Nuo šiol Lietuvoje nebegalima mokyti vaiko namuose be rimtų priežasčių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Osiris 2013-01-04 16:06
Newborns are the MOST creative. When they go through the education system, they're hammered into a shape that society expects. All their fascination and curiosity is beaten out of them. //9gag
Spro 2013-01-04 16:37
Jūs šnekat apie mokyklą , kai netame esmė yra. Dažniausiai neleidžia į mokyklą ,dėl to ,kad vaikai maži ir gal mokykla toli. Nėr kaip nuvežti ir panašiai. Galima mokinti pradines klases 1-4 namuose... Po to jau leidžia. Dabar padarys ,kad tai nebus "toji " rimta priežastis... Kai vaikas ,pradinukas ,turi keliauti autobusu 40min į mokyklą -nejuokas..
Simplicity 2013-01-04 16:41
Tai yra vadinama mokesčių vengimu ir už tai yra baudžiama Tokiam „verslininkui“ pastoviai bankrutuojant darbuotojai, valstybė ir verslo partneriai lieka kvailio vietoj. 2. Rizikuoti galima tik tais atvejais, kai žinai jog suklupus tau bus ištiesta pagalbos ranka. Kvaila rizikuoti, kai žinai jog pargriuvęs būsi negailestingai suspardytas. (Lietuvoje dar nepriimtas fizinių asmenų bankroto įstatymas)
Osiris 2013-01-04 16:49
Newborns are the MOST creative. When they go through the education system, they're hammered into a shape that society expects. All their fascination and curiosity is beaten out of them.
Arthuras 2013-01-04 17:14
Nieko, paaugsi, gal suprasi, nesuprasi - tavo ateitis daugmaž aiški. Taip, mokykloje yra ką keist, visada galima tobulinti bet ką, bet tikrai ne su tavo loginiu mąstymu ir gebėjimais. Sėkmės gyvenime.
Muskietininx 2013-01-04 20:23
Oho, na ir agresyvus požiūris tavo, Osiri. Ir išdrįsiu. Nes čia net pats sau prieštarauji. Mokykloje "bankroto" prieš mokytojus ir kitus vaikus mat nepastebi, o štai suaugusiųjų gyvenime su tuo jau viskas gerai. Geriau jau to išmokti mokykloje, nei sulaukus trisdešimties, kai viskas jau po pietų. Jeigu vaikas neatsities po klasioko pažeminimo arba po mokytojo įrašyto dvejeto, tai kaip jis ištvers įmonės bankrotą po kokių 20-30 metų. Jis nemokės elgtis, nes to neišmoko mokykloje. Nes tuo metu sėdėjo šiltai po mamytės sijonu, nors šiandien reiktų sakyti kelnėmis, tik keistai skamba. Ir sakau dar kartą. Mokykla paruošia gyvenimui ir leidžia ateityje įvertinti tą pačią riziką. Į ją žiūrėti kiek blaiviau ir nesielgti, kaip kvailiui kai nėra būtina.
kurmis 2013-01-04 20:57
Mano nuomone, tėvai galėtų patys savarankiškai papildomai mokinti savo vaiką pagal jo gabumus išskirtinai, to ko nemoko mokykloje.
