Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sielinas 2013-11-25 11:54
Problema ta, kad mąstyti pradedama nuo 30 metų. Manau, kad jeigu į aukštąją būtų priimami 30mečiai tokios neperspektyvios pakraipos kaip ekonomikos, vadybos, humanitariniai mokslai išnyktų.
- 2013-11-25 11:57
Neišnyktų, o tiesiog apmažėtų iki protingo, rinkai reikiamo lygio.
gytis13 2013-11-25 13:13
Teisingiausias straipsnyje straipsnio pavadinimas - būten nebadaus. Bet nieko ir neužgyvens. Na ir kas, kad pvz, slaugytojų reikia? Atlyginimai ne kažin kokie, reikalavimų ir atsakomybės pilna. Ten, kur reikia specialistų, nėra nei gerų algų nei perspektyvų. Geros vietos tuščios nebūna. Maksimoj irgi pardavėjų nuolat reikia, tik kažkodėl niekas ten labai nesiveržia. O jaunimas nėra toks ir kvailas kaip straipnyje teigiama. Tarkim, stoja jaunuolis į taip geidžiamą teisę. Prasideda gyvenimo loterija, kaip seksis mokytis, kaip užsirekomenduos, ar galų gale gaus darbą. Jei pavyks pralysti, gyvens gerai. Jei ne, išsilavinimas šuniui ant uodegos. Tad loterija, išloši ar ne. Pagalvokim kiekvienas, ar daug turim giminėj inžinierių, kurie maudosi piniguose, gerbiami ir mylimi visų, nameliai kyla? Aš vieną tokį giminaitį turiu, bet jis užsienyje sėdi. O dabar pagalvokim, gal yra giminėj koks prakutęs advokatas, kuris irgi namą statosi ir skaičiuoja kiek viena ar kita byla įdėjo jam į kišenę. Ir žiūrėk toks atsiranda. Aš pažįstu porą kursiokų inžinierių, kuris savo laiku įsigijo antrą teisinį išsilavinimą ir dabar nesiskundžia gyvenimu. Aišku jie dirba ne inžinieriais. Ir dar vienas pastebėjimas pabaigai - ogi kas vadovauja įmonėms, kad ir inžinerinės srities? Tiktai ne techninio išsilavimimo žmonės, vadybininkai, ekonomistai ir t.t. Reiškia valdymui techninių žinių nelabai reikia. O ką apie tai galvoja jaunimas? Nueisi mokytis inžinieriumi, tai ant sprando atsisės direktorius vadybininkas ir jos ant tavęs kaip ant arklio. Geriau iškart būti vadybininku. Valdžia juk yra tas, kas pinigus valdo. O ką valdo inžinierius?
kionig 2013-11-25 13:32
Su sąlyga, jeigu tų pinigų yra. Ir kita sąlyga, jei tuos pinigus moka valdyti. Ne visi noriai prisiima atsokomybę už milijonų švaistymą, kai gali keletą metelių atsėdėt cypėje už tai. Nors dabar tie a.jieni ekonomistai/vadybininkai uždarinėja savo uab'us subankrotindami, o ne pinigus su šakėmis varto
Taip, kad siūlyčiau nepervertinti savęs ir nematuoti visus pagal vieną skalę. Vertink sau, jei tau tas tinka, bet ne kitus. Asmeninė patirtis nėra rodiklis visiem, kas į ką turėtų lygiuotis pagal iškreiptą požiūrį. Kiekvienas sprendžia pagal save, kas jam tinka ir kuo jis nori būti.
