Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lape 2009-07-29 00:43
Visuomene parodė, kad durnių nėra ir juodo darbo niekas nenori dirbti, o aukštojo diplomo visiem reikia, kad gauti nors kokį valstybinį darbą, tikintis prasibrauti prie lovio, kol dar ten nors kas yra...
kionig 2009-07-29 00:49
Prie lovio ir tai tik per pazystamus reikia nueit kryziaus kelius.
Zinoma, kas nori dirbti fizini darba dabar, kai galima sedeti ir knopkes spaudyti aka darbas. Bet kazkaip paradoksas, kai daugelis su universitetiniu aukstuoju nusileidzia i grynyja darbo rinka
Beje, manau po metu ar greiciau kolegijos turetu uzpildyti lysnas vietas
blizzard 2009-07-29 09:20
na taip, sakykit ka norit anksciau viskas buvo geriau, manau ta reforma tik viska sugadino... sumazins zmoniu su aukstuoju kieki ir ka jie tuom pasieks? prigamins daugiau bomzu, kurie baige kolegijas netures kur eiti.. suprasciau jeigu lietuvoje butu galima uzsidirbti pnigu dirbant kad ir sunku darba, bet kad dabar ne tiek neiseina...
jeigu paauglys nesugeba vasarai darbo susirast, nes darbo nera, juk mes ir uz kapeikas dirbam skaityk, uz minimuma, dabar ne tiek negali niekas pasiulyt, o ka daryt zmogui kuris seima turi? jis juk uz minimuma nepadirbs, jam daugiau rieke, jau kas per valstybe ta lietuva..
Javax 2009-07-29 09:26
nemanau, kad baiges kolegija zmogus praeina kokia nors gyvenimo mokykla kaip tai buna universitete. geriau tie,kurie nelabai gerai mokosi, is karto eina dirbti ir nesugais 3 - 4 metu besimokydami kokiam nors "koledzhe". juk visi puikiai zinom, kad i kolegijas niekas nestoja, jei nori mokytis o cia valstybe priverte nebemeluoti moksleiviams patiems sau ir daryti tai, ka jie noretu ir moketu geriausiai, pvz uzsiimti verslu ar pan.
blizzard 2009-07-29 11:38
cia pilnai sutinku, beda tik ta kad siuo laikotarpiu tie kurie baigia kolegijas neturi kur dirbt.
manau jie paskubejo su tom reformom..
900217 2009-07-29 13:04
Eikit eikit jau, didieji ekonomistai, verslininkai,
kaip jum univere smirdeti 4 metus ir po to birzoj stoveti a ?
kolegijoj bent turiu gyvu pavyzdziu kurie baige ir gauna darba toki kokio ir nori, o cia vien kalbos eina apie tuos versliukus kuriu pilna lietuvele, cia tie ir smerkia kolegijas kurie universitetuose mokesi, net laikrasciai raso kad darbo birzos perpildytos... taigi NERA jokiu garantiju kad ir baiges UNIVERA gausi darba VAZIUOK I UZSIENI - GYVENK LAISVAI.
Anarion 2009-07-29 13:39
pilstoma is tuscio i kiaura kaip visada. Manau nesvarbu ka zmogus baige, savrbu ka jis sugeba ir zino.
