Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Azuolas 2009-04-12 19:29
Nu o tai ar atliko tyrimus iš neatrestauruotos turino drobulės dalies ar ne?
Anonymous 2009-04-12 19:45
heh, man tai fun, istyre, kad fake, bet vistiek vazinejo ir rode vatikanas ta drobule
dabar atsirado kazkoks vel, tipo sako ne klastote, nors n kartu tirta is skirtingu dsaliu imta ir aisku, kad fake ten ...
krc, religija
blizzard 2009-04-12 19:54
jo nebutu realigija, tiksliau sakant nebutu baznycia ( realigija ir baznycia atskiri dalykai...) jau panasei kaip politika gaunasi...
pgalvok jeigu nebutu baznycios o tik dievas, tai manau daugiau zmoniu tiketu i dieva negu dabar, nes daug ka nuvilia tokios ar kitokios nesamones daromos baznycios kaip institucijos
samokslas 2009-04-12 19:55
Dievas ira bet baznycia tai vagys!!!!
Mindė 2009-04-12 20:08
Šiandien linkas nukreipia į balsas puslapį su tuo pačiu straipsniu, o ten paspaudus šiandien, jau į discovery
"Aš netikiu stebuklais, kurie nepaiso gamtos dėsnių."
Aš irgi
Bet šiaip gera mįslė ta krikščionybė ir dievas: kai uždavė, tai kelis tūkstančius metų jau sukam galvas ir vieningos išvados neprieinam
Anonymous 2009-04-12 20:41
"jis sako: „Aš labai priartėjau prie įrodymų, kad ši drobulė buvo panaudota istoriniam Jėzui palaidoti“."
100% duodu, kad stias mokslininkas/jo mirtis t.y. isgalvota ))
kad tik visokias babuskas supainiotu ir galvotu, kad cia tikra... heh KRC, uzbanint toki dalyka
Anonymous 2009-04-12 21:05
Apviniojimas, kuris buvo paliktas laidojimo rūsyje po Prisikelimo, buvo pamestas. Žmonės nesugebėjo išsaugoti jo per periodą pirmų vijimų įtikėjusių. Bet, Valia Tėvo Dangiškojo, jis buvo materializuotas Šventų Brolių, kurie palikti Viešpačio prie Žemės į pagalbą jums.
Jis buvo sukurtas tiksliu panašumu to audeklo, kuris dengė kūną Kristaus karste. O pats sukūrimas įvyko kiek vėliau.
Tai dovana jums nuo Tėvo jūsų Dangiškojo.“
Taikos ir laimės!
Anonymous 2009-04-12 21:08
Klysti žmogiška, bet pasilikti klaidoj - kvaila.
Jaunuoliai, nebijokite pripažinti klydę.
Svarbu, ne per vėlai.
Prieš rašydami,apie tai, ko nežinote, pirm nuvažiuokite ir pažiūrėkite.
Jei esi alaus ekspertas, tai dar nesi Turino drobulės ekspertas.
Mitas 2009-04-12 21:27
Šiaip aš nesu iš tų, kurie tiki tokiais dalykais. Tačiau yra įrodymai - faktai. Į juos nekreipti dėmesio negalima. Ir tai nesusiję su bobutėm ar dar kažkuo. Taigi jei drobulė tikra, tuomet Jėzus nebuvo išgalvota asmenybė. Tokiu atveju, biblija - nepramanyta istorija. O tai reiškia, kad mūsų tolima praeitis buvo nepaprasta. Galėjo būti ir daugiau tokių kaip Jėzus, kurie paprastų žmonių akimis darė stebuklus. Kas liečia Jėzaus, kad toks kažkada buvo, įrodymus, tai šioje istorijoje jau būtų galima dėti tašką. O kas dėl biblijos, tai, kiek žinau, joje esantys įvykiai su visom smulkmenom aprašyti ir šumerų raštuose. Pastarieji raštai pasirodė gerokai anksčiau, nei pasirodė biblija. Išvada: biblija datuoja įvykius, kurie vyko ne jos laikais, o dar anksčiau. Žodžiu, neaišku, kas ten su mumis dėjosi kažkada labai seniai, bet aišku viena - buvo tikrai įdomūs laikai
Anonymous 2009-04-12 21:56
youtube. com/watch?v=g2j0eQl0i3E
Anonymous 2009-04-12 21:57
Jie senaji testamenta rase Dievo balsa girdedamas, kam naujo reikia, kuris pataiso ar panaikina iv dalykus? Juk Dievas savo zodzio nekeicia.,
meslinukas 2009-04-12 22:02
šiaip, Mitas, esi visiškai teisus - krikščionybė yra visako makalas (pažiūrėkite zeitgeist I dalį).
samokslas - nežinau ar dievas yra, ar ne, bet dėl bažnyčios, tai sutinku. tik dabar, kai jau tai bažnyčiai pakarpė sparnus, tai jau nebeišsišokinėja taip.
net jeigu ir įrodytų, kad drobė yra ~ Kristaus mirties metų, vistiek tai nieko nereiškia - ji galėjo priklausyti bet kam. ir to atvaizdo susidarymas nėra jau toks "nelogiškas stebluklas". yra moksliškai paaiškina kaip tos žymės galėjo atsirasti.