assa 2013-11-25 16:12
siaip tamsta kliedit praktiskai turiu pusbroli programuotoja, uzdirba virs 10tukstanteliu, draugas gastroenterologas,kazkada issisnekejom, tai alga i rankas 7000lt, plius ka bobute atsidekoja turiu dar kita pusbroli, ta tavo peikiama inzinieriu, tai virs 4000 gerokai gauna:) dabar apie tavo isgirtuosius vadybininkus:) ar bent skiri vadybininka, nuo direktoriaus? nes direktoriai,akcininkai varto pinigus(bet dazniausiai ne sau i kisene, o tiekejams, partneriams ir t.t.), tuo tarpu vadybininkas, tai is esmes mobilus maximos pardavejas, kuris vazineja po lietuva visiems siulydamas suda,kurio niekam nereikia (dazniausiai),siaip lievesnio darbo reiktu paieskot manau.turiu kelis draugus vadybininkus, tai jei paklausciau ar patinka darbas, turbut i snuki gauciau
Verslininkas 2013-11-25 16:47
Cia jau kaip kam tinka ir patinka... nera nei blogos specialbes nei geros, yra tik tendencijos, mada ir rinka.
Jeigu rinkai reikes maksiminiu darbuotoju daugiau nei inzinieriu, vadinasi ir algos ten bus didesnes, jeigu reikes daugiau inzinieriu velgi bus kitaip.
Nebesapaliokit kad programuotoju darbas pats kieciausias pasaulyje, arba kad vadybininkai vos ne kaip sudarankiai maksimos darbuotojai.
Nes tikrai kvailai atrodo kad vienas sako mano pusbrolis programuotojas uzdirba virs 10k vadinasi cia super darbas.
As asmeniskai pazystu 5 zmones kurie dirba google programuotojais, riesai atrofavesi nuo klaviaturos, akys turbut 50 neatlaikys, o antsvoris auga ne dienom o valandom.
Taip kad cia kaip paziuresi. yra ir labai geru pavyzdziu toj pacioj "superinej" medicinoj, kai chirurgai nepatempia streso ir paskui nu 40 pradeda antidepresantus ryt, arba pjausto kas papuola.
Nereikia iskraipti rinkos su savo mada, ar tuo ka pasake tevai, kiekvienas mes esam skirtingas, ir tu negali but idiotas tevas kuris matydamas kad vaikas linksta i kazkokias tarkime technologijos sakyt eik studijuot medicinos, arba biologijos.
lygiai taip pat kaip is turtingu seimu vaikai, nugi neatrodo kad tevai turedami daug pinigu butu labai jau durni ka? bet kazkodel kaip tycia vaikai buna arba tie kurie leidzia tevu pinigus veltui, arba priestarauja tevams iki gvenimo galo. Velgi gal per daug ka?
PEACE OUT... rinkites tai kas jums patinka ir bukite tos srities specialistai
woozyy 2013-11-25 16:56
reikia ir to ir to, tik va, kad niekas padoriai nemoka jei 1 is 500 geriau gauna tai visi like po kokius 2000lt tegauna. niekas nenori moketi daug, nes visada atsiras kas dirba uz maziau.
vvv2 2013-11-25 17:07
- Taip, šiuo metu atlygiai priklauso tik nuo ryšių korupcijos lygio (rečiau nuo šantažo).
p.s
... tik prašau nepainiokim verslo pajamų su darbiniu atlyginimu.
