„Sony Ericsson“ pertvarko prekės ženklą (0)
„Sony Ericsson“ šiandien pranešė, kad, įžengdama į naują verslo pertvarkymų etapą, pertvarko savo prekės ženklo išvaizdą ir jo vertybes, tokiu būdu perteikdama savo komunikacinių pramogų ženklo viziją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pertvarkydama prekės ženklą, „Sony Ericsson“ keičia ir jo išvaizdą. Esamas logotipas papildytas septyniomis naujomis spalvomis bei iš jo plevėsuojančiu grakščiu šleifu, siekiant jį padaryti žaismingesniu ir labiau patraukiančiu akį. Kompanija taip pat sieks tapti atviresne ir įsiklausyti, kviesdama daugiau įsitraukti savo vartotojus.
Šį rudenį „Sony Ericsson“ įgyvendins keletą strateginių rinkodaros kampanijų, kuriomis pristatys atnaujintą savo prekės ženklo išvaizdą ir naują šūkį. Taip pat bus paleista virusinė „įžiebk ką nors“ („spark something“) kampanija, skirta pristatyti naujuosius „Satio“, „Aino“ ir „Yari“ telefonus, taip pat 2010 metų pasaulio futbolo čempionato rėmimą.