Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ValentasD 2011-01-12 20:22
Aš pasirinkęs A lygiu:
Matematika: 4 sav. +1 pamoką mokytoja padarė ir už ją jei nemoka (gera mokytoja).
Lietuvių: 5 pamokos (neįdomu absoliučiai)
Biologija: TIK! 3 savaitinės pamokos, kas yra per mažai..
Chemija: Tik 3 savaitinės irgi..
Anglų: 4 savaitinės, galbūt kitam pasmetyje bus modulis..
Fizika: 4 savaitinės ir neužtenka tiek pamokų, nors mokytojas yra žiauriai geras ( Metų Mokytojas 2 metus iš eilės )
Aš nesuvokiu, kam man reikia, pvz istorijos, kurios man nereiks. Bet būtina rinktis bent B lygiu.. Geriau reikalingus dalykus mokytis. Tikiuosi pakeis šitas nesamones kada nors.
keine_lust 2011-01-12 21:06
o tu galvoji taip lengva atsikratyti zubrinimo???
nzn gal turi koki slapta recepta kaipbutu galima tai padaryti???... pasidalink su visais
Tarkvinijus Išdidusis 2011-01-12 21:23
Renkiesi tuos dalykus dėl to, kad, jei kada per Klausimėlį tave sustabdys vedėjas gatvėje, nebūtų taip kaip su 90 procentų "didžiųjų proto bokštų" tenais. Be to, niekada negali žinoti kokiomis temomis gyvenime reikės šnekėti ar su kuo susidursi. Beje, istoriją, bent savo šalies, pravartu žinoti kiekvienam. Bent jau turėsi ką savo būsimiems vaikams (jei tokių turėsi) papasakoti, jei ko paklaus.
Xdmin 2011-01-12 22:20
Kiek kartu tave jau sustabde ir klausinejo?
Jei galima atsisakyti fizikos ar chemijos, tai kodel negalima atsisakyti istorijos?
AS pvz negalejau pasiimti chemijos A lygiu, nes pas mus buvo pamoku skaiciaus limitas. Ir kas is to kad privaloma pasiimti, neidomu ir nesimokiau, tik laika gaisdavau sededamas.
Gerai kad isvis leidzia rinktis, bet galetu buti siek tiek daugiau laisves.
MiSiPe 2011-01-12 22:34
Gaudamas brandos atestatą patvirtini, kad esi bent minimaliai išsilavinęs žmogus. Visose srityse turėtumėme turėti bent kažkiek žinių. Universitete nebereiks mokytis tokių dalykų, bet mokykloje ugdomi netik profesijų atstovai, bet piliečiai. Tas pats ir su meniniu ugdymu, kūno kultūra.
Giedrius- 2011-01-12 22:44
Tie didesni krūviai būtent kalimą ir reiškia. Suryja laiko, mąstyt nemoko (nors sako kad moko bet tenka daugiau specifikos suryt nei paskui mąstyt apie tai kas išmokta), informacija (ta pati specifika) parinkta vien labai siauram žmonių ratui, vos keliems asmenims iš kurso. Motyvuotam ir žinančiam kokią vietą nori užimt studentui tie KTU, VU mažai ką turi pasiūlyt dažniausiai vos keli moduliai iš visos studijų programos būna aktualūs dėl kurių abiturientai ateina ten studint, visa kita tinka tik platesniam pažinimui, užtat vistiek prikiša į juos specifikos ir degink nervus, laiką prie jų, kai daugiau naudingesnės informacijos inete gali rast pasirausęs. Kaip tik motyvacijos mokytis palaikymo atžvilgiu VDU turi teisingiausią politiką, nieko per daug neverčia, leidžia susipažint su tuom kas domina, konsultuoja dominčiom temom, aišku ir studentui studijuojančiam bile dėl diplomo ten lengviau, bet ar jūs dėl diplomo studijuojat kad diplomuotųjų konkurencija gąsdina?
elainas 2011-01-12 22:59
->lgtech Pritariu 100% Univere baisiai daug kalikų o tai beabejo padeda būt gerai išreitinguotam ir gaut stipkes, o jei mokais pats visada privelsi klaidų klaidelių... situacija tokia kad nieko nemokantys-kalantys o visi kurie savo jėgom kaspstos
Indigo89 2011-01-12 23:06
Cia matyt kaip kam tie kruviai. AS vgtu informatikos inzinerija mokinuosi, ar tiksliau "mokinuosi", tai jokio kruvio nejauciu. Vos ne laisvu laiku nueinu atsiskaityt karts nuo karto, va db i egza nuejau, vos ne is bendro supratimo apie dalyka buvo galima islaikyt. Tikrai niekas nereikalauja daug bent jau is musu. Del to laisvai galiu dirbt dieniniam studijuodamas. Nes tam univiere nieko is tikro ir neismoksti naudingo. Pradejes dirbt per savaite ismokau daugiau negu univiere per puse metu, tokie ir tie mokslai.
haloo44 2011-01-12 23:44
Giedrius- nemanau, kad galima iškalt pvz matematiką. Uždavinius reikia mokėt spręst, o ne kalt. Ir VDU palyginus su KTU nemokina nei matematikos, nei chemijos, nei fizikos. O dideli krūviai kaip tik ir būna šitų mokslų.
