Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darwin-was-right 2010-05-17 15:53
Joooooo... Ir taip jau nesimiega del to, kad po dvieju metu gali atimt viska, tai dabar isvis bus... Bent kaina sumazintu. Aisku gerai besimokantiems nera ko jaudintis, bet kaip bebutu ironiska, tie zmones labiausiai ir jaudinasi. Kokie velniai ten dirba toj valdzioj...
Firo 2010-05-17 16:29
Hmmm. Nepatinka tai, jog pasidarai priklausomas nuo kitų, nors... Įstojus be stipendijos gauni šansą ją (pakankamai greitai) gauti, bet taip, jos atiteks geriausiai besimokantiems, o ir "blogai" besimokančių reikia. (Tho, geriausieji jau ir taip turėtų būtų užsiėmę nemokamas vietas, tad kartelė kiek krenta, galbūt~)
Geriau tiems, kurie ne itin sėkmingai laikė egzaminus, I guess, bet kiek kiša koją tiems, kurie norėtų keisti kursą/uni., kol.
Dar, dabar toji vietos išlaikymo riba yra 8, taip? Kurso vidurkis, šiuo atveju, būtų geriau.
Dunno, dunno...
O kas liečia kainas, tai žinoma. Pigesnis mokslas = daugiau išgalinčių susimokėti ir mokėsiančių už jį = mažiau reikalingų finansuojamų vietų, o tam skirtus pinigus (ar kažkokią dalį) jų nukreipti į, tarkim, įstaigų rėmimą... Skamba pernelyg gerai, eh? Tikriausiai pamirštu kažką crucial...
špokas 2010-05-17 16:57
sz520qm 2010-05-17 17:05
Ryškiai iš mandrumo. Net ne tuos angliškus žodžius pasirenka kai kur. Diagnozė: daug maivosi, mažai žino.
Firo 2010-05-17 17:09
Ahahaha, ir kur tik benueičiau, visi prikibs prie mano rašymo stiliaus. Savo šmaikščius komentarus gali pasilaikyti sau, ar garsiai pasisakęs pasijauti už kažką "pranašesnis"? Poor boy.
Okjutis, dhaugjeu neberasisiu.
____________________________________________
, atsiprašau, palikau savo "rimtuolio" kaukę tualete, einu tučtuojau ją pasiimsiu.
O dabar, mielieji, gal jau pakanka off-topic'o? :>
šakės 2010-05-17 17:20
Nesusireikšmink per daug. Asmeniškai tu niekam neįdomus. Tiesiog norisi perskaityt kitų žmonių nuomonę, parašytą švaria lietuvių kalba. Kuo tvarkingiau parašyta, tuo maloniau skaitosi. Tik tiek
kentas 2010-05-17 17:29
mažvaikis
Ugnius Dapkūnas 2010-05-17 17:39
Sveikintinas žingsnis, tai gerokai padidintų studentų rotaciją grupės sąraše. Tačiau vis dar nepriimtinas 2 balų skirtumas, kadangi jei grupės vidurkis pvz. 7.5 balo, tai studentas prarastų krepšelį tik turėdamas mažesnį nei 5.5 balo vidurkį (kas yra sunkiai įsivaizduojama). Aš nesuvokiu ant kiek žmogus, kuris puikiai baigęs mokyklą, turėtų pulti žemyn (žinių lygiu), kad mokytųsi tik 5.5 balo vidurkiu vos įstojęs. Todėl čia didelė bėda, kadangi abiturientas įstojęs į mokamą vietą ir mokindamasis net 9.5 balo vidurkiu ir toliau mokėtų už mokslą, nors jo grupiokas turėdamas krepšelį ir 5.5 vidurkį nemokės už mokslą. Čia yra labai taisytinas dalykas, nors ir rotacijos skatinimas yra sveikintinas žingsnis, tik bėda, kad nebus ką rotuoti...
ligonis 2010-05-17 18:09
nesamone. istoji i informatika ir pagal filosofija sprendzia ar galesi nemokamai mokytis informatika...
du metai yra ir taip minimumas. 2 kurse prasideda kad didziaja dali sudaro specialybiniai dalykai.
pakelkit ranka kurs galetu sprest apie fiziko gebejimus sprest fizikines lygtis is jo filosofijos pazymio
lgtech 2010-05-17 18:12
Nelabai gerai, geriau darytu didesne konkurencija del stipendiju o ne nemokamu vietu.
Vytax 2010-05-17 18:22
O mano manymu po pirmo semestro finansavimo peržiūrėjimas yra blogai.
Tarkim po pirmo semestro prarandi finansavimą ir turi iškart susimokėti. Tam būtų laiko tarp semestrų max. 2 savaitės ir kai kam tada griūtų viskas. Per tokį trumpą laiką net paskolos išsiimti ko gero nepakaktų laiko.
