bei padės suvokti, ką reiškia vairuoti „Ford“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ su naujausiais „Ford“ kinetinio dizaino evoliucijos elementais, vidaus apdailos medžiagomis bei įranga, efektyviais varikliais įneša naujo stiliaus „Ford of Europe“ modelių gamai bei siūlo vairuotojui saugumą ir komfortą. Tai pirmieji automobiliai, kurie bus siūlomi su visiškai naujais efektyviais „Ford EcoBoost“ 2.0 l turbininiais varikliais, išvystančiais 203 AG galią. Toliau siūlomas pažįstamas ir mėgstamas 2.0 l „Duratorq TDCi“ turbodyzelinis variklis su 140 AG galia, tačiau dabar galima rinktis ir naująjį 163 AG galingumo variklį. Naujausia „Ford PowerShift“ dvigubos sankabos transmisija pirmą kartą siūloma didelių „Ford“ automobilių gamoje. Ši transmisija standartiškai derinama su „EcoBoost“ varikliu, tačiau ją taip pat galima pasirinkti ir su abiem turbodyzeliniais varikliais. Naujieji modeliai pristato ir novatoriškas saugumo ir patogumo savybes, įskaitant nematomos zonos informacinę sistemą („Blind Spot Information System“ (BLIS®)) bei naują elektrinę galinių durų užrakinimo vaikų apsaugai sistemą. Išskirtinė išorė „Ford“ dizainerių komanda atliko ryškių pakeitimų, kad abu naujieji modeliai taptų individualūs ir išreikštų kinetinio dizaino idėjas. „S-MAX“ greitai įsitvirtino rinkoje kaip sportiškas, aukštos kokybės ir turintis gausią įrangą vienatūris. Tai visapusiškas universalus automobilis, tačiau vairavimo malonumas ar stilius nėra paaukoti vardan patogumo. Naujasis modelis tęsia šią tradiciją ir kartu tampa dar tobulesnis: ryškūs išorės pakeitimai, įskaitant raiškiai išlenktą variklio gaubtą bei visiškai naują priekį, paryškintą trapecijos formos blizgiomis juodomis grotelėmis, suteikiančiomis „S-MAX“ išskirtinumą. Naujas žemesnis priekinis bamperis, aukštesnės įrangos versijose komplektuojamas kartu su išraiškingomis LED tipo dienos šviesomis (galima užsisakyti ir „Trend“ versijoms) dar labiau sustiprina naują poziciją. Žvelgiant iš šono, „S-MAX“ išlieka lengvai atpažįstamas, tačiau šoninės viršutinės linijos pabrėžtos chromo apdaila, suteikiančia glotnumo ir sportiškumo. Galinė „S-MAX“ dalis taip pat atnaujinta: bagažinės dangtis įgavo dinamiškesnes formas, galinis bamperis daug žemesnis, o nauji LED žibintai ištęsti giliai į sparnus, taip sukuriant itin atletišką išvaizdą. Tarp žibintų tęsiasi horizontali chromo apdaila, paryškinanti „S-MAX“ logotipą. Naujasis „Galaxy“ taip pat turi atnaujintą priekinę dalį, kuri paryškina „Galaxy“ prabangą. Atnaujintos daugybė kitų savybių, sustiprinančių prabangaus „Ford“ septynviečio vienatūrio įvaizdį. Naujas, raiškesnis variklio gaubtas apjungia priekinės „Galaxy“ dalies dizainą: trapecijos formos groteles su chromo intarpais, naujo dizaino priekinius rūko žibintus, akivaizdžiai įtakotus „Ford“ kinetinio dizaino vizijos. „Ghia“ bei „Titanium“ modeliai turi daugiau chromo apdailos. Stogo liniją paryškina naujos integruotos stogo išilginės sijos, o gale įspūdingi LED žibintai bei pažemintas kėbulo spalvos bamperis visose versijoje yra standartinė įranga. „Ghia“ ir „Titanium“ versijos turi chromuotas durų rankenėles bei chromuotas šonines apdailas.

Naujieji varikliai „EcoBoost SCTi“ ir „Duratorq TDCi“ bei „PowerShift“ transmisija

Naujieji „Ford S-MAX“ ir „Galaxy“ siūlo platų naujųjų ekonomiškų ir turinčių mažas CO2 emisijas variklių pasirinkimą, nepamirštant vairavimo teikiamo malonumo. Tai pirmieji „Ford“ modeliai su naujuoju 2.0 l „EcoBoost SCTi“ varikliu, kuris pradeda naują erą benzininių „Ford“ variklių vystyme. Lengvo svorio aliuminio konstrukcijos, su naujausios kartos aukšto spaudimo tiesioginio įpurškimo sistema, mažos inercijos turbokompresoriumi ir  abiejų skirstymo velenų nepriklausomo fazių keitimo sistema, „EcoBoost“ variklis atneša naujus techninių galimybių ir kuro sąnaudų efektyvumo standartus tokio tipo variklių gamai.

2.0 litrų SCTi variklis išvysto 203 AG galingumą prie 5500 sūkių per minutę, bei pasiekia 300 Nm sukimo momentą, išliekantį intervale tarp 1750-4500 sūkių per minutę. Su šiuo nauju varikliu „S-MAX“ iki 100 km/h įsibėgėja per 8,5 sekundės („Galaxy“ – per 8,8 s) ir pasiekia maksimalų 221 km/h greitį („Galaxy“ - 217 km/h).

