Naująją „Ford Fiesta“ per pirmus prekybos metus įsigijo daugiau kaip 500 000 pirkėjų (0)
Praėjus metams po debiuto, daugiau nei pusė milijono pirkėjų įsigijo naująją „Ford Fiesta“. Tai labai svarbus etapas „Ford Motor Company“, kuri ruošiasi ekonomišką, viso pasaulio rinkoms skirtą automobilį pristatyti Amerikos ir Ramiojo vandenyno šalių pirkėjams kitais metais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Klientai visame pasaulyje atpažįsta naujosios „Fiesta“ skelbiamą pasaulinį „Ford DNR“: akį traukiantį dizainą, inovacijas, išskirtinę važiavimo dinamiką ir didelę vertę“,- sakė „Ford“ grupės viceprezidentas rinkodarai Kanadoje, Meksikoje bei Pietų Amerikoje Jim Farley.
Naujoji „Ford Fiesta“ Šiaurės Amerikoje debiutuos Los Andželo automobilių parodos metu gruodžio mėnesį. Prekyba numatyta tik kitų metų vasarą, tačiau jau dabar „Fiesta“ turi 50 000 potencialių klientų, mat socialinės iniciatyvinės programos „Fiesta Movement“ metu 100 jaunų madingų dalyvių 6 mėnesius testuoja ir naudojasi Europos rinkai skirtais modeliais.
Kol kas pirkėjai labiau rinkosi aukšto įrangos lygio versijas: daugiau nei 40 procentų Europos pirkėjų įsigijo „Titanium“ arba „Ghia“ versijas. „Fiesta“ spalvų gama taip pat labai patraukli ir mėgstama. Didžiausių Europos rinkų – Didžiosios Britanijos ir Vokietijos – pirkėjai dažniausiai rinkosi „Panther Black“ spalvą, Italijos, Šveicarijos, Nyderlandų bei Graikijos pirkėjai taip pat labiausiai pirko juodos spalvos „Fiesta“. Tačiau Ispanijos, Austrijos bei Rusijos pirkėjai dažniausiai rinkosi sodrią „Hot Magenta“ spalvą. Skirtingai elgėsi Skandinavijos šalys: švedai labiausiai mėgsta „Moondust silver“, norvegai - „Hot Magenta“, danai – „Panther Black“, o suomiai – „Tango“ spalvą. Kinijos pirkėjai dažniausiai rinkosi „Passion Orange“ arba „Winning Blue“ spalvas, bet bendrai imant Azijos šalis, populiariausia buvo „Moondust Silver“. Pietų Afrikoje mėgstamiausia spalva tapo „Frozen White“, o Australijoje – „Panther Black“. Amerikoje naująją „Ford Fiesta“ taip pat bus galima rinktis iš didelės ryškių spalvų gamos, o taip pat ir naujų spalvų, pvz. „Bright Magenta“.
Faktai
„Ford“ Kelno (Vokietija) ir Valencijos (Ispanija) gamybos padaliniuose gaminamos trijų ir penkerių durų „Fiesta“ versijos. „Changan Ford Mazda Automobile Company“ gamybos padalinys Nanjing (Kinija) gamina penkių ir keturių durų „Fiesta“ versijas. „AutoAlliance“ Tailando gamybos padalinys pradės gaminti penkių ir keturių durų „Fiesta“ versijas kitų metų antrą ketvirtį.
„Ford“ padalinys Cuatitlane (Meksika) penkių ir keturių durų versijas gamins Jungtinėms Amerikos Valstijoms bei kitoms Šiaurės Amerikos šalims. Per penkis ateinančius metus ant pasaulinės B-automobilio platformos („Fiesta) „Ford“ planuoja kasmet pagaminti maždaug po 1 milijoną automobilių visame pasaulyje. Nuo pirmosios „Fiesta“ pasirodymo 1976 m., visame pasaulyje buvo parduota 12 milijonų automobilių.
Naujoji „Fiesta“ sulaukė daugybės įvertinimų ir tarptautinių apdovanojimų. Keletas žymesnių:
• Prestižinis „Red Dot“ apdovanojimas už tarptautinio produkto dizainą
• „Metų automobilis 2009“ žurnalo „What Car?“ titulas (Didžioji Britanija)
• „Metų automobilis 2009“ leidinio „The Sun Motors“ titulas
• „Kroatijos metų automobilis 2009“
• „Graikijos metų automobilis 2009“
• „Škotijos metų automobilis 2008“
• „Moters automobilis 2009“ „Hachette Filipacchi“ redaktorių grupė
• „Geriausi 2008 m. Ženevos parodoje“ – reikšmingiausias modelis („Autoweek“)
• „Geriausias supermini automobilis 2008“ žurnalo „What Car?“ titulas (Didžioji Britanija)