X-log 2013-01-04 21:48
[quote="Dezertyras"] Tai manding aÅ¡ ir nekalbu apie mokyklos atsisakymÄ… kaip specialistų rengimo institucijÄ…. Daugumai apskritai bÅ«tų per skystos blauzdos savo vaikams tai suteikti. Kalba greiÄ
Ar_as? 2013-01-05 17:47
Kažkaip prieš paskaitinėdamas šio portalo komentarus socialinėmis/sociologinėmis temomis turiu geresnį įsivaizdavimą apie tiksliųjų mokslų atstovus, tuo tarpu paskaitinėjus čia, atrodo, kad tai: - asocialus mokyklos duchas (t.y. tas, kurį visi duchina, ne tai, kad dusrnas), kuris nesugebėjo su niekuo bendrauti; - ganėtinai durnas žmogelis, nes į galvą įsidėti bent kiek papildomos informacijos, kuri dar kartais vadinama bendru lavinimu, išprusimu, jam nėra šansų. Dėl šių priežasčių jam mokykla buvo siaubas, nes neišmokus/nesigebant bendrauti jam visi buvo tik "forsai", "durniai" ir t.t. ir kt. Dėka to jis dabar rado savo sritį - IT! Ir valio, nes jei to nebūtų, jis mėžtų mėšlą kur kolūkyje. Visgi dėl tų priežasčių jis niekada nebus projektų vadovas, komandos lyderis (kur nors piktas vienas kambaryje kur web puslapius gaudamas juodais arba bus mažas mažas sraigtelis įmonėje), tuo labiau direktorius ar pan., nes jam NEREIKIA platesnio suvokimo, supratimo, žinių, istorijos suvokimo iš kurio vedamos paralelės ir tiksliau nuspėjami ateities įvykiai, nereikia ir socialinių, bendravimo įgūdžių, nes jis pergeras bendrauti su durniais ir forsais. Visgi, jis turi aiškią nuomonę: teisininkas, kuris uždirba už jį daugiau - nereikalingas, jo vadovas, kuris per du mėnesius uždirba daugiau nei jis per metus yra durnius (įlindo per pažintsi:)!), o žmonės kurie linksminasi su moterimis ne tik secondlife nesupranta tikros gyvenimo prasmės. Sėkmės, nesimokykit nieko tik c, java ir kad ir kas dabar populiaru, nuo pat penktos klasės, neskaitykit nieko, ką liepia (o tam ką "norėtumėt" neraskit laiko), nes tokius asilus bus daug lengviau toliau drožti forsams ir durniams... p.s. atsiprašau visų pažįstamų normalių IT žmonių, kurie yra apsiskaitę ir šviesesni žmonės tiek už čia aprašytus, tiek ir už mane patį.
Rukis 2013-01-05 21:37
Kodėl taip įdomu žiūrėti kokią nors dokumentiką per Discoverį, ar Animal Planet, bet taip nuobodu tą patį išgirst mokyklos suole? Taip išeina, interneto ir televizijos (tinkamos) dėka galima gauti praktiškai tą pačią informaciją, ar netgi daugiau. Kurį iš jūsų mokslas sužavėjo mokykloje? Ir kiek iš jūsų įkvėpimą mokslui gavote iš knygų ir filmų? Jeigu kalbame apie bendrąjį išsilavinimą, tai esmė ne informacijoje, o jos pateikimo būde.
kionig 2013-01-05 21:46
O, kas blogai su juo?
Rukis 2013-01-05 22:11
"Atsiverskite 54 puslapį, persiskaitykit iki 60 puslapio, susikonspektuokit." "Turit klausimų?" "Gerai, pamoka baigta, viso gero." Vienas iš populiariausių būdų mokyti mokykloje Aišku, tai yra visiems suprantama, bet ar vaikas/paauglys po tokios pamokos sakys: "Oho, va čia buvo gera pamoka. Daug išmokau. Patiko"? Abejoju. Pro vieną ausį įėjo, pro kitą išėjo. "Mokykis pats, nes visiems kitiems ant tavęs nusišikt." Tikriausiai šią taisyklę visi išmokome. Bet galbūt, tik galbūt, tokia taisyklė turėtų galioti tik nuo universiteto, kolegijos? Juk dar bus to laiko galutinai palaužt svajojantį ir smalsų jauną žmogų.
kionig 2013-01-05 22:41
Gyvenime dar daug bus visokiausių atvejų, kurie bus įvairūs ir t.t. Jokios svajonės nepadės, o ir vien jomis gyventi nedera. Taip pat nėra padėties be išeities ir tik vienas vienintėlis kelias, o krypčių galima, o ir reikia paieškoti dažniau.
