Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
n0sferatu 2019-11-19 10:25
Visus veikia tokie vairuotojai ir del daug ko sutinku, bet susidare ispudis, kad psichologas kasdien nuskriaustas kelyje pasijaucia. Labai daug agresijos jo zodziuose jauciasi.
Vienoje vietoje vadina kultura, kitoje jau sumenkusiu vyriskumu, dar kitoje gaideliais. Nesupratau, kuriuo atveju yra kuris. Toks jausmas, kad pikta mama butu rasius
Larsson 2019-11-19 11:04
Is savo patirties sakau jog kelyje butu visiem lengviau jei vairuotojo tiklalas butu ne prasiverzsti pro eisma link savo tikslo o pasiekti savo tiksla netrugdant kitiems. T,y. Pirmenybe eisme reikia teikti eismui o ne sau tokiu budu visiem butu lengviau
karoly 2019-11-19 13:02
gaidelis
mindaugas.vaitiekūnas 2019-11-19 13:37
Sakyčiau sumenkęs vyriškumas yra ne tada, kai nori būti pranašesnis prieš kitus, o tada, kai NENORI toks būti
O kas liečia patį vairavimą, tai n0sferatu gerai išsireikšė: "Toks jausmas, kad pikta mama butu rasius". Ir esu įsitikinęs, kad jei tema būtų "apsipirkimas parduotuvėje", tai blogybių tas autorius rastų dar daugiau: pradedant nuo žetono į vežimėlį, baigiant plastikiniais maišeliais prie kasų
Ar_as? 2019-11-19 14:24
Iškarto jaučiasi tikro vyro komentaras, pradedant noru demonstruoti pranašumą gatvėje ir pratęsiant trumpine meile maišeliams.
Nachališkas elgesys gatvėje, užlendant eilėje prie kasos, pastumiant vaiką gatvęje ir t.t. nesukuria ir nedemonstruoja jokio pranašumo. Tai yra kažkur gyvenime nuskriausto ir nelaimingo žmogaus (t.y. menkos savivertės žmogaus, kas šiaip nėra išimtinai vyrų monopolis, todėl žodis vyriškumas netinka) revanšistinė reakcija į pasaulį bandant rasti tikrą ar įsivaizduojamą pranašumą kažkur. O priežastys yra individualios ir labai įvairios: pradedant tėvais, kurie visą vaikystę aiškino, koks tu debilas, baigiant valdinga antrąja puse, apgriuvusia šeima ar potencijos problemomis.
Ir tai yra universalus reiškinys: gavau iš matematikos 2, bet galiu primušti tą, kur gavo 10, nemoku piešti, bet "užtaginau" skulptūrą, visą dieną vadovas dulkino darbe, bet dabar gerai palandžiojau po juostas, žmona liepė plauti grindis, bet užtat kaip pavariau žiede!
Pažiūrėkime kartais į save: jei esi susierzinęs, kažkas nepasisekė (t.y. esi nuskriaustas), šansai, kad vairuosi agresyviai stipriai padidėja - reikia revanšo. Reikia suprasti, kad žmogus su menka saviverte taip jaučiasi nuolat, jam nuolat reikia revanšo. Iki tam tikro lygmens gali būti ir naudinga varanti jėga (verslo pradžia, kai įniršę drąsūs sprendimai nepaisant rizikos gali atnešti reikalingą pradinę sėkmę). Tačiau parodoksalu tai, kad tokia sėkmė retai padidina savivertę - savivertės trūkumo priežastimi yra ne abejonės dėl savo vairavimo įgūdžių, bet gilesnės prielaidos (tas vairavimas tampa panašus į pleistro klijavimą ant užpakalio, kai arterija perpjauta...)
Keista, bet tą perima ne tik žmonės, bet ir ištisos grupės (ultranacionalizmas), arba valstybės (gražiausias pavyzdys motulė Rusija: sukurti ir padaryti nieko negalim, bet galim ateiti ir sugriauti jūsų valstybę ir dar prišikt virtuvėje - vat kokie mes didingi!).
O dėl straipsnio tenka sutikti - jame mokslinio metodo ir nuoseklumo tiek pat, kiek kelių gaidelyje "vyriškumo"...
sub 2019-11-19 14:54
Tokai nuomonė rodo vyriškus sutrikimus. Niekada nenorėjau būti pranašesniu už kitus. Kam? Kodėl? Kuo?
kestutisz 2019-11-19 17:00
Čia su sąlyga, jei tame pačiame eisme nedalyvautų kita pusė - žmonės kurių tikslas ir yra trukdyti tą eismą.
