Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2011-10-16 13:16
Įdomu ar čia naudoja tuos naujuosius moksleivių pažymėjimus ar šiaip paprastas korteles? Jeigu pažymėjimus mokinių, tai tikrai įdomu kaip pavyks viską integruot. Būtų tikrai šaunu. Panašiai kaip planuojama ir su nauju studento pažymėjimu.
titas 2011-10-16 13:50
jai padarys atsiskaitymus valgykloje su kortele, tai vaikuciai ir parukyt ir alaus jau nebegales nusipirkt uz teveliu dienpinigius
faktas 2011-10-16 13:59
Bus problema, jei mokiniai užmirš korteles namie. Tada teks eiti namo ir praleisti pirmas pamokas. O tie, kurie gyvens toliau, neatsisakys progos praleisti visas...
mch0lic 2011-10-16 14:02
Aš tai tokiai idėjai nepritariu, lankomumas juk vis tiek buvo ir yra žymimas, o, kad vieną kitą kartą mokytojai ir nepažymėjo, kad neatėjo tai dar ne pasaulio pabaiga. O įkalint šitaip vaikus nuo mažens, ką žinau... Manau reiktų geriau atasakomybės jausmą ukdyt, tobulint mokymo procesus, kad nebūtų nuobodu pamokose, o ne gasdint ir kontroliuot... žodžiu išugdysim šizofrenikus, kuriems nuolat vaidenasi, kad kažkas juos seka ir kontroliuoja ))
Viešojo transporto idėja nebloga, o pietų pirkimas kortele net gi sakyčiau privalomas sprendimas, nes pamenu kaip man mokykloj eilėj prastovėt vos ne visą pertrauką reikdavo kol tuos centus kiekvienam suskaičiuoja...
trauka 2011-10-16 14:11
Manau, kad šitokia kontrolė neturėtų būti taikoma mokyklose. Visų pirma, mokykla vaikui neturėtų būti kalėjimas. Vietoj to, kad bandytume keisti jaunų žmonių požiūrį į švietimą ir skatintume juos tobulėti, mes juos norime kontroliuoti lyg kokią galvijų bandą, verčiame juos paklusti. Antra, vaikai ir taip patiria didžiulį psichologinį spaudimą mokykloje. Šios sistemos įvedimas tik sukels daugiau streso. Nebebus galima nei vėluoti, nei praleisti pamokų, nes akimirksniu paskųs tėvams. Manot, tai gerai, taip ir turėtų būti? Suaugusieji, pagalvokit apie save. Patys turbūt bent jau retkarčiais pabandot "pergudrauti" savo viršininką ir atsiradus progai baigiate darbo dieną pusvalandžiu anksčiau. Norit geresnio pavyzdžio? Pažiūrėkit į mūsų Seimą: posėdžių praleidinėjimas, balsavimas kito Seimo nario vardu ir t.t. O mes kalbame apie vaikus, kurių atsakomybės jausmas formavimosi būsenoje. Taigi, suaugusieji turėtų ne bausti vaikus, o rodyti gerą pavyzdį.
Kodėl tėvai priėmė šį sprendimą? Nes ši sistema palengvins vaikų auklėjimą? Netikiu. Jeigu tėvai asmeniškai neturi laiko pasidomėti savo vaikais, jokia technologinė sistema jiems nepadės. Viena didžiausių problemų yra tada, kai tėvai nebendrauja su vaikais, nekalba apie iškilusias problemas, o egzistuoja tik tam, kad juos sudrausmintų ar nubaustų. Dabartinės technologijų tendencijos nukreiptos būtent šia linkme. Buvusiuose straipsniuose jau ne kartą buvo minėta apie tėvų svarstymus šnipinėti savo vaikus: skaityti facebook ar SMS žinutes, netgi nustatyti jų buvimo vietą. Manau, tarp tėvų ir jų vaikų turi būti stiprus ne technologinis, o psichologinis ryšys. Jie jie bendrautų, suprastų vieni kitus, tada nebūtų reikalingi jokie "virtualūs policininkai".
faktas 2011-10-16 14:40
Aš tai bėgdavau iš pamokų. Ir vienintelis dalykas, dėl ko dabar gailiuosi, yra tas, jog galėjau ir dar daugiau bėgti. Gyventi reikia, o ne 6-7 val. kiurksoti mokykloj, 2 ruošti namų darbus ir ruoštis amžinai nesibaigiantiems kontroliniams darbams ir testams. O dar popamokinė veikla - vaidinimas teatre, tapyba, muzika, sportas... O kada gyvent? (-: O kada daryti tai, kas patinka man?
