Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Moribus 2019-05-17 18:43
O kam? Ne jis tai kitas.
kiesza 2019-05-17 21:59
Hitleris turėjo paramą, turėjo už ką samdytis asmeninę kariuomenę, naudojosi asmeniniu lėktuvu, mirgėjo spaudoje ir afišose.. jis išrinktas demokratiškai tik nukrypo nuo pradinio kurso
noway 2019-05-18 00:40
Laikas kiek klaidingai suprantamas, tai tik mato vienetas pasikeitimams fiksuoti, bet nėra būdo sugrąžinti visatos materijos į prieš tai buvusią būseną. Viskas įvyksta vieną kartą ir yra unikalu. Dėl Hitlerio, jis turêjo visą bendraminčių partiją ir ten buvo dar radikalesnių veikėjų, tiesiog jis buvo partijos veidas ir oratorius. Jei ne fašizmas, tai komunizmas greičiausiai būtų įsigalėjęs visoje Europoje, juk Markas gimė Vokietijoje ir tik Hitleris išspyrė komunistus. Bet jų skirstymas į rases ir žmonių naikinimas turbūt perspjovė komunistų represijas.
vanduo4 2019-05-18 07:13
: Komunizmas - individo silpnybės ir saugios sistemos poreikio išdava; Fašizmas - stiprios asmenybės ir individui tarnaujančios sistemos poreikio išdava.
-----------------------------
Komunizmas ir Fašizmas - tai visiškai priešingomis kryptimis veikiančios strategijos, kurios Demokratijoje susiliejo ir tapo atitinkamai: KOmunizmas - socialine sankloda, Fašizmas - liberaliu pasaulio suvokimu. Komunistai - socialiniai išlaikytiniai (konservatoriai - tvarka); Fašistai - nevaržomi individualistai (liberalai - chaosas).
- Deja istorijoje mus moko jog abi šios kryptys yra dešiniosios pakraipos. Gal mus nori suklaidinti, nes Fašizmas yra kairioji, kraštutinė liberalizmo forma? Bandantys tai suplakti į vieną tenori, kad žmonės užstrigtų cikle ir taptų sistemos vergais besipriešindami tam, kas vadinami laisve. Nes laisvė turi FAŠIZMO atspaudą.
-----------------------------
- Kodėl Fašizmas savo auka pasirinko Žydus? Jie buvo Komunistai ar konkurentai?
noway 2019-05-18 08:30
Pažvelgėte į ideologijas per psichologijos prizmę, pritariu jums, kad komunizmas apjungė silpnųjų interesus, bet valdanti struktūra iškėlė save aukščiau. Tik griežtomis represijomis buvo galima įbauginti ir suvaldyti mases. Galiausiai valdantieji atleido vadžias ir visi nusprendė "kombinuoti" valstybės turtą tiek kiek jų užimamos pareigos tai leisdavo, o kiti už atlygį apsimesdavo kad nemato kas vyksta.
Žydai buvo kitokie, nedirbo fiziškai, buvo intelektualūs ir surasdavo būdų kaip lengviau uždirbti pinigus. Be to jie buvo plačiai pasklidę po visą Europą. Net šiais laikais kas mėgsta kitokius? O tada idėja apie "menkaverčių" žmonių naikinimą buvo įprastas reiškinys, kuri atkeliavo atrodo iš Britų, o ją materilizavo vokiečių fašistai. Abejoju kad žydai prijautė komunizmui.
Monochamus 2019-05-18 08:31
Labai geras pastebėjimas su komunistais. Apskritai vakarų pasaulis tik Hitlerį ir temato, o Stalinas - daug daugiau žmonių pražudęs tironas, tai jau kaip ir "nieko blogo". Aišku, galima suprasti kodėl: vakarų Europai daugiau žalos padarė Hitleris, o ne Stalinas. Bet mums, Lietuviams, didesnė neapykanta turėtų būti komunistams, o ne naciams. Jei kas nukeliautų į praeitį ir nužudytų Hitlerį vaikystėję, tai manau va tada jau straipsniai ir pasiekistų apie "Stalino nužudymą" Žinoma, tokie straipsniai būtų jau amerikoje (jos, tikrai nei per kur nebūtų pajėgęs stalinas užimti), bet va dėl Europos tai klausimas, ar komunistinės sąjungos cenzūra apskritai leistų tokius straipsnius..
Dario 2019-05-18 14:06
To Monochamus - - pritariu visu 100%. Nors ir nukrypom nuo straipsnio esmės, bet Stalinas su savo komunizmu buvo dar galingesnis blogis, ačiū dievui abu susipjove, kitaip būtų iki Portugalijos rusai nuėję.... pradžiai. Rusai labai jautriai reaguoja kai jiems užsimena kad jie planavo visą Europą užsiimti, pas juos tas baisus tabu daug metų, negalima to garsiai kalbėti niekam, jiems patogu save vaizduoti kaip auką, bet faktas kad jų tikslas komunizmas be sienų..
vanduo4 2019-05-18 15:21
Turtingas ir protingas kaimynas reikalavo kvailą ir biedną klauptis ir paklusti jo valiai. Ubagas negali niekam pasiskųsti, nes policija, teismai ir kapitalas turtuolio pusėje. Tad ubagas išskerdžia turtuolio šeimą. Sudaromos paliaubos su genocido išmokomis ir turtuolis pradeda smaugti ubagą dirbtinomis krizėmis ir sankcijomis, kas vyksta dabar. Vienintelis esantis barjeras tarp jų - ale tarptautiniai susitarimai, kurie vienšališkai nutraukiami kai nėra turtuoliui naudingi: derybų su Iranu nutraukimas, klimato kaitos programos anuliavimas, branduolinių apribojimų atsisakymas.