Javax 2009-07-29 14:09
butent, kad situacija priklauso nuo individualaus zmogaus. kaip cia sukritikaves mintis zmogus tik parode, kad yra isimciu. be abejones niekas neapdraudzia taves nuo to, kad nerasi darbo baiges universiteta. buna atveju, kai nepasiseka del ivairiu priezasciu jo rasti. tik tiek, kad darbdaviai pirmiausia ziuri i tai, ka moki padaryti, o ne i tai kur tu studijavai. didesne dalis baigusiu kolegijas, savaime suprantama, dirba pagal savo specialybe. bet nepamirskime, kad kolegijos orientuotos i grynojo darbo rinka, o ne i inovacijas ir pan. as manau, kad reiketu apkarpyti studentu kieki universitetuose siuo atveju, o ne skirti mazesni finansavima ir palikti tiek pat studentu, kuriu didzioji dalis vis dar nezino kuo noretu tapti "uzauge". del kolegiju tai cia atskiras dalykas - ilipes i suda juk nesigirsi visiems, kad smirdi, o priesingai - girsies, kad cia taip turi kvepeti
Mitas 2009-07-29 14:20
Būtent. Universitetas = kolegija. Ir nereikia čia la la la. Žinau tokių, kurie univerus baigė tiesiog puikiai, tačiau kai išėjo į gyvenimą, pamatė, kad nieko nemoka. Žinau ir tokių, kurie puikiai arba nevisai puikiai baikė kolegijas, tačiau sėkmingai dirba projektuose Vokietijoje, Suomijoje (kalbu apie programavimą). Taip kad nereikia čia spjaudyti ant kitų. Anksčiau universitetas gal ir pateisino savo vardą, bet šiandien jis garbinamas nepelnytai. Buvau radęs internete vieno univero www kūrimo konspektus - baisu, kiek klaidų, pasenusi informacija! Ar tai toks turi būti universitetinis lygis? Kas turi noro, tas išmoksta to, ko nori, neišėjęs iš namų. Turėk pc ir internetą - geriausias visų sričių mokytojas. Vienas univeras savo studentams dalina informatikos konspektus. Aš pats juos varčiau. Konspektai anglų kalba. Aš pagooglinau ir suradau pdf'ą, kuriame žodis žodin angliškai parašyta tas, kas parašyta tuose konspektuose. Bent išverstų! Bent jau sugeba copy paste iš pdf'o į ppt.
Mitas 2009-07-29 14:42
Baigiau univerą, bet, tavo nuostabai, norisi užtarti kolegiją. Taip, tu teisingai pastebėjai, studijuojantys kolegijoje labai nesigiria. Tačiau studijuojantys universitete oi kaip susireikšmina, o visiškai nėra dėl ko.
vyckas 2009-07-29 16:15
Sugadintas mastymas. Pirma pasidomek koks skirtumas tarp kolegiju ir universitetu. Cia Lietuvoj viskas priesingai nei normaliose valstybese. Jeigu nori baiges mokslus tiesiog turet padoru darba eini i kolegija. Jei nori uzsiimt kazkokia moksline veikla, gauti daktaro laipsni ir t.t. eini i universiteta. Tokiai valsybei kaip Lietuva pilnai uztektu vieno padoraus universiteto visiems kam jis butu reikalingas. O dabar visi lekia i tuos universitetus nors net nezino kam jiem to reikia. Sitas straipsnis kaip tik parode kad Lietuvos studentai tik viena didele banda, kazkas pasake, kad ten geriau tai visi ir eina. Protingi zmones tuo naudojasi ir uzdirba.
Javax 2009-07-29 16:25
nelyginkit programavimo universitete baigusiu ir kolegijose baigusiu studentu, nes programavimas ne tas dalykas, kuri reiketu mokyti universitete. be abejones, universitetuose i programavima ziurima kaip is konsorciumo atstumo. o kolegijose - "imk reples ir lipdyk tinklalapius ir ee appsus. way to go". pagrindinis dalykas, kuri as norejau pasakyti yra tas, kad reikia mazinti studentu skaiciu, nes stoja zmones ten reikia ar nereikia. todel ir visuose darbo skelbimuose "aukstasis issilavinimas" kaip default jau tik, ko anksciau nebudavo daugelyje darbo sriciu. patys darbdaviai ispucia burbula, o valstybe pasinaudoja tuo, kaip cia paminejo vycka, sukisdama nieko neturincius veikti silpna praktika turincius "destytojus" i universitetus. mazdaug :"nu ziurekit, ka nors vis tiek ten apsimeskit kad dirbat".
Mistė 2009-07-30 13:15
Šiaip tai mokėk tu visko kiek tik nori, bet jei neturėsi aukštojo išsilavinimo, tai durys labai daug kur bus užvertos...
O šiaip tai tarp universitetų ir kolegijų skirtumas yra. Universitete reikia mokytis, kolegijoj galima ir š pramalti
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kolegijos sulaukė mažo populiarumo, neišdalyta apie 2 tūkst. krepšelių