Gal dalis iš tiesų turi tikslą pasirodyti, kad galėjo nusipirkti ne tik mašiną bet ir teises? Ar kad "aš irgi dar galiu vairuoti" - gal tik sekmadienį į bažnyčią, bet visi turi matyti - kam gi daugiau palikti didžiulius tarpus, atsilikti nuo eismo, laiku nepajudėti prie šviesoforo etc? :)
Iš esmės vairuotojo tikslas turi būti kuo greičiau dingti nuo kelio, o ne jį užimti.
kukulis4 2019-11-19 17:22
As visada stengiuosi butent taip ir vairuoti - kiek imanoma maziau trukdyt kitiems. Jeigu jau apsizioplinu ir laiku nepersirikiuoju ar panasiai - prisiimu kalte sau, ir vaziuou rata, kitu marsrutu ir panasiai. - to paties tikiuosi ir is kitu eismo dalyviu. Galiu suprast ir toleruot zmogu, kuris del zioplumo ar del nezinojimo uzsizabalioja kelyje, ar kazkiek uzstabdo eisma. Pasitaiko. Bet kai atsiranda kazkoks naxalas, kuriam 200m kamsti apvaziuot kita juosta ir po to naglai nert pries visus yra allright - tada cia yra grynas muzikas, ir as jau negaliu nereaguot. Tiesiog privalau aiskiai parodyt, kad tiek as, tiek didzioji dalis eismo dalyviu naxalu nemegsta ir netoleruoja. Manau, kad taip turetu elgtis visi blaiviai mastantys eismo dalyviai, nes tik kolektyvinis veikimas gali turet gera auklejamaji poveiki muzikams. O tas veikimas gali buti daromas ivairiomis priemonemis, nerizikuojant savo ar kitu saugumu.
HardAxe 2019-11-19 17:30
FtBall 2019-11-19 18:31
- apie mane vienintelis punktas netinka. Aš neskubu, susiplanuoju maršrutą iš anksto, dažnai renkuose įdomesnį maršrutą, labiau vingiuotą.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-11-19 19:04
, ar tu čia apie pranašumą bendruoju požiūriu (jei taip, tai "dūrą stumi") ar apie įžūlų elgiasi kelyje (tada patys susigalvojot, kad tai pranašumas)
poi 2019-11-20 04:38
Turiu gerbiamiems kolegoms vairuotojams klausimą- ar vilniuje yra kamščių ?
kukulis4 2019-11-20 08:17
Turint omeny, kad ne piko metu per centra pervaziuot uztektu ir 10 minuciu, o piko metu neuztenka ir valandos, galima drasiai teigti, kad kamsciu Vilniuj yra. Klausimus, panasius i 'kas kam kamstis', 'kada jau kamstis', ar 'nx piko metu vaziuot per centra' galima svarstyt atskirai
sub 2019-11-20 08:57
Aš apie tai "Sakyčiau sumenkęs vyriškumas yra ne tada, kai nori būti pranašesnis prieš kitus, o tada, kai NENORI toks būti". Ar noras būti pranašesniu už kažką yra labiau vyriška? Man tai toks senas stereotipas, toks atgyvenęs, toks sovietinio mentaliteto, toks bachurų lygio, kad būti pranašesniu už kitus yra vyriška.
Bet žinai, berniukai ir vyrai, buvimą vyrišku gal kitaip supranta.
kukulis4 2019-11-20 11:48
Cia, aisku, visiskas offtopic, bet vistiek... Buti pranasesniu uz kitus ne tik labiau vyriska. Jeigu anksciau tai garantuodavo didesni mesos gabala, ir moteri platesniais klubais, tai siandien niekas labai nepasikeite - buvimas pranasesniu garantuoja lengvesni priejima prie siandienos vertybiu. Tu gali sakyt, kad tau tai nerupi, ir tu busi teisus, ir net ne vienas toks, bet jusu mazuma. Didzioji pasaulio dalis, visgi, varzosi ir konkuruoja tarpusavy. Skirtumas gal tik tame, kad siandien varzosi ne tik vyrai tarpusavyje. Kadangi fizine jega jau seniai nebera tas esminis faktorius, moterys lygiai taip pat sekmingai gali, o ir challengina vyrus.