assa 2013-11-25 20:31
esme tame, kad rinktis savo gyvenimo profesija zmogus turi 15-16 metu, realiai kuomet daugumai galvoj kralikai sokineja, ir atsakomybe su kuo valgoma nieks nezino. Pamenu kaip per baliuka isejo sneka kas kur stos, tai viena klasioke pareiske kad stos i filologija kazkokia, nes jos drauge ten ir stos.. tai koks cia pasirinkimas? nors dabar kaip ziuri atgal,manau is jos afigiena daktare butu isejus turbut. o pabaigus ta filologija, tai jauciu arba zuvis norvegijoj valo,arba ta pacia vadybininke kur nors dirba Dazniausiai jaunam amziui visi esame/buvome maksimalistai, visi save isivaizdavo jau minimum vyr.vadybininku,regiono vadovu,ar direktoriu taryboj sedinti, kai tuo tarpu realybe buna kitokia, kuomet zmogiukas su ekonomikos ar filologijos diplomu turi stot i darbo birza, nes darbo nieks ir uz 1000lt nelabai siulo pradzioj.Tad gal didziajai daugumai nereik sakyt:"rinkites kas jums patinka" nes po to ir prisirenka ir vaisius to pasirinkimo rasko nekokius:) manau tikslingai jaunuomene nukreipinejant nuo nereikalingu profesiju, o reklamuojant reikalingas, galima nemazai daliai busimu absolventu palengvint tolimesni gyvenima, nes tik maza dalis zmoniu jauname amziuje zino kas jiems patinka ir kuo jie nori buti
sangvinic 2013-11-25 21:24
Be vadybos visi inžinieriai projektuotų tik lauko šikanus pas save kaime.
Tik be pavido scenų, žmonės.
Arthuras 2013-11-25 21:28
Greičiau atvirkščiai - be inžinierių, vadybininkai nei lauko šikanų nesulipdytų. O iš tikrųjų, reikalingi tiek vieni, tiek kiti. Tik bėda, kad neretai rimtas darbas - projektavimas ir kūrimas yra vertinami gerokai skurdžiau, nei pardavinėjimas.
mch0lic 2013-11-26 01:55
Iš tikro nežinau kokio siaurumo turi būt mąstymas, su teiginiais, kad be vadybiniko inžinieriai žlugę. Didžioji dalis startup'ų ir smulkiųjų įmonių, su kuriom susidūriau buvo sukurtos inžinierių, dizainerių ir t.t Tai yra techninių žinių turinčių specialistų, o ne kažkokių vadybininkų. Vadybininkam darbo visada bus, nes kažkas vis tiek turi suderint klausimus, pakonsultuot klientus ar ką jie ten bedarytų, bet tai tikrai nėra žmonės kurie gali kurt kažkokius didelę pridėtinę vertę turinčius produktus. Inžinierių ar mediką gali greitai ir pakankamai pigiai apmokyt būt vadybininku, bet iš vadybininko tu nei inžinieriaus nei tuo labiau mediko per ketvirtį ar du nepadarysi.
Esu IT specialistas, tačiau savo darbo vietą sukūriau pats ir manau, kad tarp IT specialistų, inžinierių ir kitų techninių specialybių atstovų šiose diskusijose atsiras daugiau tokių kaip aš, o apie perspektyvas susikurti darbo vietą su vadybininko (nemaišyti su entrepreneur) išsilavinimu galėtumėt be pavydo papaskoti pats! Būtų tikrai smagu išgirst ir galbūt kažką išmokt (jokios ironijos).
sangvinic 2013-12-06 16:22
Sutinku, vadyba nekuria jokio produkto, bet sukelia visą jo pridetinę vertę. Geros vadybos pavyzdys - AngryBirds - lievas žaidimukas, bet tinkamu laiku ir gerai "suvadybintas".
Į kitą klausimo dalį nieko atsakyti negaliu - pats sau darbo vietos nesukūriau, dirbu UABe. Savininkai nori pardavimų - aš jiems tą duodu. Didinų jų piniginės tūrį už pinigus, ir tiek.
Jūs rašote, jog esate IT specialistas - ar tik ne verslui (prekybai) savo žinias ir darbą parduodate?
mykolas 2013-12-07 18:14
Tai čia viso modernaus pasaulio bėda. Gamybos mąstai ir našumas tiek išaugę, kad pagaminti prekę lengviau, nei žmogų įtikinti ją nusipirkti. O tie kas norėtų pirkti neturi pinigų.
Arthuras 2013-12-07 18:25
Štampuoti prekes šiais laikais gal ir lengviau, bet jas suprojektuoti - tikrai ne.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Profesijos, kurių atstovai XXI a. nebadaus