Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2013-09-02 18:36
Graži idėja, kilnus tikslas. Priemonės niekam tikusios. Testai nėra tikslus įrankis, kuris parodytų, kuris mokytojas tikras, o kuris tik išmoko spręsti testus.
Spėju, šis bandymas taisyti padėtį - ją pablogins.
Beje, kiek jau buvo švietimo reformų nuo 91? Matyt nepakankamai, kad vis iš naujo reformina?
aukselis 2013-09-02 19:57
Nuo 91-jųjų prasidėjo švietimo sistemos degradacija. Būtų mano valia, kiekvienoje klasėje pastatyčiau po policininką su leidimu taikyti grubias fizines bausmes padaužoms. Taip pats neprošal iš klasių pašalinti visus dėmesį blaškančius įrenginius - projektorius, kompiuterius, televizorius, "stebuklingas" lentas, įrengti gsm/3g ryšio blokatorius. Kaip sakant back to basics.
Anonymous 2013-09-02 20:24
Na, policininkai nėra pedagogai
Visos sistemos tik paslepia atsakingus. Nėra žmogaus, kuris atsakytų už tvarką švietime, apskrityje ar konkrečioje mokykloje. Net ir sistema su stovinčiais policininkais ir be kompų - tiesiog sistema, kurią būtų galima išnaudoti sau.
sielinas 2013-09-02 20:46
Hmm, o kaip su tais kurių dalykų pedagogų ir taip trūksta ypač provincijos mokyklose: informatika, anglų kalba, chemija, ...
Idėja graži tik miestams.
martech 2013-09-02 20:50
Griežtins, testuos, pašalins... O kas ministrą testuoja ir sukinėja kaip varžtėlį?
Tai yra receptas, iš kurio norima iškepti bifšteksą, bet išeis tik subyrėjęs batoninis kotletas.
Anonymous 2013-09-02 21:06
Ministras ir taip geras, nes jį partija siuntė.
Žinot, kaip visiškai sugriauti mokyklas? Ogi vadovus skirti kas keturis metus iš savivaldybę laimėjusios partijos. Kai tris kartus partiečiai prasisuktų...
Shinigami 2013-09-02 21:12
1) Pedagogas - tai ne profesija. Tai gyvenimo būdas.
2) Išmokyti gera pedagogą reikia laiko ir nemažai lėšų, ko valstybė neskiria.
3) Išlaikyti gera pedagogą darbo vietoje reikia jam ir gero atlyginimo. Ko valstybė vėl neskiria.
4) Norint gerai išauklėti vaiką, pedagogui reikia daugiau teisių nei jis dabar turi. O vaikų teisių gynėjai tas teisias dar labiau riboja.
5) O svarbiausia, kad mokslo reformas galvotu galvą ant pečių turintys asmenys, o ne kopūstus.
Anonymous 2013-09-02 21:22
Štai mes visi suprantam, kas yra tikras Mokytojas, ir kad tai iš tikrųjų yra gyvenimo būdas - bet įstatymiškai biurokratiškai to apibūdinti neįmanoma. Štai ir turim testus, o ne Mokytojus.
aukselis 2013-09-02 21:22
Guldau galvą, kad mokykloje įvedus karinę drausmę, išvystume puikius rezultatus. Kol leisime mokykloje nevaldomai reikštis gyvuliškiems instinktams, tol jokie žinių pateikimo metodai neduos vaisių.
Anonymous 2013-09-02 21:28
Karinė drausmė visiems daliniams ta pati, o tvarka visur skirtinga. Suskaičiuok mokyklas, palygink su dalinių skačiumi, kiek mokyklų vadovų turės karininkų išsilavinimą?
Tikiu, kad tvarkos būtų daugiau, bet... Turėtų būti kitas būdas.
klaidas.thompson 2013-09-02 21:45
reformos reformos,siandien buvo pirma diena mokykloj-trecioj klasej:tai ispudis kaip ir pries ~30 metu,tai ne mokykla o robotu gamykla.o kas liecia mokytojus nieko cia nepritestuosi:kunigu gali buti bet kas o buti mokytoju reikia turetio tam pasaukima.
labiausiai nuvyle svietimo sistema kai pasigavau du nesenai baigusius ta gamyklos kursa,pirmo klausiu elementaraus klausimo (kas saulej vyksta?is kur tiek energijos ji spinduliuoja?)
atsakymas: dujos dega.
antro klausiu to paties
atsakymas: dujos dega.
BNJVR sakau kas cia pas jumis virusas?dar gerai kad nesaket kad gaspromo dujos.turejau ir kita paprasta uzduoti:paskaiciuoti cisternos svori zinant jos matmenis,bet po tu atsakymu atmeciau.
ir nemanau kad cia mokytoju kalte,kai teko praeiti sita svietimo sistema tai nieko dorai nesupratau,tik paskui teko viska savarankiskai ismokt ir is visu pedagogu buvo tik viena tikra mokytoja georafijos bet tai neitakojo ziniu ir issilavinimo,fizikos destytoja buvo praktiskai gazuoto vandens automatas (imesi kapeika gausi gazuoto vandens,imesi tris gausi gazuoto vandens su sirupu,imesi dvi isspjaus atgal,imesi penkias pasprings ir kuri laika nebeveiks) taciau gal tai ir buvo pliusas ir nereikejo iskalti atmintinai vadoveliu o buvo galimybe is tikruju mokytis si dalyka savarankiskai ir supratau kur kas daugiau nei geografija.
ir tos visos reformos tai tik bandymas palopyti griuvanti pastata net nezinant ar tas lopymas jam pades ar pakenks.
immortallt 2013-09-02 23:14
Dar prikabinam apykaklę su C4. Naujosios technologijos tinkamai naudojamos ne blaško dėmesį, o paspartina mokymąsi. Jei nemoki jomis naudotis - tavo problema, ne švietimo. Tiesa, dauguma mokytojų tikrai nemoka su jomis elgtis.
