Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2010-03-05 21:10
Labai teisinga nuomonė. Norėtusi jog ir daugiau šviesuolių pasireikštu, nes tikrai, visuomenėje kaip niekada didelė atskirtis, o ji ne siaurėja, o net atrodo specialiai kiršinama, kad kuo labiau nesutartume tarpusavyje.
meslinukas 2010-03-05 21:44
na, pagrindinė idėja, tai teisinga, bet...
o vietos reikštis, tai tikrai yra per akis. tik tie būreliai pagrinde ne mokyklose (nes mokykliniai būreliai tai tikrai, kad "vegetuoja"), o yra privatūs.
tarpmokykliniai/tarpklasiniai konkursai/varžybos tikrai rengiami, tik neįtin dažnai.
Thuban 2010-03-05 22:30
Tikrai viskas miršta... manau, kad dėl šito yra kalčiausi kompiuteriai.
Kodo 2010-03-05 22:58
Jei kaltini kompus, dėl spartaus netikusios žiniasklaidos ir popkultūros plitimo, tai dalinai sutinku
Bet ką iš tikro klatint tai nežinau... tik matau, kad reikalai prasti, lietuviai giliam sugedime ir nelaimingi, lyg neturintys savo kelrodės žvaigždės.
idonthaveanick 2010-03-06 00:26
Viskas miršta dėl pačių žmonių, kokie tėvai patriotai tokį ir įspūdį apie valstybę ir kitus piliečius vaikas susidarys. Reikia vaiką augint tolerancijos ir liberališkumo sąlygose kol jis pakankamai didelis ir protingas kad pats savo sprendimus sugebėtų priimt. Reikia vaikams visu pirma pavyzdį rodyt, name, mokykloje, gatvėje koks tikras pilietis turi būt, bet tai nereiškia kad reikia slėpt visuomenes problemas nuo jų, neva nėra jokio nedarbo, nėra skurdo, nelaimingų žmonių, reikia jiem įrodyt kad jie yra dalis sprendimo o ne problemos. Ir aš neskleidžių visokių zeitgeistų, tiesiog reikia aplinkiniams prisiimt atsakomybę ir bent jau pilietiškumo, tolerancjos pavyzdžiu būt
Strong_Bad 2010-03-06 03:08
Pilnai pritariu. Nebera autoritetu, o kai autoriteto nera is kurio pasymokyt norima, tai mokytojai gali kimst ka nori - mokiniam tai neidomu, ka kazkokia mokytoja sneka. Kompiuteriai kalti, bet vien ju kaltint nereikia. Pasauly viskas sutvarkyta, kad pasiekt resultata maziausiom energijos sanaudom, todel ir upe neteka i kalna, todel ji vingiuota, aptekanti sunkumus. Dabar pasiklausai kas kur ka sneka, tai "Tas blogas", "anas blogas", "darbo ner" ir tt, visur tik neigima, bloga, nemalonu. Todel nenuostabu, kad pasirenkamas kompiuteris kur tu problemu nera. Tai suprantama, taciau tai begimas nuo problemu, o problemom sprest reikalingos pastangos. Reikia ne drausti, o sudominti kazkuom, padaryt priimtinesni, malonesni, draugiskesni pasauli, kad jame noretusi buti ir nereiktu niekur begt. Draudimai daznai daro priesinga poveiki, nes sukeliamas laisves suvarzymo pojutis.
Taip, reiktu daugiau vertingesniu pamokanciu filmu vietoje tu muilo operu, kur vien intrigos neapykanta apgavystes ir dar visokie kitokie "gav**" iskreipiantys poziuri, skatinantys nepasitikejima, sukeliantys susvetimejima.
Labai dziaugiuos, kad gryzo laida "gimnazistai". Teko kelias matyt, tikrai patiko.
"kubilius blogas", "valdzia supuvus varo lietuva i kapus", "lietuvoj labai blogai", ka su tokiom antrastem sustabdysi? Taip tai populiaru, taip tai dalinai tiesa, taip tai skatina emigracija, taip tai zlugdo visuomenes morale, taip tai varo lietuvele i kapus. Zmones nebega vien del to, kad ten moka daugiau, zmones bega del to, kad cia jie nera vertinami, nesijaucia valstybes dalis, nesjaucia jos seimininkais, jis paprasciasia bejege marionete. Taip tai ziniasklaidos kalte, nes pastoviai pateikia nelamiu ir blogybiu kokteili, kad dabar galeciau bent 20 tokiu blogybiu isvardint, taciau kanors gero... na kazkaip nepamenu.
Kazkap tie sviesuoliai itelektualai pasirodo per televizija tik, kai jau ju nebera, o kodel ju nerode nieks anksciau, kodel jie buvo laikomi neidomus. "buna ir geriau" dar viena issiskiriati laida, kuria labai gerai vertinu.
Gal visdelto reiktupradet ribot ne ta menkaverti eterio kamsala, o pradet ribot ta neigiama informacija.
Jobke 2010-03-06 10:14
Koks paradoksas... Vien del tokiu avataru, kaip tavo, visuomene yra kirsinama.
enternald 2010-03-06 10:36
Sutinku aš su autoriaus nuomone, bet Arns klysta atskirtis ne didėja ne tame esmė. Taip pat nevertiniu nostalgijos ji beprasmė.
Autorius kaip supratau prieš pilietinį ugdymą, bet tai nesąmonę, jis reikalingas ir natūralus procesas demokratija ne komunizmas, kad viskas dzin. Valstybėje sutinku kad blogai ir reikia veikti, o ne bėgti į užsienį.
Autorius labai tiksliai mato kas vyksta.
Deja turiu pabrėžti, kad ši problema yra ne vienos kartos bėda. Praktiškai reikia ne atstatyti senas ideologijas, vaizdiniuds, o griauti ir kurti iš naujo.
Kai mes suprasime kas yra mums valstybė tada baigsis emigracija. Bet nesu užtikrintas ar tai kada nors nutiks.
Arns 2010-03-06 11:54
Mistė 2010-03-06 12:39
Mano mama patriotė. Aš anksčiau taip pat buvau patriotė, tačiau dabar save laikau labiau kosmopolite. Ir tame nematau bėdos, kaip tik nuo to geriau, mat manau, jog per didelis patriotizmas skatina diskriminaciją, netoleranciją. Supratau, kad nėra ko čia toj Lietuvoj per daug mylėti. Na, myliu Lietuvos gamtą, ji labai graži... Bet ir kitur tos gamtos yra, dar ir gražesnės. Man graži yra lietuvių kalba, bet ir kitos kalbos gražios. Kai kalbu lietuviškai, stengiuosi kalbėti taisyklingai ir nedarkant kalbos, jaučiu pagarbą kalbai. Tačiau kai kalbu angliškai, aš lygiai taip pat stengiuosi taisyklingai kalbėti. Tai tiesiog gal labiau pašnekovo gerbimas. Bet vis tik... o ką dar toj Lietuvoj mylėt? Artimus žmones? Bet žmonės visam pasauly gyvena. Būčiau gimus kitoj šaly, kitoj šeimoj, tai mylėčiau tuos žmones. Ką čia dar mylėt? Eilinius Lietuvos žmones? Kad pusė lietuvos forsynas, kurie tiek užsieniečiams, tiek ir lietuviams tik į galvą duot nori, o apie kitką net negalvoja. Mylėt Lietuvos istoriją, didingą praeitį? Viskas tas buvo kažkada, bet dabar to nėra. Ir dar plius Lietuva giliam dugne ne tik su tokiais žmonėmis, bet ir su ekonomika. O politikai tik galvoja, kaip sau algą pasikelt, o kitiems pamažint Žinoma, būna ir blogiau, yra šalių dar blogiau gyvenančių. Bet, manau, reikia kažką daryti, kažką keisti, kad būtų čia miela gyventi.
Sloth 2010-03-06 15:38
Žmonėm, kurie nemyli ir nemėgsta Lietuvos galiu pasakyt taip : tuomet jūs tiesiog nemylit savęs pačio. Tėvynė - tai gimtoji aplinka. Aplinka formuoja asmenybę. Taigi, jūsų asmenybę suformavo būtent jūsų tėvynė. Jei jūs nemėgstat savęs - ok, galit dėl to kaltint tėvynę. Jei jūs mėgstant, mylit save tokį, koks esate, tuomet būtent už tai ir privalot mylėti ir gerbti tėvynę. Man šios priežasties pilnai užtenka.