Arthuras 2013-01-05 22:52
Kionig, kur jau kur, bet toks mokymo stilius mokykloje neturi egzistuoti. Kiek aš turėjau mokytojų, 90 proc. jų buvo labai įdomūs. Per geografiją galėjai klausyt išsižiojęs, nes buvo labai įdomu, nesvarbu, kad kontroliniai nerealaus sudėtingumo. Istorijos mokytoja buvo ant tiek charizmatiška, kad net į B lygį dauguma ėjo per daug nesikankindami, nes pamokos įdomios. Dar gal pasakysi, kad reikėtų vaikams taip nuo pirmos klasės dėstyt? "Atsiverskit, matot raides? Tai va, ir išmokit. Bus klausimų?" Toks dėstymas turi prasidėti universitete ir tai palaipsniui pirmo semestro metu. Sakiau ir sakysiu, kad LABAI daug kas priklauso nuo mokyklos, mokytojų. Jei mokytojai yra labai geri, ne tik kaip specialistai, bet ir kaip žmonės - ir mokiniai dažniausiai su jais elgiasi pagarbiai. Aš pvz. nelabai įsivaizduoju mokykloje muštynių, ar nepagarbos mokytojui ir pan., nes pas mus to buvo labai nedaug. Ir mokytojai pas mus nuoširdžiai stengdavosi mus išmokyt. Ir tik todėl, kai kurie veikėjai, kurie prastoje mokykloje būtų nuėję šunkeliais, pabaigė mokyklas, įstojo, subrendo ir tapo normaliais žmonėmis.
- 2013-01-05 23:03
Na, esi talentas trolint ir nesugebėt rašyt taisyklingai. Įdomu, ar taip jau naudinga tai aplinkiniams?
kionig 2013-01-05 23:08
Nebekreipkit dėmesio. Buvęs Gnosticas. Gavo bananų. Jis čia nebepasirodys, jei naujo ip nesugalvos
Arthuras 2013-01-06 00:24
Mokykla labai daug prie to prisideda.
jonasas 2013-01-06 13:51
mokykla moko prisitaikyti siuolaikineje visuomeneje; pratintis daryti tai, kas tau nepatinka; zinoti autoritetus ir atlikti uzduotis, kurios nebutinai naudingos ar patinka; taciau laikai keiciasi ir svietimo sistema turetu keistis, vietoi 12 metu bendro issilavinimo turetu buti 8 metai, o like 4 jau turetu specializuotis i mokinio talentus, igudzius ir gebejimus. pamokos, per kurias svaistomas laikas isvis turetu but paliktos tik kaip laisvas pasirinkimas. pvz as zinau pora zmoniu kurie mokos visus gamtos mokslus A lygiu ir yra tikrai neeiliniu gebejimu ir jie per tokias pamokas kaip dorinis ugdymas ar lietuviu literatura skaito moksline literatura. o del vaiko mokymo namie, tai yra visiska nesamone. mokykloje vaikai socializuojasi ir mokomi paruostu specialistu, o namie ju mokymasi priziuretu tewai, kurie po darbo nesugebetu tiek jegu ir demesio skirti, kiek turetu.
kionig 2013-01-06 15:44
, kiekvienas su savo įsitikinimais. Kiekvienas yra skirtingas. Ir jeigu kiekvieno iš jų mąstymo kryptys yra skirtingos ir nukreiptos priešingai, tad nieko gero iš to ir neseks. Taip pat nepamatuotų arba labai aukštų reikalavimų kėlimas mokytojams gali būti žalingas tiek patiems. Nes visų pirma iškėlus tokius aukštus reikalavimus, jie gali ir nepasiteisinti. Ir tai veikia neigiamai, gali atsirasti apatiškumas. Todėl reikia atsargiai tokiais reikalavimais tiek mokytojams, tiek sau pačiam. Iš tiesų, jei manai, kad mokytojo darbas yra lengvas ir kaip du pirštus ap.. Tai siūlyčiau pastatyti į tą vietą save patį, kai esi jau viską praėjęs ir įgyvendinti tuos reikalavimus, kuriuos buvai aukščiau iškėlęs diskusijoje. Pažiūrėtume, ar pasiteisintų, ar ne P.S. Viena akimi žvilgčiojau į deflį ir vėl matau, B. Burgio straipsnį apie blogus mokytojus ir mokinius. Manau netruks ir čia atsirasti, o gal ir ne. Bet visos diskusijos bus trukt už vadžių ir vėl iš pradžių.
Arthuras 2013-01-06 16:14
Skaičiau aš jį, geras straipsnis, nes ir autorius su galva negražinantis situacijos ir pan. Net neradau, prie ko galėčiau prikibti.