Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nerijux 2011-06-02 13:39
Kažkaip jokių rimtų pasiūlymu tokiam dideliam straipsnyje ir nepastebėjau, tik pilstymas iš tuščio į kiaurą...
Arns 2011-06-02 13:44
Na pasiūlymų idėjos išvardintos, bet...
1. Baigti reformas, kada iš vieno pastato keliama į kitą.
2. Pasirūpinti kad mokytojo specialybė taptu prestižinė kaip daktaro, advokato(t.y didesnės algos, geresnis parengimas, galimybė tobulėti).
mobilunkas 2011-06-02 21:25
reformu baigt nereikia, nes reforma tobulejimo garantas, esme tame kad didzioji reformu dalis ne del mokslo tobulinimo buvo skirta, bet del pinigu isisavinimo, pasisavinimo, kazkam reikejo moksla padaryt, tiesiog buvo priruosta reformatoriu, kuriuos neaisku kur reikejo idarbint, idarbinus jie kazka turejo veikt, ir t.t. visur darbas turi but atliekamas su t.t. tikslu. nepuola liutas pamates antilopiu gauja ir visas isskerdzia, nes galvoja kad ir po metu est reikes, o sveikata bus jau nebe ta, tai siandien pripjausiu ateiciai. tai dabartines reformos yra tokio mastymo lygio. beto jei jaunima ruosiam emigracijai- o panasu kad taip bus, tai tada reikia ir lietuviu kalbos su literatura pamazint, idet isgyvenimo pradziamoksli ir t.t.
Wickit 2011-06-02 23:25
Reikia ir atsiminti, kad kiekvienas pokytis turi teigiamų ir neigiamų pasekmių. Gerbiamas autoriau, galėjote daugiau apibūdinti pačią tyrimų metodiką, kurią nutylėjote. Taip pat, per šį dešimtmetį užvertus mokyklas vakarietiškais (JAV) vadovėlių vertimais ir kasmet kaitant programas kažkodėl mokinių žinių bagažas vistiek toliau krenta. Kodėl?
Todėl, kad chemijos ir kt. nauji vadovėliai darosi panašūs į komiksus. Jie darosi neinformatyvūs.
Todėl, kad kaitant programas nei mokytojai, nei tuo labiau mokiniai nebežino kaip ruoštis ir ko tikėtis egzaminuose.
Todėl, kad mokyklose verkiant trūksta griežtesnės drausmės, o ne prestižo. Būtent dėl DRAUSMĖS trūkumo moksleiviai nekenčia mokyklos, o jauni žmonės bijo ir nenori jose dirbti.
Reziumuojant Jūsų straipsnį galiu teigti, kad yra daug paprastesnis ir konkretesnis, logiškas sprendimas mokymui gerinti:
1. Vengti abstrakčių filosofinių ir politinių sąvokų kalbant apie REFORMAS.
2. Patikrinti, ar tie testai, dėl kurių rezultatų taip pergyvenate, yra patikimi. Ugdymo kokybę reikia vertinti remiantis ne tik vakarų, bet ir RYTŲ pasaulio sukurtais testais. Vienas testas yra nulis. Be to, nepamirškite, kad išsilavinimas yra įvairialypis.
3. Kokybiškai ir objektyviai įvertinus, kas pasaulyje suteikia geriausią išsilavinimą, tiesiog kopijuoti jų mokymo metodikas, vadovėlius, dėstomų dalykų programas ir t.t.
Aišku, čia tik mano nuomonė, nes galiu būti ir neteisus.
Hmz 2011-06-03 09:58
Smagu žiūrėt - Adomėnų Mantukas 2,5 mln Švietimo ir mokslo ministerijos lėšų, o dabar pilsto apie švietimo reformas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mantas Adomėnas. Lietuvos mokykla: keistis negalima taikstytis