Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2009-10-13 15:22
taip tu teisus marijonai, bet visgi nepamirskim kad ir pragyvent reikia kaskaip..
Baaaik 2009-10-13 15:40
Nr. 1
Azuolas 2009-10-13 16:03
Taigi mamontovas pats neturi jokio diplomo
marazas 2009-10-13 19:03
Ir ką? Galvoji, kad jeigu dirbsi mėgstamą darbą, tai nepragyvensi? Pragyvensi. Jeigu tikrai nuoširdžiai tau tas darbas patinka ir tu jį taip pat nuoširdžiai dirbsi, tai tikrai viskas bus gerai. Čia be abejo kalbama ir apie savo talentų išreiškimą.
sz520qm 2009-10-13 22:19
Kas jau kas, bet ne Mamutas turėtų būti autoritetas kitiems. Ir ypač tokiuose portaluose. Su savo greitais pinigais iš visų realybės šou ir kitų neaiškių "projektų", jokio darbo nedirbdamas, rimtos kūrybos praktiškai nebesukurdamas tikrai jis neturėtų būti čia.
Lukas2012 2009-10-13 22:31
Pasiek tiek kiek mamontovas pasieke, ir tik tada rasyk tokius komentarus. Is tavo komentaro taip suprantu, jog jis vos ne tuscia vieta. Jog neturetume juo didziuotis ka jis pasieke, tiek kuriboje tiek eurovizijos pasiekimais. Jis juk pirmas ir greiciauses paskutinis isvede mus i 6-sta vieta eurovizijoje..
Mitas 2009-10-13 22:59
Šiaip, palaikau Mamontovą. Viską galima pasiekti nebaigus jokių studijų. Svarbu ne popierėlis, o kas galvoje. O to, kas galvoje, popierėlis dažniausiai neatspindi.
Tas_pac 2009-10-13 23:25
Dėl realybės šou tai jam reiktų gėdytis. Kažkada pasisakė prieš popsą, jei gerai pamenu per kažkokius apdovanojimus išėjo su "Popsas užkniso juodai" užrašu ant marškinėlių, o paskui pats pradėjo dainuoti kregždutes ir panašų šūdą, kai pinigų gerai pamokėjo. O dabar čia aiškina kad reikia dirbti ne dėl pinigų... Patylėtų geriau. Nors teisingai kalba, bet pats tuo nesinaudoja.
sz520qm 2009-10-13 23:47
Nesikuklinant, aš save jau laikau daugiau pasiekusiu žmogumi, nei jis. Eurovizija tikrai nėra kažkas, ką galima vertinti kaip pasiekimą. Ten užtenka gražaus sijonėlio, balintų dantų ir pastrakaliojimo. Mamutas tą patį padarė savo įžūliu ir visiškai ne menišku būdu.
Jis nėra tuščia vieta. Jis sukūrė nemažai puikių dainų. Bet tai buvo seniai. Senais laikais. Dabar jis nieko nedaro, tik pinigus susirenka.
Žmogus, kuris turėtų tokius dalykus kalbėti, turėtų būti įvertintas bent jau daugiau nei Lietuvos ribose, mokslo ar menų srity su didele patirtimi. Mamutas tikrai nėra toks.
Kalbant dėl aukštojo išsilavinimo. Jei nori būti mokslininku, neturėdamas žinių, nieko nepasieksi. Jei nori žinių, reikia jas gauti. Realiai aukšto lygio ir specifines žinias gali gauti tik studijuodamas aukštojo mokslo įstaigoje. Nes jei realiai bandysi visa tai suprasti ir įsisavinti.. Na... prašom... Vienas mokslinis straipsnis individualiam priėjimui min penkiolika baksų. O studijuodamas normaliame universitete gausi priėjimą prie praktiškai visų straipsnių nemokamai/sumokėjęs už studijas.
Tas_pac +1.
sz520qm 2009-10-13 23:59
Peržiūrėjau interviu. Vidurinysis išsilavinimas nėra privalomas. Privaloma mokytis tik iki šešiolikos metų Lietuvos Respublikoje. Tokio universiteto kaip "Vilniaus Technikos" universitetas nėra ir niekada nebuvo.
Žmogus, kuris stojo du kartus ir abu kartus metė studijas dalina patarimus apie studijas. Ką ir besakyti. Šį kartą administracijai didelis minusas.
matise 2009-10-14 01:11
visiskai sutinku su sz520qm.
nuomonė 2009-10-14 02:19
Na na. Kai su tais balintais dantim paimsit 6 vietą eurovizijoj, tada ir galėsit taip sakyt. Kai kurie matyt nesupratot apie ką jis čia Arba užkliuvo jautrią vietą
Manau viskas ką jis pasakė yra gana taiklu ir nereikia čia prie to klijuot jo biografijos.