Kai buvau mokinys aš labai aiškiai supratau, ką reiškia žodis "LAISVĖ". Man atrodė, kad aš esu laisvas. Tačiau tik kai baigiau magistro studijas aš tikrai suvokiau, ką reiškia daryti tik tai, kas man patinka ir kas yra ta laisvė. Mokykla yra kalėjimas. Bet ką padarysi... Mokyklai alternatyvų kaip ir nėra.
kelmas 2011-10-16 15:19
del pamirstamos korteles - ten yra ir kodu pad'as. pamirsai kortele, suvedei koda. bent jau taip aiskino vietiniai.
man juokingiausia tai, kad sistema kainavo 40 000 Lt, (ko europos bapkes ir pan), bet tualetai yra vis dar "duobes" principo.
Arthuras 2011-10-16 16:03
O man įdomu, ką pabėgęs veikdavai?
Tas_pac 2011-10-16 18:21
Toks komentaras tik įrodo kad netgi baigus magistro studijas kvailas žmogus ir liks kvailu.
Aš tai gailiuosi kad per daug bėgau, kad neruošiau namų darbų ir kad neužsiiminėjau jokia po pamokine veikla, nemoku dabar nei jokiu instrumentu groti, nei sportuoju
Arthuras 2011-10-16 18:52
Pradėt sportuot niekada nevėlu. Jei kalbame apie mėgėjišką sportą.
faktas 2011-10-16 19:01
Mano komentaras tau kažką įrodo? (-:
Aš nebuvau tas tipiškas dundukas, kuris pabėgdavo, kad su tokiais pačiais draugais galėtų pagerti alaus po tiltu pasislėpęs...
Aš mokiaus gerai, visada palaikiau vidurkį virš 8. Galėjau turėt žymiai geriau, bet aš niekada nekonkuravau dėl pažymių. Man tai atrodė kvaila ir beprasmiška. Dėl to su tėvais ginčydavomės. (-: Namų darbus darydavau tik tuos, kurie man patiko. Matematikos visus uždavinius tik pradėdavau spęsti, kad neparašytų 2 už namų darbų neruošimą. Galvojau - kai reikės - išmoksiu. Ir buvau teisus. Pernai man reikėjo sukurti daugybės kintamųjų lygčių sistemą. Nu pasėdėjau porą dienų ir sukūriau, ko net matematikai nesugebėjo sumodeliuot. Man patiko teatras, tai vaidinau. Patiko piešt, piešiau. Fotografavau... Aš dariau viską, kas man patiko. Po mokyklos baigimo jau turėjau sukaupęs 3-4 cm. storio diplomų, apdovanojimų, padėkų raštų ir kt. popierių krūvą. Perskaičiau bibliotekoje visas knygas, susijusias su biologija, psichologija ir kai kurias filosofines.
Savęs l. protingu aš nelaikau, bet kvailu taip pat. Tarp mano draugų yra žmonių su daktaro laipsniais, daug verslininkų, menininkų, dizainerių, marketingistų... Galiu su visais bendrauti bet kokiomis temomis. O jei tu pats nieko nemoki ir tiki, kad jei mokykloj būtum gerai mokęsis, tai dabar daug mokėtum, turiu tave nuvilt... Klysti.
