Tyrimas: „Facebook” naudojimas nedaro tiesioginės įtakos studentų pažymiams  (1)

Dažnai tarp vyresnės kartos žmonių pasigirsta nuomonė, kad mokiniai nesimoko dėl to, kad visą laiką praleidžia prie kompiuterio, o ypač socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“. Galima būtų tokią pat prielaidą daryti ir studentams. Pensilvanijos universiteto darbuotojai atliko tyrimą savo studentų tarpe ir pabandė patvirtinti arba paneigti šią hipotezę.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Buvo apklausta 1839 koledžo studentai, ir vidutiniškai „Facebook“ tinkle praleidžiamas laikas pasirodė gana didelis – 106 minutės per dieną. Tačiau bandant rasti sąsają su studento gaunamais įvertinimais, dėsningumo įžvelgti nepavyko: jeigu „Facebooke“ buvo praleidžiama daugiau laiko, tai tikrai nereikšdavo automatiškai blogesnių pažymių.

Matematiškai vertinant, papildomos 93 minutės per dieną vidutinį studento pažymį mažindavo 0,12 balo, kas yra tikrai nedaug.

Tyrimo autorius, profesorius Reynol Junco, teigia, kad „naudojimasis „Facebook” negali turėti tiesioginių pasėkmių akademiniams rezultatams. Kad pažymiai stipriai suprastėtų, turėtumėte socialiniuose tinkluose praleisti beprotiškai daug laiko. Be abejo, viskas priklauso ir nuo to, kaip naudoji socialinius tinklus ir ką ten veiki“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: FWD.lt
FWD.lt
Autoriai: Povilas Korop
(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)