Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vitalijuss 2011-03-28 16:12
O taip, pamiršo paminėti, kad daug jaunų ir perspektyvių mokytojų netenka darbo, nes juos atleisti pigiau, negu tuos senus bezdalius, kurie jau patys kartais nesupranta ką šneka ir visiškai nesugeba tvarkytis su "sunkaus elgesio" mokiniais (beje jie yra tikrų tikriausi debilai, kurių niekas nenori auklėti, o tik daro įvairias nuolaidas ir pagrūmoja pirštu). Mokyklas greitai užvaldys anarchija, ne viena filma mačiau apie tokias mokyklas - tai Lietuvos ateitis. Bravo, švietimo ministre, nuleidote švietimo kokybę į klozetą.
kestutisz 2011-03-28 16:56
Kažkokia iš tiesų gan keistoka ta reforma - mokytojus "išrūšiuoti" tarp prestižiškesnių gimnazijų ir ne tokių "kietų" likusių, "sunkius" mokinius sumaišyti su tais kurie nori mokytis, ir dar su tokia papildoma "motyvacija" kai jų net išmesti negalima bus... Jau ir taip su mokytojais nesiskaitoma net pradinėse klasėse, o ko dar siekiama tia visiškai nebeaišku.
Arthuras 2011-03-28 17:35
Na nežinau, nežinau... Lryte yra Burgio interviu apie tą reformą. Protingos mintys.
O šiaip, mokiniai PRIVALO būti rūšiuojami. Nuo to daugiau mokyklų nereikės, tiesiog reikia geriausius mokytojus, labiausiai motyvuotus mokinius sumesti į vieną mokyklą. O už nepažangumą irgi išmest nebegalima bus? :O
Ir išvis, amžina reforma pas mus. Padarytų smulkiai apgalvotą reformą kokiems 10metų į priekį ir tada matytųsi kas ir kaip. Dabar, kaip tik nauja kadencija, taip keičiasi...
unytas 2011-03-28 17:51
kurie nori mokitis i viena mokikla o kurie beleka daro i kita ir tvarka bus
Boomshaker 2011-03-28 18:37
.
http://anarchija.lt/component/content/a ... etima.html
Indigo89 2011-03-28 19:04
Pritariu boomshaker, bet tokia mokykla kokios nuoroda davei tai, kaip gerai vienas komentatorius ten parase, yra darzelis vaikams iki 19 metu. Jei visi taip butu ugdomi tai nebutu jokio progreso, griztumem i viduramzius kur iskiltu keleta geniju, o like visiskai nieko nenutuoktu.
gabus 2011-03-28 19:30
Dar didesnis idiotizmas. Gausis taip, kad daugelis neturės net bendrojo išsilavinimo ir chemiko paklausus kur yra Irakas, jis ant žemėlapio baksnos kur nors į Australiją . Renkiesi ką nori mokytis, kai baigi mokyklą, kai jau būni supažindintas su visais mokslais. O mokykloje turi susipažinti ir su chemija, ir su istorija, ir su matematika. Aišku kai kurias mokymo programas reikia keisti iš esmės, nes dabar net universitete sutinku nemažai "beraščių". Reikia mažiau kalimo ir daugiau loginio mąstymo, į darbą reikia įtraukti visą klasę, o ne kelis "motyvuotus" mokinius. Galbūt reikėtų daugiau jaunų mokytojų, sugebančių ne tik sausai išdėstyti, bet ir sudominti, o ne senų "tarybinių" krienų.
vc. 2011-03-28 19:57
Del visos klasės įtraukimo tai sutinku, bet nemanau, kad visi "jauni" mokytojai yra tokie jau "įdomūs". Dauguma mano mokytojų yra jauni ir nepatyrę, nepratę prie akių kontakto. Interesas laisvalaikiu mokytis ta tema mažėja, nors turėtų būti atvirkščiai.
Mokslo metų pradžioje turėjau vieną fizikos/matematikos mokytoją, kuriam buvo berods 62 metai, ir jau buvo laikas į penciją. Taigi, po poros mėnesių netakau jo. Ką galiu apie jį pasakyti? Pats geriausias mokytojas, kokį esu turėjęs per visus 12 mokslo metų. Mokėjo taip sudominti, kad net prie laptopų niekas nesėdėdavo, nors ir leisdavo tai. Prisijuokdavom iki ašarų per pamokas, kartu ir išmokdami kai ko naujo...
Na bet aišku, pasitaiko visokių...
ManFIS 2011-03-28 20:40
Visa pas mus švietimo sistema yra siaubas... Keisti ją kitų šalių pavyzdžių. O atvirai pasakius ką jau čia bepakeisi, kai tam reik viską keisti. Kas dėl mokytojų - tai sausai dėsto tik ir viskas jokio kontakto per dauk didelio su visais arba tik su tais kuriems gerai sekas - moksliukai, labiau motyvuoti. Na bet nesakau kad su visais taip - nesausai dėstančių irgi yra. O dėl to kalimo... gryna nesamonė, iškali ir pamiršti po kiek laiko. Pvz anglų: užduodą pakalbėt kokią tema ar papasokot apie kažką tarkim, bet iš 12 žmonių grupės tik kokie 4 asmenys moka suregsti sakinį savo žodziais - visi kiti iškala, o jai paklausi - na aš nežinau kaip čia... Tai kas per velnias ?? Geriau duotų po nedaug, vienas kitas sakinys, bet savais žodžiais ir kas kaž kelintą pamoką pasiruošt visiems - tada nors pliusas būtų. O pvz matematika, moko iš vadovėlio, bet rašom darbus daugiau nei iš vadovėlio, na mokytoja duoda papildomai visko mokėt negu vadovėlis prašo, na ten pažymėta kaip šeip info, bet tik taip žinot, na net į temas neįeina iš kurių rašyt turėtumėme pagal vadovėlį, tai kas per velnias ? Tai pagal kokia programa mokinames ? Kalba 1,2 klasėm į priekį, taigi dabar mokomės kas skirta šioje klasėj, tai kokio velnio šnekėt ko ten reik vėliau, ateis ta klasė ir mokinsimės... Na krūviai gal per didoki kaip kurių dalykų, dar mokytojai kai kurie būną tokie kaip pavydus, neapykantą rodantys, neatsižvelgia į mokinius kaip į žmones kai kurie.. Na nežinau ka čia su šita pertvarka jie pasieks - manau, kad nieko. Visai kietaip čia reik ją reformuot.