šiaip manau, kad senukas mokslininkas prieš smertį dievo pabijojo, tai bažnyčiai paslaugą nutarė padaryti, kad apsidraustų ir paramos iš jos gautų tuo atveju, jeigu dievas egzistuoja ir supyktų
Mitas 2009-04-12 22:13
Dėl to Dievo balso, tai būtų galima ir suabejoti. Senasis testamentas buvo pernelyg žiaurus, tad parašė naują versiją. Naujoje Dievas vaizduojamas kaip gėrio įsikūnijimas. Tačiau NT rašytojai ir vėl padarė klaidą. Jei neklystu, NT yra vieta, kur sakoma, kad nėra kitų Dievų tik vienas, ir jei miestą ištinka nelaimė ar laimė, tai ją siunčia tik vienas Dievas. Taigi ši vieta pateisina ST ir paneigia Šėtono egzistavimą Bet ne tame esmė, nenorėčiau į tas smulkmenas gilintis. Šiaip, aš manau, kad biblijoje supainiotos sąvokos. Pvz., biblijoje Dievas verčiamas vienaskaita, tuo tarpu šumerų raštuose yra žodis, ręgis, nefilim, kuris gali būti verčiamas kaip Dievai (daugiskaita). Įdomu, kuri istorija kažką nutyli. Čia labai daug painiavos
Anonymous 2009-04-12 22:27
Tai taip gaunas, kad senas testamentas fake ir visa ta laika krikscionys tikejo ne tuo Dievu.
ligonis 2009-04-12 22:39
"Šiaip aš nesu iš tų, kurie tiki tokiais dalykais. Tačiau yra įrodymai - faktai. Į juos nekreipti dėmesio negalima"
i faktus pazejus - i krikscionis ziuri i kaip visiskus debilus... atsiprasau bet kiek debilizmo gali but sia tema?!?!?!
pogalais...
niekad nepamirsiu savo tikybos mokytojos zodziu "jei siais laikais kas pasakytu imkit mano kuna ir krauja, ir valgykit, juk zmonnes ji palaikytu protiskai neigaliu" pries 2000 metu niekas neizinojo apie psichodeliius narkotikus tai kas draudzia manyt, kad ju religija kuria panneigia sveikas protas ir faktai era tik didziausia zmonijos nesamoe?!?!?
Anonymous 2009-04-12 22:44
o kodel daugiau stebuklu nebera? kai seniau pilna bible prirasyta ir panm.. o dabar 0000?
Mitas 2009-04-12 22:45
Na, aš manyčiau, kad jie gal tikėjo aplamai ne Dievu. Kad Jėzus darė stebuklus, tai dar nereiškia, kad jis galėjo būti Dievas. Jis gydė delno prisilietimu, šiandien tą patį daro reiki meistrai, tai ar juos jau galima laikyti Dievais? Ne. Dar jis mokėjo vaikščioti vandeniu, tačiau šiandien Indijoje galime rasti ne vieną jogą, kuris pademonstruotų tą patį, tai ar juos jau galime laikyti Dievais? Ne. Tai tiesiog žmonės, pasižymintys „antgamtiniais“ sugebėjimais. Gal ir yra tas vienas Dievas, bet galbūt jis niekada nevaikščiojo žeme ir neturi nieko bendro su žmogaus atvaizdu. Reikėtų gauti originalius biblijos ir šumerų raštus ir patiems juos perskaityti. Aš manau, kad tie, kurie vertė bibliją, galėjo ne viską suprasti ir tą trūkumą papildyti savomis interpretacijomis. Pvz., anglų kalbos žodis „Lord“ į lietuvių kalbą gali būti verčiamas kaip „Dievas“, kaip „Kristus“, kaip „Valdovas“. Tačiau „Dievas“ galėtų būti viena esatis, kažkokia energija ar dar kažkas, kuri dėl kažkokių priežasčių viską ėmė kurti, o „Kristus“ - realus fizinis asmuo, toks kaip mes. „Valdovas“ galėtų reikšti tautos valdovą kaip „karalių“. Kiekviena sąvoka gali būti skirtingai interpretuojama ir suprasta. Jeigu tavo tikslas yra išversti šaltinį taip, kad jis turėtų didelę galią masei krikščionių, ko gero „karalių“ pakeistum „Dievu“ Aš aišku nieko netvirtinu, tik manau, kad biblijos vertimas galėjo būti klastojamas dėl palankumo krikščionybei...
Anonymous 2009-04-12 23:01
Anonymous 2009-04-12 23:25
Naujasis testamentas, pradėjo auką be kraujo, Kristus pasiaukojo, kad daugiau butų nepralieta daugiau kraujo. Senasis ir Naujasis Testamentai vienas kitam neprieštarauja, o tik papildo. Kas visiskai tikit ka rodo eitgeist, tai irgi truputi daugiau pasidomet reik, pvz apie autoriu to filmo, kas ji finansuoja ir panasiai... nes visi tiki viska ka sako priš religija ir tie mokslinikai.. gerai jei jie dirba valstybiniuose universitetuose, o jei jie gauna privačias lėšas tai niekas negalvojat, kad šiek tiek faktai gali but pakreipti kaip kažkam reik. Dėl tos drobulės, tai niekas jos nedave visos tirt,gi aiškiai parašyta, kad tik gabalėlį leido iškirpt... O dėl stebuklų nebuvimo, taigi parašyta, kad bus antras Jėzaus atėjimas, tik prieš tai bus šiek tiek blogesni laikai negu dabar.. pvz prieš pora dienų buvo straipsnis apie rusų vadovėlius, ne šiaip jie leidžiami... rusija ruošiasi, kinija ir vietoj nestovi... taip kad uz 20-30 met mūsų laukia įdomūs laikai... Ramybės visiems ir supratingų komentarų bent Velykų proga...
Anonymous 2009-04-12 23:29
senas testamentas pateisina vergove... ka tu pasakysi i tai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Turino drobulė – ne klastotė, teigia ekspertas (Video)