Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
meslinukas 2009-05-26 22:52
na, istorija, tai pimiausiai klastojama visur, ypač WWII (kaip minėjo D@vidas). bet tai, ką (sprendžiant iš šito straipsnio) ruošiamasi daryti Rusijoje peržengia visas ribas :@
modis - tame yra tiesos. kažkur laikraštyje mačiau buvo apklausos padarytos "ar gintumėte, jeigu pultų baltijos šalis" ir kaip jūs manote? ogi daugiausiai mus gintų amerikonai (30 ar tai 13 %), o kitur tik po 7-3% čia pzdc... ir vadinasi "gyventojų pasirįžimas sutartį vykdyti".....
na, dėl Hitlerio tai jau čia nefantazuokite... kažkaip tingiu rašyti čia litaniją A4 formato ir nemanau, kad ją skaitysite, tai labai trumpai pateisinimai:
1)komunistų ir naciu santykių šiltėjimas - dėl Stalino ruošiamo ir su naciais derinamo draugystės (Ribentropo - Molotovo) pakto. Hitleris norėjo sąjunginikų, norėjo Dancigo koridoriaus. pagrindines sąlygas žinote; dar 1 labai svarbi sąlyga (tik nežinau, ar šitam dokumente nurodyta) tai buvo, kad Stalinas nuo valdžios nuvaro žydus. Stalinas nedidelę dalį tų, apie kuriuos naciai žinojo esant žydais, nušalino, tačiau esminės padėties tai nekeitė. Stalinas tempė laiką. (rikiavo karius)
2)Lenkijos puolimas. lenkai darė viską, kad tik įsiutinti Hitlerį (didelė armija, išrikiuota ir teberikiuojama, lakstanti pasieniu, dažnai jį kertanti) Hitleris norėjo susigrąžinti per WWI turėtą Dancigo koridorių (ten, beje, daug gyventojų vokiečių ir vokiškai kalbančių buvo). taip pat - atsirado "padėjėjas" - Stalinas. na kogi tada jam bijoti?-pirmyn).
netikite? - atsakykite į klausimą: . atsakymas - tai buvo iš anksto suplanuota - pakišti Hitlerį, žydų "skriaudėją" (juk TSRS ir komunizmo ideologai ir vadovai - žydai ir pusžydžiai, paskaitykite "žydai už Stalino pečių") (nors kaži ar ten mirė bent 10 dalis nurodomo žydų skaičiaus. išvis abejoju ar tiek tuo metu buvo Europoje)
3)Prancūzijos ir Anglijos puolimas. šios šalys paskelbė karą IIIReichui pirmos.
4)Hitleris paskelbė karą amerikai - jis turėjo sutartį su Japonija. be to "karas jau vyko, tik patrankos nešaudė" - buvo sustabdytas vokietijos ambasadų veikimas Amerikoje ir paimti ten stovintys IIIReicho laivai Amerikoje dar prieš tą paskelbimą.
5) TSSRS puolimas (kaip lyg ir viskas aišku - Stalinas ruošėsi sulaužyti sutartį pirmas) http://www.technologijos.lt/n/mokslas/i ... psnis-5227
6)Suomija. jokio užėmimo ar okupacijos tenai nebuvo - suomiai noriai jungėsi prie vokiečių, nes šie išgelbėjo suomių subines nuo sovietų. suomiai kovojo vokiškais ginklais, kartu su vokiečiais, jū remiami ir turėjo savo SS dalinį.
7)latviai, Lietuviai, estai - noriai jungėsi prie vokiečių. vyko masinės dezertyracijos lietuvių iš sovietų armijos. su jais traukėsi tik žydai ir komunistai. o apie taip žinomą "16-ąją lietuviškąją kuopą" dar ir anekdotas buvo: kodėl 16-oji kuopa - lietuviška? - todėl, kad ten 16 lietuvių; visi kiti žydai. aš Hitleriui tikrai dėkingas esu.
8) nacionalizmas ir fašizmas būtent remiasi tautine sudėtimi. Lietuva (nepamirškite) nacių "okupacijos" metais turėjo ir savo valdžią, ko neturėjo prie sovietų.