Net ir pasiekus tokius parametrus, kuro sąnaudos ir CO2 emisija stipriai sumažėjo. Palyginus su ankstesniuoju 2.3 161 AG galios varikliu, CO2 emisija sumažinta net 19% iki 189 g/km, nors 2.0 SCTi variklis galingesnis net 25%. Naujovės leidžia pasiekti 8,11 l/100 km vidutines kuro sąnaudas, o užmiestyje automobiliai sunaudoja tik 6,4 l degalų 100 km. 

Dyzelinis variklis naujiesiems „S-MAX“ ir „Galaxy“ taip pat stipriai patobulintas. Dviejų litrų „Duratorq TDCi“ variklių šeima dabar atitinka Euro V reikalavimus bei pirmą kartą yra galimi trijų galingumų: 115, 140 ir 163 AG. Sukurti, kad teiktų vairavimo malonumą bei kuo labiau sumažintų priežiūros išlaidas, šie naujieji varikliai yra įspūdingai ekonomiški ir draugiški aplinkai. Vidutinės kuro sąnaudos tėra 5,7 l/100 km, o CO2 – tik 152 g/km. Varikliai, derinami su 6 pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis, užtikrina puikius parametrus ir vairavimo malonumą.

Efektyvi ir sklandžiai persijungianti „Ford PowerShift“ dvigubos sankabos transmisija puikiai tinka benzininiam ir dyzeliniam varikliui. Kaip standartinė įranga, ši transmisija derinama su naujuoju „EcoBoost SCTi“ varikliu, tačiau ją taip pat galima užsisakyti ir su 140 bei 163 AG galingumo „Duratorq TDCi“ varikliu.

Naujos ypatybės sustiprina saugumo lygį ir suteikia dar daugiau komforto

Nuo pat pradžių naujieji „S-MAX“ ir „Galaxy“ buvo sukurti taip, kad klientai galėtų mėgautis aukščiausios klasės keliavimo malonumu. Ankstesni modeliai turėjo daugybę gerų savybių, o naujuosiuose šios dar labiau patobulintos, jų dabar daugiau: didesnis saugumas, daugiau komforto. Naujieji „S-MAX“ ir „Galaxy“ yra pirmieji „Ford of Europe“ modeliai, turintys naująją nematomos zonos informacinę sistemą „Blind Spot Information System“ (BLIS®). Radaro principu veikianti sistema įgalina vairuotoją pastebėti automobilius nematomoje zonoje. Kita naujiena -  nauja prisitaikanti greičio ribojimo sistema „Adjustable Speed Limiter Device“ (ASLD), neleidžianti nesąmoningai padidinti greičio.

Pasinaudojus „CAN Bus“ sistemos privalumais, „Ford“ dabar siūlo pasirenkamą elektrinę galinių durų užrakinimo vaikų apsaugai sistemą „S-MAX“ ir „Galaxy“ modeliams. Sistema „CAN Bus“ leidžia įvairiems mikro mechanizmams kontaktuoti tarpusavyje, nedalyvaujant pagrindiniam kompiuteriui. Pasirinkus vaikų apsaugos įrangą, galinių langų deaktyvavimas kartu užrakina ir duris.

Aukščiausio įrangos lygio „S-MAX“ versijos turi LED dienos šviesas bei LED vidaus apšvietimą.   „S-MAX“ ir „Galaxy“ aukščiausio įrangos lygio versijos taip pat turi galingą bagažo skyriaus apšvietimą, sumontuotą žemesniajame vidiniame įkrovimo dalies kampe. Visos versijos turi LED tipo galinius žibintus.

Kita ypatybė, suteikianti aukščiausios klasės kelionės malonumą, yra „Premium“ garso sistema, kuri taip pat gali būti užsakyta su „High-Nav“ navigacijos arba „Sony Audio“ sistemomis. DAB (angl. Digital Audio Broadcasting) radijo įrangą taip pat galima pasirinkti kaip papildomą. Keleivių komfortui abiejuose automobiliuose įdiegta klimato kontrolės sistema, kuri dabar turi ventiliuojamo oro temperatūros ir drėgmės jutiklius, įmontuotus vaire ir užtikrina daug geresnę salono oro kokybę.

Naujuosiuose „S-MAX“ ir „Galaxy“ dabar montuojama ir tokia įranga, kuri jau išbandyta kituose „Ford“ modeliuose. Tai galinio vaizdo kamera, „Ford“ beraktė durų atrakinimo ir užvedimo sistema bei daugybę apdovanojimų laiminti „Ford EasyFuel“ kuro įpylimo sistema be dangtelio.

Lietuvoje naujuosius „Ford S-MAX“ ir „Galaxy“ bus galima užsisakyti jau po Briuselio automobilių parodos 2010 m. sausio-vasario mėn., o pirmieji modeliai atvyks pavasarį. Preliminariai naujojo „Ford S-MAX“ kaina prasidės nuo 79 000 Lt, o „Ford Galaxy“ nuo 96 000 Lt.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(8)
(4)
(4)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: