Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
valdis5797 2010-05-27 15:48
''Žiurkės bėga iš skęstančio laivo''
Tik visokio plauko persimetėliai ir konformistai ieško kur geriau, padorūs žmonės nesidrasko lyg uodo įgelti, ištikus pirmai bėdai, bet lieka jos spręsti čia, Lietuvoje, ir aktyviai kuria ateitį kartu su savo žmonėmis, savo žmonėms!
ligonis 2010-05-27 16:49
"Ar daug, ar mažai išvažiuoja mes turėtume lyginti su kitomis šalimis" galejo placiau papaskot apie situos skaicius.
lietuvoi gal ir nera pati geriausia situacija, bet jei visi isvaziuos ir lietuva paliks sovietu aplinkoi augusiuju rankose - nieko doro nebus.
asmeniskai nenoreciau palikt lietuvos(isskyrus ziema, kai buna labai salta ).
immortallt 2010-05-27 17:05
" 11 proc. respondentų nurodė ketinantys pateikti stojimo prašymus ir į Lietuvos, ir į užsienio aukštąsias mokyklas." - tai viska pasako Jei nori vaziuoti i uzsieni, pirma tenka issilaikyti tofel'i ar dar koki kita anglu kalbos egzamina ir duomenis reikia nusiusti anksti bei kartais net patvirtinti ar studijuosi anksciau nei suzinai kur tave prieme Lietuvoje. O poziuris, kad uzsieny mokytis geriau yra NESAMONE. Aisku yra uniku ne per geriausiu Lietuvoje, bet viena yra tiesa visur - viskas priklauso nuo destytoju, kurie visur su savo "prikolais". Pasikartosiu jau ne karta rases, vaziavau i TOP100 unika pagal Times, tikejaus idomiu ir sunkiu mokslu... Buvo idomus ir sunkus toosai ir laiko uzmusinejimai momentais. Destytojai su savo prikolais, kai kurie labai siauro mastymo ir naujausiu ideju net nepriima. Pvz. makroekonomika deste Lietuvoje gerb. Mieliauskas (dabartinis prezidentes patarejas), kaip man jo paskaitos patiko ir suprasdavau viska. O dabar kazkoks bezdalas desto, kuris net skaidriu jokiu neparuoses, strukturos normalios nera, vadovelis parinktas kalba apie gan sudetingus dalykus per 30 puslapiu, kai net wikipedijoj isitelpa i 2 lapus ir paaiskina viska labai suprantamai. Egzaminas neaisku is ko, o per paskaitas isspresdavo kelis uzdavinius ir nieko neaiskindavo praktiskai.
Cia yra tik vienas pavyzdys. Bet bendrai galiu pasakyti, kad lygis silpnesnis nei, kad ISM'e.
O tie 40% turbut net nera keliave normaliau. Zmones dabar puolantys i Ispanijas ar Anglijas nesupranta, kad ten nedarbas didesnis net negu Lietuvoje! (Anglijoj ne visai taip, bet Ispanijoj 101% taip).
Seip 2010-05-27 17:19
Del destytoju visikai sutinku. Butent jie ir sudaro mokslo kokybe. Pvz toks dalykas kaip mat analize gali buti labai idomus, jei tik ji desto geras ir charizmatiskas destytojas.
Sloth 2010-05-27 17:22
Antrinu immortallt, daugelis į užsienį labai nori todėl, kad tiesiog jame nėra pabuvę. Pabuvojimu nelaikau turistinių kelionių, kuomet aplankomos gražiausios vietos. Pačiam, kai teko praleisti porą mėnesių UK, tai kažkaip Lietuva gan mielai atrodo. Ir man tikrai negaila dėl tų, kurie išvažiuoja, nes dauguma jų - paprasčiausi oportunistai ieškantys geresnių sąlygų, o ne dirbantys ir kažką darantys iš idėjos, ar meilės tam.
sanke 2010-05-27 19:49
Kad tu kureju mazai ir ziurkiu cia lieka daugiausiai, nesakau ir isvaziuoja daug. Bet jei yra zmogui galimybe kazka pasiekti greiciau kitur, tai kam draskytis, kad rezultata pamatyti po N metu, juk gyvenam viena karta is ideja, meile gyvas nebusi...
pinkiss 2010-05-27 20:17
gal nebejuokinam liaudies dirbdami is idejas ir del meiles musu valdziai Zmones kurie tur galva padara karjera ir lietuvoj,bet dazniausiai po to ir nebeusibun.
Dvigubas nulis 2010-05-27 21:06
Na na, kam gi taip akivaizdžiai meluot? Stojant į pvz. UK, visiškai nieko laikytis nereikia. Kai gauni stojimo sąlygas, tada ir žiūri, reikia kokio IELTS'o ar TOEFL'o, ar ne. Į Daniją taip pat. Į JAV stojant reikią viską turėt iš anksto, bet JAV - ne visas likęs pasaulis.