Hitleris pats sakė: "taikos nebus tol, kol pasaulyje neįsivyraus tautinės, viena kitą gerbiančios valstybės"
9)jokio "pasaulio užkariavimo" plano nebuvo - kaip jau sakiau - visi karai logiškai ir istoriškai pateisinami.
kol neskaitėtė "fašizmo doktrinos" nedrįskite fašizmo vadinti prasta ideologija, nes tai yra puiki ideologija.
nedrįskite vadinti nacionalsocializmo blogiu, nes tai - geriausiai kada nors veikusi ideologija (pastatė merdėjančią Vokietiją ant kojų ir per 6m (1933-1939) padarė ją stipriausia Europos ir viena stipriausių pasaulio valstybių)
taip pat labai puikus filmukas, kurį turėtų pažiūrėti visi, suprantantys angliškai ir varantys ant Hitlerio. http://www.youtube.com/watch?v=IglOFTn4 ... re=related
sakes, tiek daug neplanavau, bet įsijaučiau. visgi tikiuosi, kad perskaitysite
jei kyla klausimų rašykite man PM
Arns 2009-05-26 22:55
jaunieji nacistai, jusu ziniai hitleris vale visus kas ne "Ariju" kraujo, tai galejo buti ir vokieciai gime seimoje, kurioje buvo zydu, tai ir zmones kurie buvo komunistai, tai tie patys vokieciai kurie turejo "genetiniu klaidu", o Hitlerio knygoje Main Kaumpf is vis vos ne tiesiai sviesiai isvardijamos salys kurios turi vokisko kraujo ir gales patarnauti arijams, o kurios bus istrintos is pasaulio zemelapio, spekit kur buvo lietuviai?Taip, jis mus zinojo, imete i antra grupe(berods tik 1 sakinys), prie tu kuriu po karo neturejo likti, tad gal tada sovietu pergale nebekels abejoniu, ji buvo labai gera ir naudinga, kuria beje abejoti negalima, ji buvo, ir tai visos SSRS pergale, JAV isijunge i kara tik tada kai buvo akivaizdu jog vokieciai kara prakis. Visa kita kas dejosi po karo jau kita istorija, ja eikia atskirti nuo II pasaulinio karo, uz naciu sunaikinima kovojo visos tautos, jos net nesiskalde i sovietines, komunistines ar kazka pan, pergale tame kare ir pokaris yra atskiri etapai, turintys tik bendra vardikli, per ten praejo Raudonoji Armija sluodama nacius, taskas. Neplakim ir neklastokim istorijos savo neismanymu, vaduku galvose gal ir buvo planai visa europa uzvaldyti, bet tautos ejo i Raudonaja armija sumusti naciu, kurie jau buvo parode savo tikraji veida.
O tie spangalai apie LDK kariu sutikima "su gelemis" ir nusilenkimais, eikit miegot, buvo karas, kariavo, nugaletojai neretai be turto dar ir jaunas ar patrauklesnes moteriskes pasiimdavo, o kitus iszudydavo, tais laikais tai buvo iprastas reiskinys. I juodosios juros puse pletemes, nes dazniausiai ten nutekedavo LDK kunigaiksciu dukterys.
chemchampa 2009-05-26 22:56
ne nu tu ponas 'kiesza" paskaicius tavo postus, jauciasi, kad esi ganetinai trenktas. cia shudus rashineji, vaizduoji apsisvietusi, baisiai intelektualu, tolerantishka. fakof - pasakysiu tau. daugiau skaityt siulau, zmogau, ir apie rygos ikurima ir puldinejamas latgaliu zemes tada pezet...
gabus 2009-05-26 23:47
Mažokai. Sako, kad mirė ne mažiau 7 milijonų.
meslinukas 2009-05-27 00:02
Lietuviai buvo per daug geri - niekur neįvesdinėjo jokios tvarkos, kitaip tariant - patys taikėti prie tų, kuriuos valdė... reikėjo tvirčiau. negerai, kai taip palaidi galai...
va su kuom tikrai kapojomės tai buvo krįžiuočiai, kalavijuočiai, lenkai ir rusai.
Arns. apie lietuvius yra pasakyta, kad tai "ariška tauta, su didele rytų pabaltijo (slavų) įtaka". nepamirškime, kad lietuvių kalba panašiausia į indoeuropiečių (indogermanų; indoarijų) ir tas tuo metu jau buvo žinoma ir taipogi įvertinta.
kad ir kaip ten būtų , manau, kad turime jiem būti dėkingi, kitaip čia Izraelis stovėtų (po WWI 40% vien tik Vilniaus gyventojų (absoliuti dauguma) buvo žydai).
SSRS buvo žydų ir pusžydžių valdoma valstybė, komunizmą kūrė irgi žydai.
sovietai nužudė, išvežė ir represavo nepalyginamai daugiau lietuvių, nei naciai. ir sovietai represavo geriausius - išsilavinusius, patrijotus, pasiturinčius; apskritai - visus, kurie bent kreiviau pažiūrėdavo ar apie juos buvo kažkas pasakoma. nacių "okupacijos" metais Lietuvoje buvo žudyti tik žydai, komunistai ir nusikaltėliai.
vokiečių konslageriuose ir bado nebuvo, kol patys vokiečiai turėjo ką valgyti, kai jau nebebuvo ko, tai savaime aišku, kad pirmiausia buvo nuimta porcija nuo konslagerių. o rusiškuose kas dėjosi? ką ten konslageriuose - patys rusai nabagai buvo komunistų išnaudojami ir gyveno ne daug geriau, nei nusikaltėliai vokiškuose konslageriuose.
beje, tos šalys "vieningai kovojusios prieš nacizmą" kažkaip labai jau turi dėsningumą aukščiausiuose sluoksniuose turėti žydų, pusžydžių, jiems giminingų, pritariančių, dirbančių ir šiaip padus padlaižių (D.Britanija, JAV, SSRS).
dėl to ukrainiečių skaičiaus (kur Ukrainos bado metais mirė) irgi diskusija - "the soviet story" sako, kad 7mil buvo. nu, krc - kam kaip patogiau, tas taip istoriją ir tvarko... negerai neturėtų taip būti.
vitaltrix 2009-05-27 00:13
Arns,paskaityk Viktoro Suvorovo knygą-gal protas prašviesės
Arns 2009-05-27 00:21
atminkim, kad daugiau nei puse miestuose gyvenanciu ir turinciu versla zmoniu buvo zydai, nemazai ju reme lietuviu kultura(aisku kartu ir savo), jie butent buvo verslus ir neleido lietuviams likti tik zemdirbiu tauta, norint is pirmykscio agrarinio ukio pereiti i bent jau gamyba, reik turet noro tuo imtis, didzioji dalis lietuviu to nesieme. Tad zydu iszudymas atsiliepe krasto raidai tiek pat kaip ir mokytoju tremtis.
Labai kam rupejo "saknys", koks tikras arijas? Aukstas, blondinas, melynakis, tokiu tarp vokieciu buvo gan reta, is lyderiu beveik nebuvo tokiu, bet tai nekliude kabinti plakatu miestuose skelbenciu apie arijus, niekas nekele klausimu kodel "neariskosios" isvaizdos zmones juos kele i kova su kitais zmonemis ir t.t.
o del LDK, realios galios beveik neturejome tuose krastuose, ypac ne ginklu uzkariave, dabartineje baltarusijoje galimetu sakyti musu etnines zemes(kazkur pasienyje su Lietuva), taciau per maru epidemijas lietuviai ismire(aug kur tankiausiai gyvenamos teritorijos ir buvo "nusienautos"), o juos po truputi keite slavai. Irodymai? Pasiziurejus kur sutelkta tikru lietuviu, kaip Radvilu dvarai, pamatytumeme butent ta teritorija
Lokis 2009-05-27 00:34
Viskas priklauso nuo to, apie kokį patriotizmą yra kalbama, jei tai toks kaip Rusijos(savęs išaukštinimas) - tai nėra gerai, tai skatina rasizma ir prievartą, o jeigu kalbama apie kultūrinį patriotizmą(tradicijų bei papročių puosėlėjimą, jų išlaikymą) - tai žinoma gerai... Krc, Rusai išsidirbinėja, nori sukelti nepasitenkinimą, galbūt karą(neveltuj komunistai). Geriausia nuo jų(sprendžiant pagal veiksmus - invalidų) visiškai atsiriboti(ekonominiu požiuriu), nustoti lysti į šikną, o jiems pradėjus aršelinti - nemiegoti...
meslinukas 2009-05-27 08:29
1)žydai ne rėmė, o naikino lietuvių kultūrą. ir priešprieša buvo tikrai didelė. verslininkai į darbininkus dažnai imdavo tik savo tautybės žmones. ir žydai tikrai nerėmė lietuviu; jie dare viską, kad tik lietuviai neprasimuštų iš žemdirbystės. o geriausiu atveju būtų pramonės juodadarbiai. žydai Lietuvoje turėjo didelę valdžią, milžinišką įtaka ir didelę populiaciją (vilniuje jie sudarė absoliučią daugumą - 40%).
nepamirškite ir tikėjimo skirtumų (o apie judaizmą tiek daug negražių dalykų galima papasakoti . užteks vien tik žvilgtelėti į talmudą ).
Arns: niekas niekur nedinksta. tas turtas buvo nacionalizuotas Lietuvos ir IIIReicho naudai. vien tik paskaičiavus kiek laisvos esrdvės lietuviams atsirado jau reikėtų būti mažų mažiausiai dėkingam - juk niekas nebetrukdė lietuviams imti verslo!
2) tai tu čia pateiki arijų idealą, o kaip matai, idealių labai jau mažai. ir lietuviai buvo įvertinti (cituoju Giunterį) "šiaurietiškosios rasės su nemaža rytų baltijo rasės itaka tauta". ir visų pirmiausia sprendžiama apie tavo rasę ne pagal plaukų ir akių spalvą, o kaukolės indeksą, odos spalvą ir akių ir plaukų spalva stovi gerokai toliau...
3) va dėl šitos dalies visiškai sutinku.
meslinukas 2009-05-27 08:49
smurtas ir prievarta, žydymai ir naikinimai man irgi nepatinka, bet aš nieko prieš nelygybę. juk negali būti lygūs nemokantis kalbos nigeris nelegalus imigrantas ir normalus (tarkim) Lietuvos pilietis. mūsų namas - mūsų tvirtovė. tegu eina gerovės statyti savo šalyje. Rusai tegu savo šalyje daro ką nori, tik tegu nelenda už jos ribų ir viskas liuks bus
pasyvus patrijotizmas be abejo geriau nei jokio. visgi: ar žinai bent vieną situaciją, kai pasyviai buvo ko nors pasiekta? ogi ne. ir man irgi nepatinka "radikalizmas", bet jeigu norite laimėti, išsaugoti savo kalbą, kultūrą, šalį ir tautą turite būti veiklūs ir netrint subine mazolio. reikia judėti, galvoti, dalyvauti mitinguose ir konferencijose, o ne sakyti "turiu ko ėst; man gerai" ir vadovautis egoizmu.
P.S. nemaišykite Rusijos skinų su Rusijos nacionalsocialistine partija ar tai judėjimu, nes tai 2 skirtingi dalykai. ir Rusijos "neonaciai" tikrai nesiekia atstatyti TSRS - jie patys sako, kad tai žydų kahalas buvo.
Beveik Žemaitis 2009-05-27 12:27
Prajuokino.. Kaip jau kažkas sakė, Ryga buvo įkurta Livonijos, kitaip Kalavijuočių ordino, 1200 ar 1202 metais. LDK kariuomenė prie sienos kariavo su kalavijuočiais, rengė žygius į jų teritoriją. Kovojo prieš ORDINĄ, o ne prieš latgalius. Į lenkiją žygių lietuviai NIEKADA nerengė. Tai buvo nors ir labai nevykusi, tačiau vienintelė rimtesnė mūsų sąjungininkė per visą mūsų tautos istoriją. Be to, LDK ilgą laiką buvo vadinama liberalizmo centru Europoje. Čia buvo toleruojami visi, nepriklausomai nuo jo tautybės ar tikėjimo. Mes neprimesdavom užkariautoms tautoms savo tikėjimo ar papročių. Taip pat mes negriaudavom jų miestų, jeigu tai nebuvo būtina.
P.S. Sprendžiant iš tavo labai prastos gramatikos ir begalės klaidų, manau, kad esi arba labai mažas, arba koks veikėjas iš šalčininkų..
