Nepatikėsite: taip sukčiauja Z karta

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-10-07 10:46
Kaip spręsti? Paprasta. Bet koks tame kambaryje aptiktas elektroninis įrenginys turi būti atimtas su visam, o laikantysis išmestas ir prileisti prie atsiskaitymo kitąmet. Rašyti galima būtų tik pieštuku. Skaičiavimo mašinėlė - tik patvirtinti modeliai. Taip yra CFA egzaminuose.
SILORAKAS 2015-10-07 11:08
Jau studijuojant prieš 10 metų tai buvo ne naujiena. Buvo populiarios laidines mini ausines sujungtos su telefonu. Ausine tokio pat dydžio kaip minėtą straipsnyje ir turėjo labai plonus laidelius. Kad nesimatytų juos super klijais prikabindavo už ausies palei plauku linija ir kaklu nuvesdavo žemyn. Todel metodas labiau tikdavo merginom ilgesniais plaukais. Dažniausiai naudodavo tiems atsiskaitymams kur reikedavo tiesiog "iškalti" teorija.
Audrius 2015-10-07 11:09
Hello? Tai kas per sh*dina mokslo sistema, jei betkuris asilas su spargalke gali egza islaikyt?? Cia beje, geras irodymas apie "auksta" LT univeru lygi, pamenu kazkada diskutavom su arsiais LT univeru gynejais.. Jei studentai bus ir toliau egzaminuojami is faktu iskalimo, tai spargalkes ir kiti sukciavimai niekur nedings. Sakyciau tie kurie islaiko kvailus egzus su spargalkem ir buna nepagauti, kaip tik rodo gebejima kritiskai mastyti ir pasiruosima realiam gyvenimui. Jei sistema, visu pirma, butu orientuota i analitinio ir kritinio mastymo ugdyma, jokios spargalkes nepadetu, nes asilai iskart atkristu, liktu tie kurie yra motyvuoti ir norintys tobuleti.
- 2015-10-07 11:26
Į klausimą „Kaip su dvejomis prizmėmis galima moduliuoti šviesos signalo amplitudę?“ galima atsakyti tik dviem atvejais a) Suprantant fiziką ir mokant ją taikyti praktiškai. b) Turint gerą špargalkę apie šviesos lūžį. Klausimas labai praktinis, optikos įmonėse gaminant įrangą, ypač daug kainuojančius spektrofotometrus, ypač aktualus, o į jį gali atsakyti su elementaria špera. Va tau „analitinis ir kritinis mąstymas".
Audrius 2015-10-07 11:46
klaust kokiam univere mokeisi (jei mokeisi) manau neverta D Tai ko vertos zinios jei jas gali pakeist elementari spera?? Ir jei tu idarbintum zmones priklausomai ar jie yra iskale kazkoke formulele ar ne, ilgai tavo firmele netrauktu. Kad kazkoks paprastas principas labai svarbus fizikoj ir kad ten kazka brangiai juo remiantis galima gamint nieko nereiskia. Tikslus vietoves kordinaciu apskaiciavimas irgi gan sudetingas procesas nuo kurio daug kas brangaus priklauso, tai ka, del to GPS negalima naudot? Zodziu, pas tave logikos, kaip pas studena be speros islaikiusi kalimo egza... Gal pvz, verta isesmes pergalvot issilavinimo (Lietuvisku univeru) tikrinima. Pvz, kad ne viska reik egzais ir debiliskais testais tikrint, gal geriau visokias tyriamaisiais projektais, koloboravimaisiais, kitais zymiai daugiau studento ir destytojo darbo reikalauancias darbais, kur formules butu automatiskai naudojamos, bet jos nebutu edukacijos centre? Nemanai? Tik tada, zinoma, univerui kastai vienam studentui isauktu koki 5x, reiktu idividualaus supervaizinimo ir mentoriavimo. Simtines srautines paskaitor is konvereinei egzai nelabai tiktu.
pozitronas 2015-10-07 11:50
Man tai visada sunkiausi egzaminai būdavo, kai leisdavo naudotis viskuo ką atsinešdavai, nes dažniausiai tokie egzaminai būdavo labiau iš praktinės pusės, kur turima informacija tik pagalbinė, užduotims spręsti.
incognit0 2015-10-07 12:11
Kol bus kovojama su padariniais ty sukciais , o ne su pacia problema ty prasta svietimo sistema tol niekas ir nepasikeis. Cia tas pats kas kovoti pries naftos uztersima ezare nurenkant nafta tik nuo vandens pavirsiaus ir paliekant dugne kiaura vamzdi pro kuri nafta teka.
- 2015-10-07 12:23
Kaip matau, pusdurnis, nesugebantis suvokti niuansų, kritikuoja sistemą. Taip, sistema bloga, ją reikia tobulinti, bet tikrai neklausant tokių, kaip tamsta.
Hmz 2015-10-07 12:33
O kai bus gera švietimo sistema (kad ir ką tai reiškia), tada nebeatsiras gudriašiknių, norinčių pasukčiauti per egzus?
Audrius 2015-10-07 12:35
okay okay, mes visi suprantam, kad jautiesi uzgautas, nesuprastas visus niuansus suvokiantis ir zinantis kaip su dviem prizmem ismatuoti sviesos signalo amplitude genijus. well done! Bet kazka pasakysi idomaus siandien ar tik apie mane bendrausim? Daug tokiu kaip tu man cia diagznozes israsineja, tai jei neturi ka pridur, gal jus ten kartu sau ir terskit eteri.
ISG 2015-10-07 18:03
Kiekvieno teise naudoti ta spera ar ne. Ne diplomas tau atvers duris. Tikras gyvenimas atsisijos ko jam reikia. As per vienus egzus naudojau speras, per kitus ne, viena egza isvis uz mane buvo atejes laikyt matematikos genijus... Man tas nesutrukde nei gera darba turet, nei ismanyt tai ko man paciam reikia... Is principo tai aisku, kad tai yra ale blogis, bet gyvenam tikram pasauly...
Marius.brn 2015-10-07 23:40
+1 Skandinavijoje vis daugiau mokymo institucijų leidžia naudotis rašyti egzaminus kompiuteriu, neprijungtais prie interneto. medžiagos galima neštis kiek nori. Šiais laikais pati iškalta informacija nėra vertybė, nes tiesiog fiziškai nebeįmanoma visko išmokt. Sugebėjimas greitai ir efektyviai atrasti reikalingą šaltinį yra svarbiau.
Kadras 2015-10-07 23:45
Ehh tas musu Alfa patinas Audrius, niekaip negali iseiti is sovietinio mastymo... Danijoje abituros egzaminus, moksleiviai laiko su internetu http://www.technologijos.lt/n/svietimas ... tu?l=1&p=1
Audrius 2015-10-08 08:38
Kadras, mes dazniausiai bunam skirtingose argumentu pusese, bet panasu, kad sikart taip nera. Aisku, kaip visada, man sunku pasakyt kokia tavo pozicija, nes tu dazniausiai buni pries kazka negu uz kazka. Speju, cia jau instinktyviai pamatei mano vartotoja ir net neskaites ka rasiau savo dainele paleidai... Kaip ten bebutu, Danijos ir kiti pavyzdziai yra butent tai apie ka kalbu. Faktu kalimas ir is egzaminavimas yra visiskai bevertis dalykas ir kuo greiciau LT svietimo bendruomene ta supras, tuo bus visiems geriau. Nebereiks jokiu spargalkiu. Deje, visokie "Protu" musiu populiarumai man nesuteikia vilties...tikiuosi klystu.
elcucuy 2015-10-08 09:55
Nieko nežinojimas, bet gebėjimas surasti neaišku ar yra išprususio žmogaus savybė. Seniau atsimindavom geriausių draugų telefono numerius, dabar iš svetimo telefono net nepaskambintumėme mamai. Kas iš to, kad žinai kaip rasti kas nutapė vieną ar kitą kūrinį, nuo ko prasidėjo pasaulinis karas ar kaip apskaičiuojama varža - tu nuo to protingesnis nesi, nesuvoki visumos ir negali analizuoti. Tam tikro lygio informacijos iškalimas yra būtinas. Kaldamas tu informaciją galvoje glaudini, ieškai tam tikrų loginių sąsajų, kad po to prisimintum - kuri tam tikrą loginį informacijos voratinklį galvoje - tai lavina žmogaus intelektualinius gebėjimus. Suprantama, kad egzamino metu gali pamišti formulę kokią nors - mano studijų laikais fizikos dėstytojas užrašydavo reikalingas formules ant lentos, tačiau apibrėžimus ir formulių panaudojimo galimybes reikėjo mokėt (aišku apibrėžimų nereikėjo pažodžiui, bet prasmė turėjo būti). Neturėdamas nieko galvoje tu negali diskutuoti ir greitai laviruoti informacija. Nežinau ar yra kokių nors tyrimų apie kalimo poveikį intelektui, tačiau neabejoju, kad tai svarbus aspektas. Google paieškos ekspertas niekada nebus intelektualas. Ar kuris nors operuotųsi pas chirurgą, kuris operacijos metu būtų pasidėjęs knygą šalia ir žiūrėtu, kur koks organas yra - kam jam visatai atsiminti, jei žino kur visą informaciją rasti. Aš neretai save pagaunu, kaip bukėju nieko neatsimindamas, nes šiuolaikinės galimybės leidžia reikiamą informaciją surasti vienu mygtuko paspaudimu. Čia tokia pat diskusija kaip apie matematikos mokymąsį mokyklose vaikams, kurie neplanuoja tapt matematikais, ar filosofijos paskaitas tikslių mokslų fakultete - realiam gyvenime nepanaudosi, bet tai lavina protą ir didina išprusimą - kalimas irgi proto lavinimas.