Duomenis siųsti į Oxfordą, Kembridžą ir medicinos spec. iki spalio 15d., kitur iki sausio 15d., o su menų studijomis - dar vėliau. Taip kad jokio čia vėlumo nematau, bent jau JK. Danijoje irgi berods iki kovo 15d. reikia išsiųsti duomenis. Ir iki tol gali nelaikyt jokio anglų kalbos egzamino.
Užsieny mokytis yra geriau. Šiam teiginiui pritariu 100proc., jei kalbam apie studijų kokybę. Vien dėl to, jog Lietuva - viena šalis, o užsienis - visas likęs pasaulis. Kad ir į kurią specialybę žiūrėtumėm, kurioje nors šalyje vis tiek bus geresnės sąlygos tą spec. studijuot.
Sloth 2010-05-27 21:20
Dvigubas nuli, tai pagal tokią logiką iš vis maunam iš Lietuvos, juk užsienį ir gyvent geriau. Pvz keliaujam į Kolumbiją, ten geresnis klimatas, nei Lietuvoj, arba į himalajus, juk ten kalnai didesni, arba į Somalį, juk ten visada šilta. /sarcasm
Šiaip, UK nežinau net kur būtų galima įstot be IELTSO ar ko nors panašaus, ten vien darbą norint gaut normalesnį, reikia išlaikyt papildomus anglų kalbos kursus, kurie įrodytų tavo gebėjimus. Tai švietime manau tai turėtų būti privaloma. Keliavimą studijuot į užsienį pateisinu tada, kai norimos studijuoti specialybės nėra Lietuvoje. Ir nereik taip apie tą mįslingą studijų kokybę kalbėt. Jei žmogus turi naturalių sugebėjimų ir noro - įmanoma daug pasiekti ir Lietuvoj.
Dvigubas nulis 2010-05-27 21:35
Yra universitetų, kurie nei priima lietuviškus egzaminus, nei IELTS'us ar TOEFL'ius, turi savo stojimo sistemą. Kiti atvirkščiai - pakanka anglų k. valstybinį egzaminą išlaikyt tam tikra riba ir tavo anglų k. žinios jau yra patikrinamos. Taip kad yra paieškojus galima rasti įvairių universitetų.
immortallt 2010-05-27 21:43
Dvigubas nuli, taip visada kuri nors profesija bus geriau kur nors destoma ir nera vienos geros vietos. Bet lygiai taip pat, Lietuvoje nera taip jau ir blogai. Tuolab, jei nori ko nors pasiekti moksle, tai yra akademiniam gyvenime, tau jokie univierai nepades, nes jie tau suteikia pagrindus, o jau detales, smulkmeneles pats aiskinies ir gilinies.
Del stojimo, daug as nesidomejes, bet be anglu kalbos testo neistosi tu i joki padoru uzsienio univiera.
Juokina zmones, kurie sako, kad bet kuris univieras uzsieny yra geresnis nei LT. Istoja i skucienes lygio unika ir girias, kad mokos uzsieny Taip pat, geras pastebejimas del gyvenimo kokybes ir skirtingu salygu... Pvz ar daug saliu yra, kur nera jokiu stichiniu nelaimiu (oi vetra praeina ar pavasarinis potvynis ir mirsta per metus net 1 alkoholikas pagriovy) o ar daug kur taip gerai ? Islandija, tokia issvajota jau salis, bet kazkaip "bankrutavo" finansiskai. Tiesiog, i pakabinta lasini ir ziuri didelem akim visi.
Nesakau, kad reiktu riboti ar neleisti, ar nevaziuoti i uzsieni studijuoti, bet reikia neiskraipyti faktu, bendrai paemus, uzsienio universitetai >>NERA<< geresni nei Lietuvoje, kaip ir gyvenimas uzsienyje bendrai paemus NERA geresnis, nes puolama lyginti su norvegija, o su kokia rumunija ar afrika, azija ar dar kuria nors kita salimi kuri perejo i kapitalizma +-10m kaip mes nelyginama.
blizzard 2010-05-27 22:11
tik padorūs žmonės lieka Lietuvoje kad galėtų pragyventi nemokėdami mokesčių, laiku nesumokėdami savo darbininkams atlyginimų, arba pildamiesi kurą ne iš diegalinių... Taip Lietuvoje liko tik padorūs žmonės...
Kaip tik manau išvažiuoja tie kuriem sąžinė neleidžia apvaginėt savo valstybės..
faktas 2010-05-27 23:29
Nejaugi manote, kad abiturientai siekia tiesiog kitur studijuoti? Ne... po studijų jie nori gauti darbą tame mieste, kur baigė. O čia pas mus yra skylė - atlyginimai krenta, biudžetas byra ir pan... Kiek pažįstamų išvažiavo studijuoti į užsienį (kalbu apie studijas, o ne apie apsikeitimo programas), tai tik du sugrįžo į Lietuvą. Ir tai tik dėl to, kad užsienyje susimovė. Visi kiti dirba normalius darbus.