Nightbringer 2009-05-27 21:18
1. Lietuvia dėl savo silpnos valdžios nebesugebėjo apginti savo valdų nuo Rusijos. Vietiniai bajorai negalėjo atsilaikyti prieš jau centralizuotą valstybės valdymą. Todėl ir buvo nuspresta prisijungti prie Lenkijos. Vėlgi valdžia buvo korumpuota ir palaikė labai nepalankų sprendima. Bet nealima ir neigti sunkios Lietuvios padeties prieš Rusija, tada tebebuvo tik laiko klausimas, kada Lietuva taps užkariauta. Sąjungoje, "Lietuvia įženge viena koja į karstą".
Lietuvia visados daug kariavo, bet galima teigti, kad jie tik gynėsi. Juk daug kas norėjo apiplėšri medines pagonų tvirtoves.
Taigi, veto teise, nuolatiniai bajorų vaidai ir Lietuvios politinis neįgalumasją sužlugde. O juk ji galėjo praktiškai tapti antroji romos imperija. (tik technologinis atsilikimas vyriavo). Tereikėjo ir vis dar reikia Lietuvai stipraus lyderio.
2. Voketija galėjo laimėti ww2, bet vėlesni Hitlerio ir jo sąjungininkų pakvailiojimai visiškai sužlugdė tą galimybė. Kaip Japonijos nepuolimas Rusijos kai ji iš paskutinųjų kovojo prieš voketiją. Ar Hitlerio sprendimas užpulti Rusija, dar nesunaikinus D.Britanijos pasipriešinimo. Ar Hitlerio neklausimas savo generolu, o tai (kiek žinau) dažnai išeidavo į priešų naudą. Ar vien ta šalta žiema. Kažin kas būtų jei žiema tada būtų buvusi itin šilta? Na, bet Italijos pakvailiojimai, Voketijai atemė kelis mėnesius iki Rusijos puolimo, o mums leido pamatyti tikrajį Rusijos veidą. Tik i vėl, Hitleris puolė pačiu nepalankiausiu metu ir papuole į pačia žiemą.
3. Na, ir pagaliau dabartinė padėtis. Rusija visai yra suižiulėjusi. Mano manymu, europai reikėtų stipriai koncentruotis ties atsinaujinančiais energijos šaltiniais, tada ir Rusija nebebūtų tokia baisi.
O dėl Lietuvios padeties yra įdomi situacija. Nors ir Lietuvia maža ir nereikšminga, bet jos užpuolimas (Rusija) pardytų ar alijansas yra ko nors vertas. Jei NATO nesimtų jokių veiksmų, tai reikštų alijanso pabaigos pradžią. Juk koks tikslas būti alijanso naria jei tai saugumo negarantuoja? O ir nemaniau, kad Rusija norėtų karo, iškart prieš NATO ir Amerika. Ji taptu praktiškai apsupta...
Lokis 2009-05-28 00:16
Nelygybė nėra jau taip gerai, kiekvienas turi turėti lygias teises. Mane patį labai erzina arabai, prasčiausiame mmorpg žaidime (kurį neaišku kodėl kažkas visdar žaidžia) būti pavadintu arabu, yra didžiausias ižeidimas, tačiau visi supranta, jog nevisi tokie beviltiški idiotai ir kvailiai. Tai pagrįstas rasizmas("varymas" ant idiotų), arabai(egyptard) žino dėl ko jie kritikuojami(įžeidinėjimi), tačiau keistis nežada, atvirkščiai, tik dar labiau bunka ir erzina savo neišmanymu ir kvailumu. Tačiau tavo pateiktam pavyzdyje, juodukas nepasidarys baltas, o nelegalus emygrantas nekaltas, jog jo šalyje neramumai ar dar koks šu@as, tai nepelnytas rasizmas, juk jie patys nekalti dėl to kokie jie yra...
Ką jau ką, bet lietuviai seniai nustojo vaiklūs būti, pasiekė nepriklausomybę, o entuziazmas išseko. Dabar sėdi Valinskas kvailių išrinktas... O seimas, nors krizė šaly ir skolos spaudžia, išsidirbinėja, švaisto pinigus "random"... Reikia protingai leisti, investuoti pinigus, o protingų kažin ar yra seime...
