Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Giedranatas 2019-03-29 11:28
Reikalas nedalomas, todėl tokiam atsiskaitymui gali tarnauti ir automobilis, ir namas, ir žiedas, ir riestainis. Namo perdavimas nėra skaičiukų pakeitimas, todėl sakyti kad pinigų perrašimas iš vienos saskaitos į kitą turi savyje kanors realaus labai optimistiška. Sensta ir namas ir automobilis, o pinigai nuvertėja, todėl atsiskaitymas kintančia verte yra skolų nurašinėjimas ir sukelia norą šį pokytį paneigti, tuo tikslu įvedant delspinigius arir palūpenas. Akmenų nuvertėjimas menkas, todėl aprašytas būdas tvaresnis tiek už daiktus, tiek ir už pinigus. Nuosavybės į skolą perdavimo būdas, elektroninis ar notarinis kadastrinis, nėra tiek svarbus kiek jo vertės kitimas, todėl investicijos į autoremontą ar naujų kupiūrų emisija artutinai nelyginami su aprašytuoju kaip žemės nuosavybės perdavimas su jos nuoma. Reiškia čia aprašyta kita ekonomikos forma, netaikoma Pasaulyje.
Giedranatas 2019-03-29 12:28
Daikto perdavimas kito nuosavybėn pagal nutylėjimą laikomas ir perdavimu atsakomybės, rūpinimosi, priežiūros tuo daiktu, o tai reiškia kad įsiskolinimas yra daikto egzistavimo uždėta pareiga perėjusi naujam šeimininkui. Čia skola padengiama daiktu, bet neuždeda skolininko pareigos buvusiam savininkui, skirtingai nuo pinigų, atsiskaitymas kuriais yra vergavimo arba turto perdavimas už privalomają adekvačių investicijų daikto gyvavimui pareigą. Kitaip pinigai būtų beverčiai tarsi atidavus veltui.
Giedranatas 2019-03-29 13:23
Taip kaip norisi dažniausiai yra blogai, o ne gerai. Virtuali vertė egzistuoja nuo seniausių laikų, kai atsirado menas ir tikėjimas grožio pasakomis. Dievo Įsakymais negali vadovautis tik dalis gyventojų, nes nesivadovaujantys jais išgalabytų besivadovaujančius. Pasitikėti galima betkuo kuo tikima, bet taipat sėkmingai apsigauti apsirikus pasirinkime. Visa esmė ir yra tame kad siekiama būti aukščiau kitų, todėl ar su ar be pinigų bus siekiama to paties, tik kitais būdais. Tokius būdus žinome iš senovės Istorijos. Dėl paradoksų, tai turbūt ne aš ir ne tu išradome šizofreniją, o tie gudručiai kurie sugalvojo kaip apipsti naivuolius ir geraširdžius. Jau ideologijos pradžioje buvo numatytas prieštaravimas logikai, realybei ir atsakomybei, ir melas yra viena pagrindinių šizofrenijos priežasčių, kaip ir neišprusimas bei kvailumas vadovaujantis geiduliais. Skyzis egzistuoja seniai ir samoningai slepiamas daugelį metų, bet realybė neišvengiamai padarys tam galą, kadangi dėsniams nepaprieštarausi ir jie tiksliai simetriškai paims tai kas buvo pasėta, puoselėta, auginta, ir gražins tokiąpat šizaa kaip sukurta. Tai tik laiko klausimas, ant kurio vis pasimauna stipruoliai ir gudruoliai, nes atlygis visada vėlinamas dėl galimybės gryžtamajį smūgį sušvelninti iki nemirtino. Deja iki paskutinio jis dar labiau intensyvinamas absurdiškai tikintis kad taip įmanoma apsisaugoti. IQ0.
Giedranatas 2019-03-29 15:13
Arduain, man psichoterapija nereikalinga, kaip ir mokyklinių žinių kartojimas, o šizofrenija yra realus sutrikimas gana gerai stebimas tiek išoriškai, tiek iš vidaus, todėl tikrai pripažintinas egzistuojančiu, o ne išsigalvotu. Šizifrenija nėra vien baimės, o realybė yra ne susikurta, o egzistuojanti asmeniui, ir tas egzistavimas objektyviai yra, nepriklausomai nuo noro jį pripažinti, suprasti, pasmerkti, ignoruoti ar panašiai. Taspat kas tavo minimas Dievas, kurį galima suprasti kaip paranojinio kliedesio apraiška ir kaip Realybę, reiškia objektyvų. Jei tiki, tiksliau mano atveju žinai, kad Dievas yra, tai klausimų dėl teisingumo nelieka, bet dėl minėtų individualių realybių toks supratimas laikomas lokaliu, nes kitose realybėse toks teiginys tėra nesamonė, ir todėl pasekmės atitinkamos, reiškia teisingumo, kaip Absoliuto pasekmės, nėra. Vadinsi tokį tikėjimą kvailu ar ne, bet toks yra ir nevalia sakyti kad tokio nėra dėl nuomonės apie jo teisingumą. Baimė neatsiejama pasauliečių gyvenimo dalis, ir ji dėsninga prie tokių esminių postulatų rinkinio, todėl smerkti pasirinkimą eiti pražūtin, remiantis vien savūjų postulatų priešingumu, klaidinga, nes pasauliečių šizofrenija tokį kelią vadina bandymu gelbėtis, o ne nusibaigti. Pabaigoje pats nurodai teisę rinktis, todėl tikiuosi sutinki kad smerkimas dėl pasirinkimo klaidingas.