Testų sėkmė priklausys nuo įgyvendinimo. Tai gali būti puikus palyginamasis įrankis.
Beje, stojant turėtų naikinti mokyklinių pažymių reikalavimą. Nes aš išlaikęs 94% lietuvių, mokykloje vos turėjau 8. Kai tuo tarpu krūvos, kurie išlaikė 30-50% turėjo 10. Įtaka maža, bet kai esi ant ribos, dažnai šitai nulemia kelių tūkstančių litų skirtumą mokant už mokslus.
faktas 2013-09-03 01:31
Užjaučiu profesinių mokyklų mokytojus...
Shinigami 2013-09-03 09:24
Viskas ką dabar gali mokytojas - tai mokyti, bet ne priversti mokytis.
Jei mokytojas prilies mokinį, tai jį apkaltins fizinių smurtu.
Jei mokytojas aprėks mokinį, tai jį apkaltins psichologinių smurtu.
Jei mokytojas pastatys mokinį į kampą ar išvarys iš klasės, tai jį apkaltins mokinio pažeminimu.
Taigi, kaip mokytojui sukontroliuoti mokinį jei jis negali nieko jam padaryti? O mokinys mokytojui gali ir snukį išdaužyti.
Mokinys ne mokykloje toks tapo, bet namuose, dėl prasto tėvų auklėjimo arba dėl jį supančių aplinkinių kieme.
Todėl, jei toks yra klasėje ir mokytojas nieko jam negali padaryti. Tai ir kitu mokinių pagarba mokytojui krenta. Ir kiti mokiniai pradeda imti pavyzdį iš to mokinio, o ne mokytojo.
vvv2 2013-09-03 10:00
- Jums dar nenusibodo nuolatinis karas prieš pedagogus?
kionig 2013-09-03 13:09
Simplicity 2013-09-03 13:50
Reformų reformos reforma...
Turim tokią situaciją, kur mokytojas neturi jokių galimybių priversti neklaužadą mokytis. Kiekvienas neklaužada turi kelių tomų apimties nusižengimų bylą, bet kol jo nepasiims įkalinimo įstaiga, tol jis terorizuos bendramokslius ir mokytojus. Net ir didžiausias yra vertas 3310 litų, todėl administracija turi vienintelį tikslą — kuo ilgiau tokį mokykloje išlaikyti. (Ir jai visiškai neįdomu kaip su tokiais mokiniais reikia dirbti)
Daugelyje mokyklų yra nusistovėjusi sava tvarka,— naujas pedagogas įprastai gauna tas klases, su kuriomis niekas nesusitvarko ir nenori dirbti.
15-20 metų atgal buvo normali praktika palikti po pamokų už drausmės pažeidimus ar neatliktus namų darbus. Mokytojas tebeturėjo kažkokį autoritetą. Po to prasidėjo visokios liberastinės nesąmonės ir vaikų žvėrėjimas. Puikiai pamenu, kai dvyliktoj klasėj teko jungtinę pamoką su septintokais apturėti. Tai kol mes, dvyliktokai, tų mažų monstrų už sprandų suėmę nesupurtėm, tol klasėje normalaus darbinio klimato nebuvo. (Mokytojas jiems buvo tuščia vieta, nes sudrausminti kažkuo rimčiau nei žodžiu, gi negali)
loggo 2013-09-03 13:58
Manau, aukseliui reiktu ant zemes nusileist su savo policininku pasiulymais.
Tu nori uzauginti "kalti ir zubrinti" ismokyta tyliu memiu karta, kuri turi bijoti bausmiu uz bet koki pasireiskima, ar normalius, funkcionuojancius zmones? Tave gal vaikysteje kas diena "profilaktiskai" dirzu musdavo, tai ir pripratai prie smurto ir kazkokio iskreipto drausmes suvokimo. Savotiskas Stokholmo sindromas, sakyciau.
Ne per daug idealizuoji sovietmeti/tarpukari ("mokytojai neteko policininku privilegiju")?
Ok, uzteks aukseli pulti - man smalsu del pasiulymo mokytojus labiau vertinti pagal mokiniu testu rezultatus. Tai jeigu mokytojai yra tiesiogiai suinteresuoti, kad ju mokiniai gautu kuo geresnius rezultatus, kas jiems kliudys "nepastebeti" keliu klaidu sen bei ten? Klausiu is smalsumo, nes paciam atrodo, kad norint toki metoda igyvendinti objektyviai, prireiks LABAI daug resursu, pvz.: centralizuoti egzaminu centrai, kur testus mokiniai laikytu periodiskai, o juos taisytu nepriklausomi mokytojai (mokytojai, nesusije su laikanciuju mokymu), kai tuo tarpu mokiniai butu identifikuojami ne vardais, o unikaliais numeriais, kurie butu nezinomi ju mokytojams, bet zinomi galutiniams mokytoju rezultatu statistikos rinkejams ir vertintojams. Tai butu reikalinga tam, kad mokytojai nesusikalbetu su vertintojais, jei sie, tarkime, yra geri draugai.
Netgi jei tuos testus laikytu savose mokyklose, juos vertinti turetu nepriklausomi vertintojai - kiek papildomo darbo ir logistikos tai pridetu?
- 2013-09-03 14:31
Atsijoti nemokančius mokyti yra geras tikslas, tačiau ... o kada imsim atsijoti nesugebančius mokytis?
vvv2 2013-09-03 15:05
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokyklų laukia nauji laikai: mokinių testai lems jų mokytojų likimą