Naujasis „Ford” C segmento modelis pristatomas Detroite (0)
Šiandien Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje pristatomas būsimos kartos „Ford Focus”. Naujojo „Ford Focus“ premjera yra itin svarbi „Ford“ kompanijai, nes tai pirmasis modelis nuo pat pradžios kurtas remiantis globalia „ONE Ford“ strategija.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Naujojo „Ford Focus” dizainas kurtas Mekenich dizaino centre netoli Kiolno, Vokietijoje. Pasak dizaino vadovo Martin Smith, naujasis modelis įkūnija naujausią „Ford” kinetinio dizaino evoliuciją ir tęsia naujosios „Ford Fiesta“, „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ tradicijas.
Naujasis „Ford Focus” sukurtas taip, kad atitiktų augančio C segmento klientų visame pasaulyje lūkesčius. Vienas iš keturių pasaulyje parduodamų automobilių yra C segmento automobilis. Tai kertinis Europos rinkos segmentas, labai svarbus Azijoje ir stipriai augantis Amerikoje:
• 2004 m. Jungtinėse Valstijose B ir C segmentai kartu augo 14%, o 2009 m. - 21%. „Ford” analitikų manymu, per artimiausius penkis metus C segmentas gali sudaryti 25% JAV rinkos.
• Europoje C segmento automobiliai užima net 30% rinkos.
• C segmentas sudaro maždaug 25% Azijos ir Afrikos automobilių pardavimų.
Esminė „ONE Ford” strategijos dalis yra kurti produktus, atitinkančius klientų visame pasaulyje lūkesčius. „Ford Motor Company”, vadovaujama prezidento Alan Mulally, įgyvendina „ONE Ford“ strategiją ir turi aiškią viziją maksimaliai padidinti „Ford” produktų plėtrą bei populiarumą.
Europos rinkai skirtos naujosios „Ford Focus” modelių kartos premjera įvyks Ženevos automobilių parodoje 2010 m. kovo mėn. Preliminari premjeros Lietuvoje data ir techniniai automobilio duomenys bus paskelbti vėliau.