SuperHP 2010-05-28 00:41
Dvigubas nulis, "Kad ir į kurią specialybę žiūrėtumėm, kurioje nors šalyje vis tiek bus geresnės sąlygos tą spec. studijuot.". Visiskai nepritariu tokiam nepagriztam argumentui. Isivaizduoju kaip tokiu zodzius sako koks nors pvz kinietis, amerikietis ar anglas (apie savo sali)... Pagal ka tu padarei tokia prielaida? Gal studijavai visuose pasaulio universitetuose ir visose specialybese? Ka tu zinai, kokia pvz informatikos studiju santykine kokybe SU palyginus su tokiapat spec. kokiam tai Kembridze? Man pvz beveik nieko apie studiju kokybe nesako visi tie reitingai ir tt.
Zinoma, didesne tikimybe, kad darba lengviau gausi ten, kur baigei mokslus. Taip pat ir tokiu atveju, jei baigei koki nors garsu universiteta. Visa tai lemia darbdaviu patriotiskumas ir stereotipai. Kartais tie stereotipai yra teisingi, taciau tikrai ne visada.
Asmeniskai, jei buciau darbdavys, darbuotojus priimineciau tikrai ne pagal ju diplomus, o visu pirma pats patikrinciau ju gabumus.
valdis5797 2010-05-28 00:46
''Bėgsi nuo problemos, pabėgsi nuo sprendimo''
Problemos neimanoma išspręsti ja atidėliojant, slapstantis nuo jos,
Turi prisėsti kartu su savo darbuotojais ar kolegomis kaip lygus su lygiais ir išdėstyti jiems situaciją kokia ji yra, apsvarstyti ją, išklausyti visų nuomones ir pastabas. Neužilgo, po kurio laiko, atsiras ir vienas kitas pasiūlymas, patarimas, pamatysite kaip problema pradės pamažu spręstis..
faktas 2010-05-28 00:49
Labai nekorektiška painioti "bėgimą" ir "pasirinkimą".
techvyt 2010-05-28 03:07
kaip kazkas minejo nera visi universitetai geresni.
ir dar kazkas kaip minejo kiekvienas universitetas turi savo pageidavimus, cia dalinai melas, nes kiekviena specialybe tame universitete turi skirtingus pageidavimus, standartus, kurios pagrinde lemia i ta specialybe parasusiuju skaicius.
Dar noriu paneigti ganda kad jei taves nepaprase anglu testo, o jiem uzteko tavo valstybinio puikaus balo, tai dar nereiskia kad prastas universitetas.
Jiem labai svarbu po pamokine veikla, jei dalyvavai kokiose tarptautiniose konkursose ar panasiai kur butu svarbu ir bendravimas anglu kalba ir gera valstybini pazymi taves laikyti papildomu egzaminu net neprasys.
taip pat noreciau pridurti kad reitingas gali sumaisyti, kiekvienas universitetas garseja savo specifinem studijom, tarkim vienas labai garsus ekonomikos srityse, taciau medicinos prastokas. reitinge galbut jis ir aukstas, bet ten i medicinos mokslus stoti nepatartina.
nu ir pan.
manau panasiai ir lietuvoj ?
valdis5797 2010-05-28 12:58
Vadink kaip nori, bet jei žmogus susidūręs su problema, čia, Lietuvoje, nesprendžia jos, bet išvažiuoja i kitą šalį, man tai panašu į pabėgimą
immortallt 2010-05-28 12:58
Darbininku klases pareiskimai gerai jauciasi... Darbdaviai del visko kalti. Pradetu moket po 10.000 i rankas ir dirbt neprasytu - butu pakenciami... O kai kilimo metais po 20% i metus atlyginimas kyla, darbdavius nafik siuntineja ? Statybose tevo brolis turi imone ir dirba praktiskai nuo pat nepriklausomybes atkurimo. Per pakilima susirandi darbininka, padirba 3 diena, papraso avanso - ismoka. Daugiau ir nebegrizta dirbti... Gauna dar sumoketi, kad ateitu dokumentus isejimo is darbo sutvarkyti. O mokescius daugiausia ir slepia tie, kurie rekia ant kitu. Kura pilasi tie, kurie labiausiai ziuri i kito darza.
Beje uzsienyje atlyginimai ir krenta (priklausomai nuo salies) ir kodel visada uzsieni ziurime i turtingesnes salis arba turtingiausius tos salies rajonus ? Pvz. Italija, visi isivaizduoja kad viskas ten kaip siaures Italijoj. O gal pietuose norit darba pabandyt susirasti ar pagyventi ? Graikija, augimas buvo didelis, atlyginimai didesni, o kas dabar ? O gal kokia Baltarusija, Ukraina, Rusija, Zimbabve, Siaures Koreja ir dar kokios maziausiai 80 saliu jei ne visas 120 ?
faktas 2010-05-28 13:39
Praėjusį savaitgalį buvau parke - pilna šiukšlių. Leisk paklausti, kodėl tu jų nerenki, o sėdi čia ir barškini klaviatūrą? Yra problema, bet tu jos kažkodėl tai nesprendi. Ar tik nebūsi viena iš tų nuo problemų bėgančių žiurkių?
Būk geras - surašyk sąrašiuką, kaip tu išsprendei, ar bent bandei spręsti šių dienų Lietuvos problemas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jei galėtų, išvažiuotų 41 proc. abiturientų