Apskritai tu dėl ko gyveni? Dėl pažymių? Dėl kažkokių kitų skaičių? Tu supranti, kad tave gyvenimas nėra amžinas?
secret 2011-10-16 20:40
siaip jau popamokine veikla ir yra tavo laisvas pasirinkimas ir kaip tu savo leisve po pamoku isnaudosi. p.s. ilgai uztrukai kol pradejai uzsiimti sau patinkama veikla
Che_Burashka 2011-10-16 21:07
Na gerai, o kaip su vyresniu klasiu mokiniais? Kurie turi "langu" ir gyvena greta mokyklos? Pagal mokyklu taisykles, netgi per langus negalima iseiti is mokyklos teritorijos. Izoliacija visiska.
faktas 2011-10-16 21:14
Oho... Net mano laikais taip žiauriai nebuvo.
immortallt 2011-10-16 21:41
O kur esi dabar ? Ir kas tau buvo ta laisve ?
Sita priemone yra daugiau skirta informuoti tevus, kad ju vaikas nepasirode mokykloje ir manau visai neblogas dalykas.
stiklas 2011-10-16 22:27
Viskas gerai kas su saiku... Manau per daug jau skiriama dėmesio vaikų kontrolei, jie taip pat žmonės, su poreikiu į asmeninį gyvenimą. Tie patys bėgimai iš pamokų ir panašūs klystkeliai taip pat padeda formuoti asmenybę ir žmogaus požiūrį į gyvenimą ir nebūtinai į blogąją pusę. Niekas nėra idealus, nebuvo ir nebus. Yra dalykų, kurių tėvai nesako vaikam, kad jie ramiau miegotų, lygiai taip pat yra dalykų, kurių ir vaikai nesako tėvam, kad jie taip pat ramiau miegotų.
PCP 2011-10-16 22:46
Jokio tu magistro nebaigei, tau 16 metu, maistauji pries tevus kurie vercia eiti i nemegstama bureli, planuoji pakeisti isvaizda ir "isirasyti" i kokia nors jaunimo subkultura. Nu gerai sakykim tai ka sakai yra tiesa, ir kazkaip su savo infantilisku mastymu pabaigei koki nors socialiniu mokslu magistra, ir pradejai savarankiska gyvenima. Tai apsviesk visus - kas gi ta laisve? mokslas neidomu, sportas neidomu, menas neidomu, tai kas idomu? gulet ant sofos? gert gatvei? pc zaidimus zaist?
titas 2011-10-16 22:50
tu zinai kad tokiu kaip tu yra labai mazai , didzioji dauguma leistu ta laika tokiems daykams kuriuos labiausiai draudzia jiems, as pats nemazai pamoku praleisdavau kad pakiurksot prie kompo ar teliko ar su klasiokais kur pabut, vienintelis dalykas kuris gelbejo mane tai aplinka - jaigu ji butu buvusi kitokia - dabar net neisivaizduoju kur buciau.. , bet jai butu buve man sunkiau issisukinet is mokyklos manau tai butu buve tik i gera....
faktas 2011-10-16 22:58
VU genetikos magistras, projektų vadovas. Laisvalaikiu - postreprodukcinio modernizmo fotografas.
Nesuprantu, negi iš mano komentaro pasirodė, kad man mokslas ir menas neįdomu? Ne tik kad įdomu, bet net įkūriau kelis meno projektus. Dabar laisvalaikiu dirbu prie dar vieno.
Aš norėjau pasakyti jog aš laisvę suprantu, kaip absoliučią saviraišką. O jei tu tai supranti kaip gulėjimą ant sofos ir gėrimą gatvėj - tai čia kažin ar mano mąstymas yra infantiliškas.
Fostil 2011-10-17 01:24
Nesamone, kitaip ir pavadint negalima. Tegu pirmiau sprendzia socialines problemas, kad niekad neatsirastu tokiu 9-meciu kurie isdrysta pakelt ranka pries save, o ne kazkokius kalejimus kure. Tegu geriau mokytoju reformom uzsiimineja, kad moksleivius sudomintu mokslu ir nereikes geriem vaikam praleidineti tu pamoku del to, o tie kuriem pagert rupi, tai tegu ir puna alchogolizmo liune, o ne normalius moksleivius terorizave. Visokiu zmoniu reikia ir visi jie skirtingu sugebejimu, bet tai nereiskia jog visus kartu reikia sumest i kruva.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įeiti į mokyklą – specialios kortelės