Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bullka 2013-08-02 10:16
Vis tik anksčiau ar vėliau, filmų scenarijai tampa realybe
Neprimena:
http://www.imdb.com/title/tt0099277/
??
taskaz 2013-08-02 10:48
Jau visai kaip kalėjime dar spygliuotą tvorą tegul pastato..
Andrius K 2013-08-02 11:20
Oh `murica
immortallt 2013-08-02 11:22
O problema mokyklų visai ne ten - profsąjungos mokytojų tas problemas čia kelia.
vvv2 2013-08-02 11:29
- kokį tikslą turi žudikai-maniakai?
Arijas 2013-08-02 11:39
Mokytojai su ginklais ginsis ne nuo vaikų, o vaikus gins nuo visokių psichų. Kiek žinau JAV mokyklos yra "gun free zones", kuriose negalima nešiotis/turėt ginklą,o žudikam tai yra labai patogu,nes niekas negali pasipriešyt. Dabar kai mokytojai turės ginklus gal žudikai bus netokie drąsūs.
immortallt 2013-08-02 11:46
Kad jie patys nusižudo dažniausiai arba vis tiek žūva, o ne gyvi suimami. Tai apie kokius čia drąsumus kalbi?
slack 2013-08-02 12:01
Turbūt galės labiau drausminti nepaklusnius mokinius.
Windas 2013-08-02 12:23
todel kaip visi sako, kad US tobula vieta gyvent as vistiek rinkciausi europa:) cia zmones neina i mokyklas su automatais:D cia europoj seip viskas normaliau nei ten:P
kionig 2013-08-02 14:57
, ne tiek daug psichopatų būta.
kestutisz 2013-08-02 16:19
O kur garantija, kad nesupsichuos pats mokytojas?
Rukis 2013-08-02 16:28
"Nepadarei namų darbų? Dar atsikalbinėji? *BAM į koją* Rytoj atsivedi tėvus. Matyt ir jiems kojas peršaut reikia."
Swift RR 2013-08-02 19:40
Čia reikia švietimo sistemą keisti, o ne dar blogiau pasielgti- ginkluoti mokytojus. Išviso, kada statote kaleimus, šalia jų už tvoros pastatykit ir tradicinę mokyklą(senos tradicijos turi išnykti kaip ir senos technologijos) ir nieko daugiau nebereikės.
nondescript 2013-08-02 22:10
Sutinku, daug kam tai atrodo šių dienų problema, bet žmonės ten santykius aiškinasi ginklais jau nuo seno, juk ne veltui Amerika buvo vadinama LAUKINIAIS vakarais.
immortallt 2013-08-02 22:39
Europoje ir buvo tokie laikai, bet tie laikai jau praėjo.
JAV reiktų pradėti nuo švietimo, tai yra profsąjungas išnaikinti, o kas būtų prieš - į elektros kėdes iškart. Tada kai nuo pirmos klasės bus mokomi mokiniai normaliai nebus ir bėdų dėl ginklų su vaikais.
kionig 2013-08-03 02:14
Manau, kad į tokį darbą tikrai neims psichiškai nestabilių žmonių, kurie pasiėmę ginklą ir supykę "išlies pyktį". Tokių nesąmonių nebus.
Kaip tik visi 16-liokiniai, kurie galvoja, kad yra pasaulio bambos šakojasi ir vaidina didvyrius, kol neaplaužo sparnų išmetant iš mokyklos: http://www.youtube.com/watch?v=iflIOklflrg Gerai, kad toks nesugalvojo keršyti pasiėmęs ginklą.
punktyras 2013-08-03 03:00
Geriau apsaugos pinigus paskirti meniniam ugdymui, užklasinei veiklai – tai dar ir nauda ilgalaikė bus, geresnis mokyklos klimatas.
Kas kalaviją pakelia, nuo kalavijo ir žūsta.
immortallt 2013-08-03 03:03
Westside, taip esu už ginklų apribojimus, leidimų nedalinimą betkam ir pan. Bet vietoje ginklų, bus peiliai. O kodėl tokia problema yra JAV? Pagrindinė problema ta, kad vaikai mokyklose ne mokosi, o degraduoja. Kodėl taip yra? Todėl kad mokytojai nė velnio nieko nemoko. Jie gali ateiti į pamoką, atsinešti kompą ir smaukytis. Iš darbo neišmes, gaus straipsnį už viešosios tvarkos pažeidimą, bet tik tiek. O ką jau kalbėti apie tai, kad jei nieko nemokys, vis tiek nepraras darbo ir nė cento iš algos. Kodėl taip yra? Dėl profsąjungų. Kaip taip? Ot vat profsąjungos išsikovojo tokias sąlygas, kad joks mokytojas niekada negali būti atleistas, apart ten keletas išskirtinių sąlygų. Bet taip nutinka labai labai retai. Metų gale jei nepasamdo jų niekas, jie eina į "perskirstymo centrą", kur sėdi ir nieko neveikia bei gauna pilną algą. Kas iš to išplaukia? Mokiniai nemokinami, jų pavyzdys - nevykėliai ir degradai, taigi ką jie veikia? Eina į gaujas ir siautėja, stengias vienas už kitą kietesni būti. Net jei nori mokintis, nėra kaip, o klasiokai tave gyvą suės.
Kodėl elektros kėdės? Todėl, kad be tvirtos rankos neišardysi šitos nesąmonės. Tiesa, elektros kėdė, kaip mirties bausmė yra hyperbolizuota, turiu silpnybę perspaudimui.
nondescript 2013-08-03 13:33
Na pas mus tokio įsišaknijusio ginklų kulto tikrai nebuvo.
Pasižiūrėk kokie ten įstatymai, tarkim kokiam Teksase, kai perki ginklą net nežiūri kas tu toks (ar teistas ar ne) ir neregistruoja ginklų, kai išeini iš armijos gali pasilikti ginklą su kuriuo tarnavai ir t.t. Ten norma turėt po kelis ginklus (netgi būtu keista jei neturėtum) ir reikalui esant panaudot (vistiek įstatymai bus tavo pusėje).
Dėl švietimo sutinku, bet jei švietimo lygis būtų aukštesnis, vistiek atsirastu bukapročių, kuriems kažkas nepatiktų ir kurie griebtusi ginklų, griežtesnė ginklų kontrolė užkirstų kelią daugumai išpuolių, nes daugumą jų padaromi vos ne afekto būsenoj - kažkas sunervino, nusipirkau ginklą, nušoviau, retas kuris tokius išpuolius organizuoja ir net jei organizuoja retas kuris toks protingas, kaip Breivikas, kuris ginklą būtų pasigaminęs ir iš degtukų dėžutės. Pas mus švietimo lygis irgi ne pats aukščiausias, bet neturim mados griebtis ginklų vos tik kas nepatiko.
immortallt 2013-08-03 14:37
nondescript, apie ginklus praeityje turėjau omeny biški vėliau... Kokia XV-XVII amžiuje
Dėl ginklų prieinamumo tai taip, apribot reikia, nesiginčiju. Bet apribojimas problemos neišspręs, tik tiek turiu omeny.
Kas dėl švietimo, nu Lietuvoje ar Europoje valstybinis švietimas palyginus su Amerikos yra pasaka.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Po išpuolių JAV mokyklose dirbs ginkluoti mokytojai