Giedranatas 2019-03-29 16:14
Jei esi po stogu, tai lyja turbūt nevisiems. Taspat ir dėl Dievo: jeigu Juo netiki, tai Jis ne prievartautojas kad savivaliautų, pats nustatęs taisykles, ir prieštarautų tuo Sau Pačiam. Kitaip tariant, Dievas, būdamas objektyviai, taipat gali naudotis ir subjektyvumu, kitaip salyginiu egzistavimu, ko pasekmes visuomenėje matome kasdien. Atgailos atveju nelieka lokalaus teisumo ir buvimas po stogu ar be jo irgi yra pasirinkimo reikalas, kaip ir neteisumo pripažinimas. Patarimų dalinimas kurkas priimtinesnis kai jų klausiama, bet neatmetu galimybės ir savavališko informacijos pateikimo kaip atsako į situaciją kad nežinantis principe negali užduoti informaciją atitinkančio klausimo nei sugalvodamas tokį nei atsitiktinai, kaip nesant tokių savokų jo samonėje. Gerai kad skruzdėlytės auką supranti kaip priežastį pagalvoti, nes tai atveria galimybę suprasti kad paties neatidumo pasekoje įvyko žūtis.
SaMaras 2019-03-29 16:44
Kažkaip pasijutau ne tą vartojantis.. kas čia vyksta komentaruose?
immortallt 2019-03-29 16:57
Bando naujus narkotikus matyt
Giedranatas 2019-03-29 17:37
SaMarui, arduain, immortallt, visiems trims sakau, kad narkotikai yra paranojinis įsitikinimas, veikiantis organizmo hormonų sistemą iki genetinių pokyčių ir neuroninių sinapsų pasiskirstymą smegenyse, tik ne naikinimo o pergrupavimo požiūriu. Immortallt galbūt galvoja kad arduain sako kažką naujo, bet nurodymas keliui išsakytas daugiau nei prieš dvi eras ir visą tą laiką ta informacija buvo maitinama, tiesa modifikavus, vietoje pasakymo kad toks mano kelias į išsigelbėjimą buvo sakoma kad pats sakantysis yra kelias, ir vietoje informacijos šaltinio nurodymo buvo tvirtinama kad kelio unikalumas reiškia dieviškumą. Tai tiek tame apgavystės, todėl SaMarui atrodo lyg kitas narkotikas, nors tėra sintetinis pakeistas tokiupat natūraliu. Sutinku su arduain kad ne ginčuose o ieškojimuose, įskaitant diskusijas, išsiaiškinama tiesa, bet nesutinku kad žiūrėjimas iš savo taško visada yra tiesa, jau vien dėl tos priežasties kad žinios ribotos ir gana neretai klaidingos, netgi samoningai sumeluotos klausančiam, todėl teisingų išvadų principe pateikti negali. Širdis leidžia identifikuoti asmeninių įsitikinimų tapatumą išvadoms ir įspėja apie galimus apgaulės pavojus, bet suvokimas kaip toks yra samonės reikalas, kur širdis dalyvauja kaip sprendimo dėl teisingumo ir tinkamumo priėmimo antspauduotojas.
Shinigami 2019-03-29 20:43
Perskaičiau, kaip kažkokioje saloje kelias tonas sveriantį akmenį naudoja kaip pinigus, bet taip ir neparašė, kas yra pinigai.
Akmuo, vario gabalas, aukso gabalas, popierius ir t.t. visi šitie daiktai gali būti pinigai, nes pinigas tai tik pasitikėjimas ir susitarimas. Bet skirtingi pinigai patys turi skirtinga vertę. Akmenį, vari, auksą ir t.t. galima panaudoti kažko gamybai ką paskui galėsi parduoti (iškeisti), pav.: akmeninė skulptūra, varinis ar auksinis papuošalas. Bet iš popierinio pinigo daugiau nieko nepagaminsi. Todėl kai viena pinigų forma yra paremta tik pasitikėjimu (popieriniai pinigai, bankinė bankininkystė), kiti pinigai patys turi kažkokia piniginę vertę. Bet ta vertė yra kintama. Anksčiau buvo auksinės monetos ir visi jas naudojo, bet jei jas sudarančiam auksui priskirsime dabartine aukso kainą, galėsime sakyti, kad duonos kepalas tuo metu kainavo 100 eurų. Nes anksčiau auksas nebuvo toks vertingas kaip yra dabar. Kaip ir su bitkoinu, pradžioje buvo bevertis, paskui gavo verte, kuri laikui bėgant kilo ir kilo, bet galiausiai pradėjo kristi.
Nors auksas visais laikais buvo brangus, bet jo vertė visados skyrėsi, nes tai taip pat yra susitarimo reikalas. Vienas menininkas gali nupaišyti paveikslą ir ji parduoti už 100 milijonų euru, kitas gali nupaišyti tokį pat paveikslą ir sugebės parduotu tik už 10 eurų.
Giedranatas 2019-03-30 02:15
Shinigami, jei tikrai domina kas yra pinigas ir galvoji kad jis turi vertę, tai laikyk kad jo išradėjas yra Kainas. Pinigas yra skola, skola yra vergovė, kitaip tariant Pragaras, Dievas yra Teisingas, reiškia skolininkas yra žmogžudys, kitaip skola neegzistuotų dėl jos priežasties nebuvimo. Kai atsiranda toks supratimas kaip dalinis nėštumas ir nuodėmė tampa įkainuojama, reiškia kokiu procentu esi miręs, tai pavadinama pinigais.
immortallt 2019-03-30 13:27
Kažkokių iš psichiatrinės ligoninės sektantų paleistų padavė...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip viena nedidelė sala Ramiajame vandenyne padeda atsakyti į klausimą, kas yra pinigai