Aišku, yra žmonių, kurie myli save, galbūt net per daug, tačiau visai negerbia tėvynės ir stumia ant jos, šiuo atveju, tai paprasčiausias bukumas ir nesupratimas.
mykolas 2010-03-06 17:02
kas ta tėvynė?
kionig 2010-03-06 18:23
Laikai keiciasi, aisku kam lenkt nugara arba uz varztu sukima gauti grasius ir moketi nerealius mokescius, kai uzsienyje gauni 5x daugiau, o jei dar turi galva tai ir visus 10x. Tegu zmones tik keliauja kol yra galimybiu ir sveikatos. Lietuvos ateitis - kaimo turizmas geriausiu atveju ir del to verta bus gryzti, tiem kas pavargs nuo urbanistikos
O paskaicius Mistes komentara, matosi kad zmones visgi ateina i prota. Tie roziniai patriotizmo akiniai nieko nepakeis, nes tiesiog tam nera tiek resursu, kaip liaudiskai tariant pries veja nepapusi, kad ir kokia erudicijos aura bespindetum. O broote force taktika tik sukels dideli pasipriesinima arba visiska nonsensa.
O cia tai juodas jumoras
Indigo89 2010-03-07 14:19
Galime "kaltinti" kompus ir visa siuolaikini gyvenima patriotizmo pabaiga, bet abejoju kad tai yra tik lietuvoj. Manau cia globalus procesas ir man asmeniskai savaime suprantamas. Kas ta lietuva? Teritorija? Zmones? Kaip atskirsi lietuvius nuo ne lietuviu, jei tie lietuviai emigrave ir nei sneka lietuviskai, nei jaucias lietuviai? dirbti lietuvos labui? Kai nebera lietuvos, niekas ir nenori dirbti lietuvos labui, o eina dirbti ten, kur jam naudingiau, t.y. emigruoja. Ir jokie cia bureliai ar dar kokios nesamones nepades. Praeis dar viena karta niekas cia nei jokios problemos nebematys, cia grynai nostalgija seniems.
Analog 2010-03-07 14:42
Atėjimas į protą yra padaryti ką nors gero tėvynes, kad ir kokia ji būtų, labui, o ne tokių komentarų rašymas Gal tie darbai padės taip padaryti, kad nereiktų visokiem bambekliam važiuoti į užsienį, kad jie ten gautu 5x daugiau, negu Lietuvoje, gal bus taip, kad ir Lietuvoje žmonės gaus tiek, kiek užsienyje.
Kodo 2010-03-07 14:55
mykolas 2010-03-07 15:35
gal, gal, gal, gal???? O gal jūs patriotai patys kažką pradėkit daryt vietoj komentarų rašymo, vėliavos garbinimo ir himno giedojimo. Kai valdžia stambųjį kapitalą gelbėja smulkaus verslo, darbininkų pensininkų ir studentų sąskaita jus tylit. O kai žmonės sausio 16 tiesiai šviesiai pasakė ką galvoja, o juos mentai pavaišino guminėm kulkom, jūsų trubadūrai pradėjo apie Rusijos grėsmę žviegti
Indigo89 2010-03-07 23:21
Taip, idomi paskaita, bet deja ji ne atsako i mano retorini klausima, kas yra lietuva, o tik patvirtina mano poziuri, kad jos is esmes nera, jei zmogus pats saves nesupranta kaip tokio. Ten negti labai uzakcentuojamas politinis priklausomumas ir statuto gerbimas, kas siandien tik dar ryskiau parodo sia "problema". Trumpai sakant viskas kas dabar vyksta man yra savaime suprantama ir neatrodo keistai.
Analog 2010-03-07 23:30
O gal tu, mykolai, neliek savo širdgėlos ant interneto komentatorių? Jei jau turi kažkokių nuoskaudų būtent patriotams, tai išsakyk jas, o ne šnekėk nieko nepasidomėjęs. Nežinau kaip tu įsivaizduoji tuos patriotus, panašu, kad apie skinus čia kalbi, ten aišku yra daug patriotiško jaunimo, bet ar jie atsakingi dėl Kubiliaus veiksmų? Aišku, valdžioje turėtų būti žmonės, išskirtinai pasišventę Lietuvai, bet jei taip nėra, tai dėl ko tu pyksti ant paprastų žmonių, kurie myli tėvynę? Kažkoks nepagrįstas tavo pyktis ir tiek, sakyčiau eilinis interneto trolis, kuris nusivtlęs Lietuvos valdžia, bet kaltina ne ją
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Liudvikas Jakimavičius. Kur link jaunimo keliai?