Tir4elis 2009-05-28 12:09
Nightbringer Kiek detalizuosiu tavo 2'a punkta.
1. Mūšis dėl Britanijos. Liuftvafei nedaug trūko iki oro kontrolės perėmimo į savo rankas, bet anglams bombardavus Niurnbergą (vėliau jie dievagojosi, kad taip gavos netyčia), Geringui užtikrinus, kad anglams jau "šakės" Hitleris įsakė nušluot Koventrį ir bombarduot Londoną ir jo priemiesčius.
Realiai to nusilpusioms Karališkosioms oro pajėgoms ir reikėjo. Aišku jie kovėsi ir toliau, tačiau vokiečių oro pajėgas retino ir miestų priešlėktuvinė gynyba. O tuo tarpu gavosi puiki proga susiremontuot aerodromus, sumažėjus netekčių kiekiui pagausinti lėktuvų gretas, toliau tobulint Spitfairus. Be to į pilotų gretas įsiliejo daug užgrobtų Europos tautų lakūnai. Vos ne visos lenkų oro pajėgos stojo Jos Didenybės tarnybon. Tai leido per trumpą laiką atstatyt oro pajėgas ir kai vokiečiai atsikvošėjo jau nebe jų galiai buvo vėl iš naujo nukamuot Anglų aviaciją.
2. Schwalbe arba Messershmitt 232. Pirmas tikrai sėkmingas reaktyvinis naikintuvas mūsų civilizacijos istorijoje. Projektas atsirado karo pradžioje bet ilgai visiems buvo dzin, kad ir kaip sėkmingai ėjosi darbai bei daug žadantis buvo projektas. Žinoma buvo bėdų su Jumo ir BMW motorais, bet kai galiausiai lėktuvas įrodė ko vertas Hitleris įsakė jį gamint ne kaip naikintuvą, o kaip mažą bombonešį taip praktiškai nubraukdamas jo privalumus.. Aišku per laiką generolai išsiderėjo bent pusę gaminamo kiekio verst naikintuvais, tačiau vėlgi, puikus projektas paleistas vėjais ir karo eigai įtakos padaryt nebegalėjo.
3. Projektas DORA. Gigantiškas pabūklas galėjęs garvežio pagalba iš lėto kursuot 4 geležinkelio bėgiais esančiais greta. Pirmo pasaulinio karo realiktas iš vokietijos teritorijos galėjęs apšaudyt Paryžių. Lėšų per WW2 į jį sukišta begalė, dirbo daug gerų balistikos ekspertų. Nauda? Buvo padaryta keletas mažesnių saviaigiu variantų, kurie prisidėjo prie Sevastopolio šturmo. Pinigų išvaistyta daug, naudos karo eigai 0.
4. "tėtė Peliukas" ir "mama Žiurkė". 2 Projektai atėmę iš tankų gamybos nemažai lėšų ir laiko. Peliukas (sunkiasvoris ir lėtaeigis tankas) buvo galiausiai padarytas kaip prototipas kurį teko susprogdint, kad nepakliūtu amerikiečiams, o "Žiurkės" dėl gigantiško dydžio taip ir nepavyko perkelt į realybę. Jei peliuką dar galima apibūdint kaip super sunkiasvorį, tai žiurkė būtų tapus nedideliu miesteliu ant vikšrų. Tuo metu kai verkiant reikėjo toliau tobulint Panteras ir Tigrus geriausi konstruktoriai veikė galima sakyt neaišku ką..
5. Pernelyg didelis pasitikėjimas "Enigma". Taip tai puiki kodavimo mašina savo laiku davusi daug naudos trečiajam reichui, bet jos patekimas į sąjungininkų rankas kainavo povandeninį laivyną, kuris staiga pasidarė labai jau pažeidžiamas..
Reikėjo ne džiaugtis kaip viskas gerai, bet ruošti atsarginius variantus.