sub 2019-11-20 16:45
Būt pranašesniu yra vyriška, why? Nes tu stipresnis, tai tu vyriškesnis? Sugadintos jūsų smegenys. Neatrodo kvaila lyginti šendieną su senove ir viduramžiais? Laikai pasikeitė, pasikeitė žmonės ir gyvenimas kitoks. Nereikia kovoti už savo gyvybę, už maistą, už stogą. Viską galima nusipirkti už pinigus. O norint turėt pinigų, nereikia niekuo būti pranešesniu už kitus, tiesiog reikia dirbti ir taupyti. Dėl jūsų to "pranašesnis" kilo visi karai, nesantaikos, milijonai žuvo, milijonai buvo ištremti, nes kažkas tiesiog norėjo būti pranašesnis. Ar tai vyriška? Manau, kad labiausiai vyriška yra gerbti save ir kitus, žinoti savo vietą ir nesistengti būti geresniu už kitus. O labiau stengtis būti geresniu "aš", tobulint save ne dėl pranašumo, o dėl savęs. tikiuosi suprasi ir mano offtopica.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-11-21 00:48
Taip stipresnis = vyriškesnis. Kodėl turėtų būti priešingai? Ar tai ne vyro bruožai? Na nebent esi kokia tai stipena, tai tada taip - tam prieštarausi (norėdamas apginti savo "vyriškumą") Bet jei vis dar manai, kad aš klystu, pasiklausinėk pas moteris ką jos vadina vyrišku vyru: manau, kad bent pusė pasakys aukštas, stiprus ir tvirtos nuomonės (bus taip, kaip jis pasakė)
Gerai, pažiūrim iš kitos pusės: į ką labiau atkreipsi gatvėje dėmesį į kokią opel zafirą ar tą pačią teslą? Didžiajai daliai zafirą nichrena neįdomi, o vat už teslos užklius akys - vadinasi kaip automobilis dėmesio atkreipimui jis yra pranašesnis, t.y. teslos vairuotojas įgauna pranašumą prieš opel vairuotoją. Ir jei neturi tikslo būti kažkur pranašesniu (nebūtinai automobilyje), na tada tikrai su tavo vyriškumu kažkas ne taip
sub 2019-11-21 09:08
Su tavo vyriškumu kažkas ne taip. Jeigu jau vyriškumą pradėjai lygint pagal automobilius, tai viskas aišku su tavim. Reikėjo iš kar drėbt, jei nevairuoji BMW - tai tu nepranašesnis, tu ne vyras. Na aš supratau, vieniems vyrams tvirtas charakteris, šeima ir darbštumas yra vyriškumas, kitiems dėmesio atkreipimas, 6pack, ėjimas per mergas yra vyriškiau. Rimtai, toks jausmas, kad diskutuoju su nepilnaverčiu užsikačialinusiu nepilnamečiu, kuris nori būt vyru, turėt kuo daugiau panų, gražų automobilį, kad galėtų juo pasipuikuoti, dėmesio atkreipimui D
Paklausinėk pas normalias moteris kas yra vyras, o ne pas mazgotes, kurioms reikia 2 valandų išsiruošt į miestą, kas savaitę pasidaryt naujus nagus ir blakstienas, pasididint lūpas ir krūtis ir pan.
"Bus taip, kaip jis pasakė" - čia tavo vyriškumas? Bus taip, kaip vadovas liepė ir baigsis tavo pranašumas ir eisi daryt ką kažkokia stipena liepė. Jis automobiliais pranašumą matuoja. Dar pradėk bb matuot vyre tu
Ar_as? 2019-11-21 10:04
Tau tuoj paaiškins, kad čia yra tikrasis moteriškumas
sub 2019-11-21 15:55
Dabar supratau, kas pagal jo apibūdinimus būtų Lietuvoje vyriškiausias vyras. Tai einikis. O moteriškiausia moteris - Einikio žmona. Kodėl? Nes, jis yra didelis ir stiprus ir turi jėgą, o ji eina akrtu su juo mėlyniaut, nes jie pranašesni už kitus Būtų juokinga, jei nebūtų graudu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Psichiatras paaiškino, kad įžūlus elgesys kelyje tik atskleidžia sumenkusį vairuotojo vyriškumą