- Klausimas kada JAV paskelbs jog NATO yra beprasmė? Jau dabar jie skundžiasi jog sumoka iki 50% NATO biudžeto. Kodėl EU atsilieka nuo 2% mokėjimų? Nes jie kaupia kapitalą - karo pramonę užkurs kai ateis tam laikas, juk EU dabar niekur nekariauja, kam jiems ta imperinio dydžio armija?
- EU karas yra vidinis tautų kultūrų bei interesų sinchronizavimas, t.y. naujosios - modernesnės Pasaulio tvarkos sukūrimas, o ne tik globalaus kapitalo perstumdymas, kaip tai dabar daro JAV ir Kinija.
- Rusija, šiame kontekste, į Pasaulinį Kapitalą pretenduoja tik kaip vagis. Jie net nemoka sukurti efektyvių kapitalo perskirstymo platformų (amazon ir alibaba arba tarptautiniai bankai), ką jie sugeba - tai perimti kitų intelektualinį bei fizinį turtą bei svarbiausias įgūdis - padaryti žalos kitam, kad sulėtinti jo progresą. Žodžiu: Rusija - tai tarptautinis teroristas.
lape 2019-05-18 23:18
Tai pagal tokią logika, reiktu užmušti kone visus buvusius valdovus ir imperatorius, ir šiaip, kas antrą nors kiek pagarsėjusį asmenį.
O dėl šito veikėjo, tai dar neaiškų, ar jis gera padarė ar blogą. Tai galėjo būti, kad tektu dabar visai Europai graužti šlapianką ir žygiuoti su raudonom vėliavėlėm per spalio "šventes".
noway 2019-05-19 00:05
Dėl žydu nesu tikras ar būtent jie valdo pasaulio resursus, bet kad maža dalis populiacijos valdo beveik visus resursus, tai žinomas faktas.
Mano nuomone, JAV reikalinga Europa ir kitos sąjungininkės dėl dominavimo pasaulyje. Jau dabar atsiranda konkurentai: Kinija, Indija su milijardine populiacija ir kylančia ekonomika, o kur dar crazy Ivan Rusija. Kova dėl strateginių pasaulio vietų vis labiau aršėja. Eiliniams žmonėms belieka tikėtis kad lokalūs konfliktai neperaugs į globalų mūšį. Dėl to niekas negali būti tikras, milijardieriai jau turi požemines slėptuves, o gal ir slaptus miestus. Lieka tikimybė kad kuri nors pusė gali sužaisti "viskas arba nieko", paleisdama atominius ginklus ar super virusus. Tikėkimės kad tamsioji žmogaus prigimties pusė nedominuos, o pasaulis ras bendrą kalbą kuriant naujas technologijas ir išsaugant žemės ekologinį balansą.
moo 2019-05-20 06:15
Reikėtų itin galingų, matyt kvantinių, kompiuterių, kad bent apytiksliai paskaičiuoti "kas būtų, jei būtų". Tikėtina, kad Hitleris ir kiti veikėjai buvo kaip skiepas žmonijai. Nemalonu (iš visos planetos perspektyvos), bet reikia, kad atsirastų suvokimas.
sub 2019-05-20 11:55
Vanduo4 kai rašei apie partines sistemas tinkančiai Komunizmui arba Fašizmą, tai sąkyčiau knydai kažkiek. Komunistai - socialiniai išlaikytiniai - socialdemokratai; Dėl fašistų nzn.
Moway dėl to kad JAV reikalinga Europa kaip sąjungininkė, kad dominuotų pasaulyje. Labai gera duomonė. Panašiai manau.
vanduo4 2019-05-20 12:09
. Jeigu esi tinginys, tu jau esi nelygus prieš darbštų žmogų, nes šis tampa konkurentu. Jau nekalbant apie tuos, kuriems tikrai bent jau laikinai reikia pagalbos.
-------------------------
Visiškai priešinga evoliucija: <....-Kapitalizmas - liberalizmas - Fašizmas - Kapitalizmas - lib....-fašiz....-.....>
Kirtiklis 2019-05-20 15:03
Hitlerį? Ir kas nuo to pasikeis? O gal Gavrila Principą, kuris nušovė Austrijos - Vengrijos sosto įpėdinį, dėl ko kilo pirmasis pasaulinis karas, dėl kurio buvo pazeminta Vokietija, dėl ko atsirado revansistines nuotaikos ir iškilo Hitleris.
O gal komisija, kuri nepriėmė Hitlerio, dėl ko jos negalėjo įstoti į mokslus ir laimingai tapyti.
O gal ponuli Lenina, kuris pagimdė monstra - Sovietų sąjunga?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Užmušti Hitlerį. Ar įmanomos kelionės laiku?