6. Per vėlai suprasta, kad Japonija jau pakankamai susigrobė sau resursų ir reikia su ja aktyviau dalintis technologijomis. Nes po skaudaus pralaimėjimo prie Chalchin Golo Japonai baisiai nenorėjo dar kartą susidurt su Raudonaja armija. Kaip pasakė vienas japonų generolas: Kariaudami su carine Rusija mes gavome pradinį išsilavinimą. Mongolijoje rusai suteikė mums vidurinįjį. Su aukštuoju išsilavinimų kol kas geriau palūkėsim.
meslinukas 2009-05-28 16:53
Japonija negalėjo pulti Rusijos nes kitaip ją būtų puolę amerikonai. ar tai jie neleido kirsti kažkurios vietos ar kaip, nepamunu, bet vnz.: nebūtų nieko išėję. japonams katastrofiškai trūko naftos ir ar taip ar taip jų ekonomika būtų žlugusi, o Perl Harbore sutelktas JAV laivynas rodos tik ir laukė, kada gaus snukin. Čerčilis džiūgavo, kad jo laivynas buvo sunaikintas - tai buvo pretekstas skelbti karą Japonijai (tada Vokietija turi paskelbti karą JAV, nes ji sutartį su Japonais turėjo)
pulti Rusiją Hitleris privalėjo - kitos išeities nebuvo. reikėjo kuo greičiau sunaikinti TSRS sukauptas pajėgas pasienyje, kol jos dar neužpuolė pirmos. http://www.technologijos.lt/n/mokslas/i ... psnis-5227
o Hitlerio vadovavimas toli gražu ne visados buvo nevykęs. blitzkrieg'o taktika, puikus Prancūzijos sudorojimas, kovū su Rusija pradžia - čia daug jo nuopelnų. visgi sutiksiu, kad vėliau daug kur klydo...
o šiaip, Nightbringer, dėl viso kitko sutinku - Musolinis ten tikrai kaip mažas vaikas paielgė, žiema irgi daug nelaimių padarė, mat Vokietijos armija žiemą kovoti pritaikyta nebuvo.
Tir4elis: kogero vienintelis Vokietijos trūkumas oro pajėgose tada buvo tik radarai - anglai turėjo kur kas geresnius. bet jei Hitleris nebūtų paleidęs ~pusė mil. Anglijos karių, atvykusių Prancūzijos ginti, tai Anglija būtų patapusi sąjungininke ir tada atsiranda dar 1 šansas pergalei
šiaip didžiąja dalimi esi teisus - karo pabaigoje vokiečiai pradėjo dirbti su per daug gigantiškais projektais.
Lokis. čia aš tau neaiškinsiu kuom nigeris skiriasi nuo šiauriečio, bet kad ir kaip ten bebūtų - piliečiai privalo turėti didesnes teises ir pirmenybė savo šalyje prieš bet kokį imigrantą. ar pas tave į svečius atėjęs žmogus turi tokias pat teises kaip ir tu? - ne - lygiai tas pats turi būti ir valstybėje.
Arns 2009-05-28 17:15
Jo, uzsisiundyti amerika kuri taip del visuomenes spaudimo nenorejo kariauti, tikrai buvo protinga ir pagal plana Pripazinkim, vokieciai pralaimejo nes turejo liurbius sajungininkus kaip japonija ir italija, kurie dar be to buvo ir techniskai atsilike.
Na, o hitleris buvo paskutinis kvailys, lindes i SSRS ir nepasiruoses ziemai, sakysit netiketai salta buvo? 1939 per Ziemos kara ir rusai pries suomus uzsirove ant tokiu oru, kai automatas saude tik po 1 kulka, nes tepalas turintis padeti prasukti bugneli kitai kulkai i vamzdi uzsaldavo.
"pulti rusija privalejo, del dideliu jos pajegu pasienyje" keista, labai ilga laika rusu daliniai traukesi i salies giluma, o is Lietuvos per diena ar dvi visi dingo, matyt gyveno pas mus arti milijono kariu ir visi pabego? Ne, planuose gal ir buvo kur nors, taciau realiai tai nebuvo igyveninta, o ir resursu parama naciams gan solidi ilga laika ejo is SSRS, kazkaip labai idomiai atrodo, tiekia resursus is kuriu vokieciai gaminasi ginkluote, kuria panaudoti privales pries pasienyje besikaupiancia Raudonaja Armija. Nera logikos.