vc. 2011-03-28 21:02
Pasitaiko visokių tų mokytojų, tačiau geras mokytojas nuo eilinio skiriasi kaip diena nuo nakties.
Kas liečia moksliukus, tai pritariu. Mokytojai, kaip žmonės, yra labiau suinteresuoti išmokyti bent porą žmonių "gerai", negu visą klasę "šeip sau". Žinoma, ir vėl, pasitaiko visokių mokinių, jei nenori mokytis, nė mokytojas nepadės.
Kalimas - absurdas. Mokiausi 5 metus rusų kalbos. Žodynėlio neturėjom, nes kaip matai, mokytojai tai pasirodė laiko švaistymas. Naujus žodžius, atėjus laikui, kalėm iš pratybų. Neretai gaudavau 10... Atmintis pas mane nebloga(tiesą sakant, net padėkos raštą gavau už geras rusų kalbos žinias ir aktyvų dalyvavimą pamokose). Suregzti sakinio nė tada kai mokiausi, nė dabar nemoku.
Kas liečia kalbų mokymąsi, tai manau labai svarbu yra kuo daugiau kalbėti per pamokas.
Boomshaker 2011-03-28 21:21
Viso to ko yra mokoma mokykloje galima išmokti per kelis metus. Visi kiti metai yra skirti asmenybei palaužti, kad ji susitaikytų su sistema.
Dovilė 2011-03-28 21:55
spėju, kažkas mokykloje labai jau nesisekė, kad tenka laikytis tokio požiūrio.
viskas labai nuo daug ko priklauso - nuo mokytojų, nuo klasės, nuo bendros atmosferos mokykloje.
aišku, yra žmonių, kurie sugebėtų VISKĄ išmokti per kelis metus (turiu omenyje GERAI išmokti). Yra. Gal kokie 2 visoje Lietuvoje. Abejoju, kad ir tu vienas iš jų. Jei būtum, jau seniai sėdėtum prestižiniame užsienio universitete ir tikrai neturėtum laiko čia komentuoti.
o 'visi kiti metai' yra skirti išmokti dirbti, kai dirba ne su tavimi vienu, domėtis, kai kiti nesidomi ir niekam nepadlaižiaujant visvien padaryti savo. Ir išmokti, kad tam nereikia 'ginklu ginti' savo įsitikinimų'. Yra ir kitų būdų
kionig 2011-03-28 22:11
O, jūs man pasakykite koks skirtumas tarp gimnazijų ir vidurinių ? Dabar yra taip, tie kas nori mokytis, eina į prestižines mokyklas, kiti nesvarbu ar ten ar čia, vistiek galima tą pačia durą stumti ir baigti ar gimnaziją ar proftechninėje. Stojant tik bus svarbūs tavo egzaminų rezultatai, visa kita niekam neįdomu.
vc. 2011-03-28 22:44
Skirtumas tarp gimnazijų ir vidurinių yra metų kiekis. Vidurinė - nuo 1 - 10 kl. Gimnazija - nuo 9 - 12 kl.
kionig 2011-03-28 22:48
Tik tiek ?
Mariijus 2011-03-28 22:53
Tai dabar ir nėra skirtumo tarp vidurinės ir gimnazijos, todėl naikina jas.
Manau reforma naudinga. Mokyklos bus suskirstytos pagal amžiaus grupes. Tai padės mokykloms ir mokytojams labiau specializuotis prie skirtingo mokinių amžiaus. Pradinukai galės eiti į pradines ar progimnazijas. Devintokai į pagrindines ar gimnazijas, o vienoliktokai baigti gimnazija ar rinktis profesinį mokymą. Nematau čia reformos, struktūra keisis, bet kokybė nuo tuo tikrai neblogės, gal tik gerės.
nondescript 2011-03-28 22:53
Buna ir vidurinių iki 12 klasių.
Mariijus 2011-03-28 22:57
Tai kad 1-10 klasė pagrindine vadinasi, o 1-12 kl. vidurine. Dabar gimnazija būna arba 9-12 kl. arba 1-12 kl.
vc. 2011-03-28 23:04
Na tada aš išvis nieko nebusimanau šiuose dalykuose. Kame skirtumas tada, jeigu tiek vidurinė, tiek gimnazija nuo 1-12 kl.? Mokymo kokybė geresnė?
taskaz 2011-03-28 23:32
Taip, gimnazijose gali būti sustiprinti kai kurie dalykai
O lochus kaip čia kažkas minėjo patys užsiauginot tai ir turėkit...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje nebeliks vidurinių mokyklų