Jei jau peržiūrėti finansavimą tai tik kas metus. Vasara yra gerokai ilgesnis laiko tarpas, per jį galima susiplanuoti tolimesnes studijas ar netgi ir užsidirbti studijoms.
Ir apskritai, jei rotacija būtų vykdoma kas semestrą, tai ta visa studentų krepšelių politika netektų prasmės. Viskas būtų taip pat, kas buvo ir iki krepšelių įvedimo. Skirtumas tik tas kad dabar kai kam reikia už mokslą pakloti dideles sumas.
Darwin-was-right 2010-05-17 18:34
Visiska teisybe. Apskritai jeigu norima daryti kazka panasaus, tai bent paskolu sistema galima butu sutvarkyti, bet, deja, niekam tai nerupi.
Robinis 2010-05-17 20:00
Tai tegul pirma perziuri tie seimunai mokymosi programas ir t.t.. ir tik paskiau spendzia apie finansavimus ir t.t..
Tegul programos tampa kryptingomis tos specialybes link.
O ne kad istojau i anglu pedagogika tai mokina lotynu,studiju ivado. sveikatos ugdymo (apie harmonus ir lasteles ir salinimo sistemas ir kita suda ) ir kito nereikalingo sudo...
Programos turi nereikalingu dalyku.
Tegul kvalifikuoti specialistai dirba kurie paskaitu metu desto o ne knygas numeta ir sedi deje visa pusmeti... (uz tokius sudus nesiruosciau moket)
Nieks tau nepasakys, kad gali maziau moket , jei destytojas nebuvo paskaitoje ar isvis nebuvo paskaitu ar velavo nes kava gere.
Dabar moketi uz moksla tai visiskas nesusipratimas, nes daugelis programu neatitinka kainos=kokybes.
Ne nuo apmokamu ir mokamu vietu reik pradet...
isvis visa sita reforma svietimo yra vienas didelis nesusipratimas.
Karvė 2010-05-17 22:47
Visiškai pritariu tokiam siūlymui ir pritariu Ugniaus Dapkūno nuomonei, kad 2 balai mažiau už vidurkį atrodo gerokai per laisva ir nerealistiška sistema. Manau reikėtų tiesiog paskaičiuoti keliolikai/keliasdešimt kursų/fakultetų, kokie yra vidurkiai ir kokie nuokrypiai nuo jo ir balą paskaičiuoti statistiškai. Tai būtų logiškiausias sprendimas.
Dejuojantiems, kad filosofija ar kalbos kultūra žlugdo tiksliukų vidurkius siūlau prisiminti, kad įstojo į universitetą, o ne į kolegiją. Jei nori tik labai siaurai kažką daryti, tegul stoja ten, o universitete mokslai tikslėja 3 kurse, po to magistrantūroje ir po to doktorantūroje. Tie bendrų dalykų kursai dažniausiai būna labai paviršutiniški ir lengvi, o jų egzaminai beveik visada įskaitos arba tokie lengvi, kad gauti gerą pažymį gali net papildomai nesiruošdamas - pakanka per paskaitas ir seminarus įgytų žinių.
Manau dažnesnė rotacija labiau skatins studentus mokytis - jei jau valstybė sumoka už jų mokslus, tai tegul ir atidirba! Šita rotacija kas 2 metus, mano nuomone, buvo vienas esminių reformos trūkumų, o jį pašalinus, reforma taptų dar geresne.
Karvė 2010-05-17 22:48
Pasistenk mokydamasis ir už nieką mokėti nereikės...
HardAxe 2010-05-18 12:58
Galėtų imti dviejų paskutinių semestrų vidurkį rotacijai.
Rezultatą mažiau įtakotų "nepasisekimai" tačiau kreivė smarkiai priklausytų nuo įdėtų pastangų.
Pereinamas balas 8 nėra geras sprendimas.
Kurso vidurkis irgi nelabai vykęs (leidžia tingyniauti kurso atžvilgiu).
Čia irgi galima rasti sprendimą.
Pvz (kurso_vidurkis + pernai_metų_kurso_vidurkis + 8)/3
pereinamas balas būtų surištas su kurso vidurkiu,
pernai metų kurso vidurkiu (gudresnė, protingesnė laida turės geresnes sąlygas),
bet neleis specelybei perdaug nutolti nuo etaloninio 8.
Sprendimų yra ir jų galima rasti, bet juos priima politikai (čia pirmas minusas), bei betkoks priimtas sprendimas bus smarkiai kritikuojamas, todėl pasirenkamas aiškus ir lengas kelias (antras minusas)
mhm 2010-05-18 15:52
Šiaip būna situacijų kai kursas egzistuoja tik pirmus metus. O kitas dalykas, kartais keičiasi dėstytojai, o ir jų vertinimo skalė kartu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Siūloma finansavimą studentams peržiūrėti jau po pirmojo semestro