mmm 2011-01-13 00:10
kaip visada kvailai pasakysiu bet: gaila kad nera tokio dalyko kad nuejei nusipirkai 1mb tekstines atminties ir isidejai i galva kaip koki diska ir irasai-istrini, nes dabartinis mokslas ( pvz vgtu) vien Kalimas, ZMOGUS ne kompas-asmenybe skirta mastymui, kompas informacijos kaupimui pagal mano suvokima, bet viskas sumaisyta. papriestaraujant sau-be elementariu ziniu nebus ir mastymo, taciau tam nebutina moked viska nuo a iki c
Giedrius- 2011-01-13 00:30
Bliam, žinok, kaip tyčia KTU matematiką mokaus, ir ten vien kalimas. Nusivyliau baisiai mokslu. Maniau mąstyt protingiau išmoksiu... aišku padėtis būtų kitokia jei būčiau uolus matematikos mylėtojas, olimpiadų prizininkas ir t.t. nu bet būkim realistai, kiek tokių per visą Lietuvą turim, dabar absoliučiai didžioji dalis studijuodami ieško sau tinkamos veiklos, nelabai žinok tas spaudimas padeda. Nenoriu teigt, kad matematikos studijos yra blogis, bet be motyvacijos studijuok ką tu nori ir kur nori rezultatas vistiek bus tik diplomas. Tad kam eit ar siųst tą eilinį Lietuvos studžių studint ten kur labai spaudžia?
Ir VDU mokina ir matematiką ir fiziką ir chemiją...
Dvigubas nulis 2011-01-13 00:49
Na, galiu pasakyti savo - labiau „gamtamokslininko“ pozicijos.
Matematikoje/chemijoje/fizikoje būdamas mokykloje jokio kalimo nepajaučiau, nors galbūt dėl to, jog visi šie dalykai patiko. Tiesiog stengiantis
Dėl šios reformos. Bijau, kad nebūtų kaip JAV, jog vietoj žinių mokoma mąstyti, o galutiniame variante nelieka nieko. Deja, dauguma mokyklų pasuktų lengviausiu keliu - tiesiog mokintų tiek, kiek reikia egzaminui, o mąstymo lavinimą paliks kam nors kitam. Nes realiai neįsivaizduoju egzamino, kuriame tikrintų mąstymą. Nebent su kiekvienu mokiniu individualus egzaminas 3h.
Anonymous 2011-01-13 01:36
tingiu skaityt straipsni, bet komentuoti ne..
taigi.. nemastancio zmogaus neteko matyti..
bet teko matyti zmoniu kurie iskala, bet nieko nesupranta, bet ne todel, kad butu nemastantys zmones ar kazkokie dundukai, o todel, kad jiems tai neidomu ir nenori gilintis arba turi nemazai informaciniu spragu is praeities.. o atmintis gan nebloga.. na uztat daugumoje normaliu univeru, normalus destytojai vertina ne uz tai kiek parasai ant lapo, o uz tai, kaip veike mastymas..
pvz. matematika.. svarbiausia zinoti pagrindinius dalykus, o irodymo neverta iskalineti.. galima tiesiog per egza atrasti dar karta.. jei zinai kaip tai buvo padaryta..
kaip sakant daug maziau atminties uzima ir daug naudingiau, bei linxmiau ir idomiau..
visi destytojai apie tai ir kalba paskutinius 4-7metus..
bet kartais per daug nukrypsta sakydammi, kad svarbiausia mastymas.. o istikro mastymas yra nieko vertas be ziniu ypac univere.
pvz as mokykloje dazniausiai visiskai neklausydavau ka mokytoja pasakoja ir nieko nerasydavau nuo lentos.. tiesiog pasiziuriu i isspresta pvz ir savaime susigaudau kas cia ivyko.. bet jei kazkur nesusigaudau tai man galima kist kiek nori teorijos o as vistiek nesuprantu.. ir is uzdaviniu gaudavau 9-10, o is teorijos 4-6.. kai teorija kaldavau kelias valandas, o uzdavinius spresdavau maximum puse pamokos laiko.. nes jei lengvas skyrius, tai isvis nieko neveikdavau ir pries kontra viena pamoka paaukodavau kad perziuret viska..
ir isspresdavau visus uzdavinius ir tada dar suolo draugui trecdali jo uzdaviniu. o man draugas spardydavo i koja kai reikia deti kableli per diktantus..
kazkaip labai megau zaisti ir sneketis per pamokas..
gerai, kad univeruose dauguma teorijos buna tiesiog irodymai..
bet tai vat.. suprantu uzdavinius, o teoriju ne..
tai mano atveju beveik paradoxas.. nes is dalies as labai lengvai sudelioju logiskus reiskiniu, o kita vertus, as textines ir garsines informacijos isvis nemoku apdoroti (gal del to kad mazai klausydavau, ka mokytojai pasakoja?)..
tai cia kaip ir IQ testas.. is bendro gaunu vos ~90, o is to kur isvis nieko nereikia skaityti, vizualios logikos net 140..
skittisher 2011-01-13 08:16
Dar besimokantiems noreciau priminti, kad ir po reformos vis vien reikes mintinai kalti Yra dalyku kuriuos reikes ismokti ir ne kitaip! Istorija, matematika, fizika, kalbos ir kiti dalykai tik padeda susivokti ne tik savyje, bet ir aplinkoje. Pritariu pozicijai, kad mokykla - zmogaus, piliecio kalve, o kolegija, universitetas - specialisto. Nors prie pamoku tekdavo ganetinai ilgai pasedeti, bet kaip lengva mokytis, kaip malonu ir idomu buvo mokykloje supranti tik ja pabaiges!
Vytax 2011-01-13 16:55
Jei nemoki mąstyti - žinios bevertės.
Jei žinių mažai - mąstymas ribotas.
Anonymous 2011-01-13 22:08
o as pabaiges mokykla ir pradejes studijuoti universitete supratau 2 dalykus.
1. tai, kad mokytojai yra dundukai.
2. kad universitete per trumpesni laiko tarpa igyji daugiau ziniu, o paskaitos nepalyginamai idomesnes uz pamokas, plius jauti laisve
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokinius mokys mąstyti, o ne kalti