Aš dar tik pridurčiau kad prieš apsisprendžiant gerai yra paragaut bent šiek tiek savarankiško gyvenimo, jei jo iki tol buvo maža. Taip pat visada galima savo polėkį derinti su realybe ir išsirinkti kažką arčiausiai to kas tau patinka. Kartais net neblogai apmokamo.
Ir kodėl tai tinka šiam portalui:
Pasidomėkit pasaulį pakeitusių žmonių biografijomis. Kai kurie iš viso pripažinimo sulaukė tik senatvėje, ar net nebesulaukė.. Palyginus su dauguma jų - Mamontovas gana pavyzdingas studentas
Tommix 2009-10-14 02:23
Kuom sitas klaunas susijes su mokslu?? Nusipeza tas mamontovas jau seniai. Postringauja nesamones.
Norit save atrasti - neikit i tas debiliskas, robotus gaminancias mokyklas, univierus, kuriu lygis reliai yra gediskai zemas. Nei univiere, nei mokyklos proto niekas nevertina-vertina tik sugebejima padlaiziauti ir atkartoti ta informacija, kuria kad atkartotumete ir taptumete kartotojais. Kurie perduos ta pacia info kitiems..ir taip masiskai yra plaunamos smegenys ir naikinamas zmogaus sugebejimas kurti ir laisvai mastyti.
Protingam zmogui nereikes niekada popierio gabalo, kad irodytu, jog jis protingas.
Muzika ir muzikantai -nera proto zmones, niekada nebuvo ir nebus, Ne snorint buti meninku-kurti-reikia tureti desini pusrutuli aktyvesni nei kairi, desnysis praktiskai yra bevertis moksle.
O kazkas cia sako, kad reikia univieru norint kazka ismokti ir pasiekti-drasiai sakau-NEREIKIA. Internetas yra kurkas kokybiskesnis informacijos saltinis nei geriausias univieras. VISKO galima paciam ismokti-reikia tik noreti.
Azuolas 2009-10-14 02:30
Nesuprantu prie ko čia pasiekimai eurovizijoje ir mokslas? Tai gal dar apie mokslą tegu prabyla ir kokie daug pasieke (tik krepšinyje) sportininkai?... Gal atskirkime sritis kurios susijusios, kurios ne...
nuomonė 2009-10-14 02:54
Jis kalbėjo apie polėkį ir savęs suradimą, kas yra bendra tiek moksle tiek mene.
Čia taip galima nueiti iki diskusijos apie tai kur ta riba tarp meno ir mokslo..
sz520qm 2009-10-14 03:03
Na puiku. Tai surask man internete prie kokios temperatūros 890 bazių porų DNR pradeda "kvėpuoti" (t. y. nutraukiamos vandenilinės jungtys tarp porų), bet ne lydymosi (galutinio vijų išsiskirimo) sąlygas. Ir kaip kambario temperatūros inkubacija DNR su glutaraldehidu pakeičia "kvėpavimo" temperatūrą. Rask man internete formules, reikalingas tiksliai ir tesingai apskaičiuoti ir suprojektuoti kvantinį kaskadinį lazerį. Rask man internete detalų Zigmundo Froido darbų ir kūrybos aprašymą (min 200psl.) ir bent tris populiariausias jo knygas.
Kai gausiu linkus į nemokamą, laisvai prieinamą informaciją, kurios paprašiau, tada užsičiaupsiu ir patikėsiu Tavo žodžiais.
Dėl smegenų pusrutulių darbo: tikriausiai manai, kad dešinysis pusrutulis atsakingas už meniškus dalykus o kairysis už moksliškus? Nė velnio. Jie sujungti, kiekvienas smegenų regionas atlieka specifines užduotis. Matuok smegenų aktyvumą žmogui grojant ar tapant arba skaičiuojant ar skaitant mokslinį straipsnį, pamatysi abu pusrutuliai veikia daugmaž vienodai. Dešinysis yra atsakingas daugiau už improvizaciją ir sukūrimą, o kairysis už analizę ir pan. ir vienokiai ar kitokiai užduočiai reikia abiejų pusrutulių veiklos.
Dėl mokyklos ir uniko "bukinimo". Nė velnio. Pažiūrėčiau kaip šluotum gatves ar makdonalde burgerius padavinėtum be pagrindinio išsilavinimo. Mokykla duoda literatūros, mokslo, socialinių įgūdžius (bendrauji su klasės draugais, mokytojais). Tai yra PAMATAI kūrybai, tyrimams, domėjimuisi. Unikas suteikia galimybes, išmoko visa tai realizuoti.