Vokieciu trukumai: 1) per didelis pasitikejimas savo nenugalimumu, 2) rezervo neturejimas, 3) neturejimas strateginiu ginklu, galejusiu isjudinti ir neleisti ju uzlaikyti(atminkime kiek miestu ir fortu buvo sturmuojama po kelis menesius ar metus)
Nightbringer 2009-05-28 19:28
Na, kažkur esu skaites, kad japonų generolai patys nežinojo kaip tokį kara laimėti. Tik nežinau, ar tada voketijai buvo taip sunku ir su benzinu? Juk Japonija ir taip turėtų numanyti, kad prieš JAV nelaimės, o iš Rusijos tada kiek daug galėjo atsiplėšti žemų. Juk, tada Rusija vos, vos išgalėjo apginti pagrindinius savo miestus...
meslinukas 2009-05-28 23:23
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/istorija_ir_archeologija/straipsnis?name=straipsnis-5227 . o tai, kokiom sąlygom esant puolė Hitleris Staliną tik įrodo, kad jis tai darė neplanuotai, kad tai reikėjo daryti skubiai. IIIReichas WWII pradėjo su tikrai prasta ginkluote. tik oro pajėgos, karių aprūpinimas ir parengimas buvo gerokai geresni nei TSRS, o visa kita buvo nukopinta ir sukurta ar ištobulinta tik jau karo metais.
2. niekas ten niekur praktiškai iš europinės dalies nesitraukė - juk reikėjo Lenkiją ir Suomiją paimti (o kaip ruskiams "sekėsi" tenai tai ir patys žinote), na, taip, turėjo Rusija ir dalinius rytuose tam atvejui, jeigu japonai pultų, bet Japonijai užpuolus JAV jie visi ėmė judėti kovon su Vokietija.
3. tai buvo santykių šiltinimas, apie kurį jau rašiau. tai vyko dėl draugystės (Ribentropo-Molotovo) pakto. kitaip tariant tai buvo tiesiog masalas Hitlerį priversti pulti Lenkiją ankščiau TSRS, tada TSRS ateina Lenkijos "išlaisvinti" ir Prancūzija ir Anglija paskelbia karą IIIReichui už sąjungininkės užpuolimą. visi uždubasina Vokietiją, nuplėšia gerą gabalą žemių, atima kolonijas, uždeda reparacijas milžiniškas, pastato prožydišką valdžią, priveža visokių čiurkų (pvz.: turkų), išžudo žydų "skriaudėjus", tada investuoja babkes į sugriautą Vokietijos ekonomiką, įkinko vokiečius į rogutes ir vuolia: turime dar 1 zombifikuotą valstybę, didvyrius (ir žydų draugus ir giminaičius), remiamus gyventojų sąjungininkų šalyse ir MILŽINIŠKĄ pelną ir valdžią globalistų ir sionistų rankose
Zigzaueris 2009-05-28 23:25
1)Technologiniu pranašunu Vokietija visą tą laiką smarkiai lenkė Rusiją.
2)Suomiai turėjo gerai parengtą kariuomėnę,nelyginant su rusais.
meslinukas 2009-05-28 23:40
na, Zigzaueri, šį kartą kiek lysti...
vokiečiai techninį pranašumą ant žemės įgavo tik karo metu.
vokiečiai neturėjo plaukiojančių tankų, o ir neplaukiojantys pradžioje buvo maži, o daugumoje tai tik tanketės.
varikliai tankų buvo pas rusus dyzeliniai (ekonomiškesni ir žymiai galingesni). vnz.: geresni.
kulkosvaidžiai pas vokiečius pradžioje tikrai buvo prastesni nei pas rusus, tik vėliau, atsiradus M-42 vokiečiai rusus šioje srityje gerokai pralenkė.
tie artilerijos smulkiosios pabūklai taip pat pas rusus pradžioje buvo geresni (paprastesni ir patvaresni), vokiečiams vėliau teko nuo ruskių pakopinti.
V2 atsirado pabaigoje karo.
tigrai ir panteros jau įsibėgėjus geros pradėjo eiti, o vėliau per daug nuvažiavo į sudėtingumą, sunkumą ir kokybę, todėl jų kaina buvo milžiniška.
na, čia yra viena knyga. ten vokiečiai koliojami, yra propagandos, bet visgi daug tiesos parašyta iš techninės pusės kažkokio ruso.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tomas Bitinas. Rusija skelbia istorijos mokslą nusikaltimu