maskarponas 2017-08-12 22:01
As esu tokios nuomones kad reiktu imti pavyzdi is skandinavijos saliu, kurios moko zmones buti tais kuo jie yra, o ne parasyti 20 paraisku ir dziaugtis kad prieme ten kur visai nenori, tada ir mokytis noro nera, tad tenka sukciauti, visi juk nori gauti ta popiereli kad geriau apmokama darba gauti, kol bus pensininkai is sovietiniu laiku svietimo ministerijoj tol ir bus toks bardakas koks yra.
jonas112 2017-08-12 22:25
Visi žino ką reikia daryti, bet esmė tokia, kad nėra jokios tikros motyvacijos išnaikinti tą nusirašinėjimą. Kažkada čia rašė kiek studentų negauna diplomų dėl plagiato ir pan. - juokingi trupiniai. Bendrai paėmus tai universitetai kol kas neturi valios užsiimti kokybe. Aiškiai apibrėžtos ir be išlygų taikomos bausmės tik dalinai spręstų problemą. Kitas ir daug geresnis variantas yra suvokimo tikrinimas (naudokis kuo nori, bet ne draugu), bet tai reikalauja daugiau ir aukštos kvalifikacijos darbo ruošiant egzaminus, nebeužtenka tokio tipo klausimų - apibrėžkite tą ir aną. Na ir čia dar nubyrėtų gana didelė dalis studentų, o tuo kol kas niekas nesuinteresuotas
FtBall 2017-08-13 17:23
Aš tai visai patenkintas studijų kokybe VU MIF'e, IT programos. Kol neprasidėjo pasirenkamieji dalykai iš kitų fakultetų, tol viskas buvo labai gerai, arti to, kas vyksta realiame pasaulyje. Keli pavyzdžiai: 1. Programavimo pagrindų kurso metu buvo teorinės ir praktinės paskaitos. Esminis dalykas buvo ne techninės žinios, o pagrindų suvokimas. T.y. ne žinoti, kaip veikia, o suprasti, kaip veikia. Užduotis darėmė patys, galėjo naudotis kuo tik norime, o atsiskaitant - dėstytojas įvertindavo, ar studentas pats supranta kodą, kurį parašė. Egzamino metu gavome po kelis klausimus, galėjome naudotis internetu, bendrauti su kitais studentais. Atsiskaitymas - žodžiu į tuos pačius klausimus. Kiek toks egzamino vykdymas papildomai užtruko - ogi nieko, nes įvertinimas vyko gyvai, nereikėjo tikrinti testų, skaityti sunkiai įskaitomų studentų rašliavų. Tie, kas mokėsi mintinai gavo gana prastus įvertinimus. 2. Duombazių valdymo sistemos - 4 balų vertą užduotį darėmė dviese, turėjome ~2-3 mėnesius laiko. Vėlgi, atsiskaitymas gyvai kalbant su dėstytoju. Galima buvo prašyti kitų "pagalbos" ir nunešti ne savo darytą uždtuotį, bet tokiu atveju įvertinimas aiškus - 0. O mes padarėmė ~50% darbo, bet atsiskaitymo metu parodėme, jog suprantam, tai ir įvertinti buvome atitinkamai, aš berods 3.6, o grupiokas - 3.1(iš 4). Dviems studentams atsiskaitymas užtruko ~30 minučių. Aišku, tikrai yra dalykų, kuriems privaloma išmokti didelius kiekius informacijos atmintinai, bet ko gero yra daugiau dalykų, kuriems reikia ne žinių, o supratimo.