Pažiūrėčiau, kaip Tu perkiesi brangiausius cheminius reagentus, vadovėlius, kad padarytum savo cheminius tyrimus novatoriškoje srityje.... Arba būdamas advokatas gini savo klientą žinodamas teises iš delfių ir tik kai kurių (bet tikrai ne visų) laisvai ir nemokamai prieinamų teisinių dokumentų. Arba kaip mąstai ir ieškai atramos taškų kliento gynybai, nežinodamas elementarių loginių teisinės gynybos principų.
Nu aišku, jei nori pabarškinti gitarą, tai tam uniko nereikia. Bet menai tikriausiai vienintelė sritis, kur gali realizuotis be uniko. Tačiau manau suprasti spalvų santykius ir pagrindines vakarietiškas muzikines dermes vertėtų žinoti prieš kažką savo kuriant. Nemanai? Galbūt vertėtų ir žinoti, ką kiti sukūrė, kuom rėmėsi. Nes sukursi kažką savo, o po to paaiškės kad išradai bliuzą - daugybę metų egzistuojantį žanrą.
"Nei univiere, nei mokyklos proto niekas nevertina-vertina tik sugebejima padlaiziauti....."
Arba normaliam univiere nebuvęs arba išvis univiere nebuvęs. Daugiau neturiu komentarų.
Ir išvis, gal laikas atsisakyti šitų sąmokslo teorijų? Va tokie ir kartoja vieną ir tą patį vietoj to, kad patys mąstytų. Kai pats pradėsi domėtis ir mąstyti, kas naudinga ir ne ir turėsi tam argumentus, vietoj to, kad šauktum, kad visi unikai ir mokyklos verčia padlaižiauti, kartoti, etc., tada ir pasireikšk.
Labanakt.
Vytautas 2009-10-14 08:41
Deja, brangūs skaitytojai, bet aš laikausi visiškai kitokios pozicijos. Mano manymu, pasiekimai visuomenėje (moksle, mene ar bet kur kitur) yra verti absoliutaus nulio, jei žmogus nesijaučia laimingas toje veikloje. Ir jeigu jis kaimo ūkininkas, realybės šou dalyvis ar elektrikas, bet jaučiasi save realizuojantis - tai yra vertybė, visižkai nežiūrint į tai ką jis "gyvenime pasiekė ar nepasiekė". Žinoma, pas mus turbūt dažnai komentuoja tie, kurie surado savo vietą ir studijose ar mokslo pasiekimuose, tačiau reikia nepamiršti, jog ne visiems toks kelias yra tinkamas, ir toli gražu, ne visi suranda savo vietą.
Komentaruose jau ne kartą pastebiu tendenciją - karštų mokslo entuziastų norą smerkti kiek kitokį požiūrį į gyvenimą. Nereiktų - su amžiumi daug kas keičiasi, vertybės tampa kitokios.
O kas dėl interviu, tai nesureikšminkit Mamontovo asmenybės, o įsiklausykit į jo išmintingus patarimus. Vienaip ar kitaip, tai kelias link savęs atradimo, o ne link pižonizmo.
Kitaip tariant, tokių įvairiapusį gyvenimo požiūrį formuojančių straipsnių ar intervių pas mus buvo, yra ir būtinai bus. Be jokių kalbų Tačiau galime tartis, jog sekančiuose tokiuose straipsniuose patirtimi ir patarimais dalinsis mūsų skaitytojai, atradę savo vietą gyvenime. Tai irgi ir įdomu, ir naudinga.
Vytautas 2009-10-14 08:44
Būtent. To visiems ir linkiu - išgirsti tai, ką žmogus nori pasakyti, o ne tai, koks tas žmogus yra ar nėra
karolism 2009-10-15 08:20
Palyginkite Andriu ir tokio pat amziaus sakykim koki ostapenko ar koki politika - ka reiskia zodis asmenybe tada?;o)
Manau jis norejo pasakyti kad patirtis sinergina daugiau ziniu ir tikslingai nei pradinis ar univero mokslas. Ir jis nebijo to pripazinti nes kai pradedi perprasti 80 is 100 aplinkiniu (su diplomais) atsiranda pasitikejimas savimi. O kad muzikanto pusrutuliai veikia kitaip nei mokslininko irgi faktas. Kas butu geresnis - muzikantas tapes mokslininku ar mokslininkas tapes muzikantu? geras klausimas butu.
O sz520qm pastabos del univeru lygio ir interneto - manau cia nera viskas sudetinga - jei nebus motyvacijos dirbdamas pas Ensteina nieko nesuprasi, o noredamas suzinoti- vien webo uzteks 2 gyvenimams (neina kalba apie spec dalykus kuriuos destai), manau viesai prieinamos info dabar daugiau nei laiko joms pazinti, specializacija visai kas kita.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
A.Mamontovas: „Svarbu nebijoti atrasti save” (video)