Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Džordana 2011-06-16 11:05
"Donskis - tai filosofijos Zvonkė"
punktyras 2011-06-16 11:41
Kaip nors pagrįsti savo teiginį, aišku, nepasivarginsite?
BaRDaK 2011-06-16 12:53
Tu teksta perskaityk. Lietuviu kalbos - tikriausiai mazesne dalis. Pigus "filosofinis" populizmas. Va tau ir argumentas
Indigo89 2011-06-16 13:30
Kuo pigus, kuo populizmas, ir kuo filosofinis kabutese, pagrist irgi nesivargins sitas.
Spirgs 2011-06-16 14:02
Ne visi "vadybininkai" ir "teisininkai" is prestiziniu universitetu gali suprasti protingo zmogaus kalba, nors jis labai ir nesistengia, kad visi perspektyvus "verslininkas" ji suprastu. Modernus barbarizmas - labai tinkamas apibrezimas atspindintis siolaikiska visuomene... ir dali komentatoriu. As taip pat kvailas padaras, kad sedziu kazkokiam portale ir kazka komentuoju.
kionig 2011-06-16 14:08
O, aš pritarčiau straipsnyje išsakytoms mintims.
BaRDaK 2011-06-16 14:23
Kazkodel ir maniau, kad panasiai prisimastys kazkas. O tarptautiniu ir lotynisku zodziu gausa - dar nepadaro straipsnio nei filosofiniu, nei protingu.
Del pagrindimo pries tai buvusio komentaro. Perskaityk dar kart, ir pasidaryk isvadas pats.
BeVardo 2011-06-16 14:43
Pritarčiau ir aš straipsnyje išsakytom mintims. Gal tik pavyzdžiai ne kokie. Keliems žmonėms pasaulyje reikalingi dantės komentarai estų kalba? Taip, profesorius Dantės žinovas, bet tai greičiau ne darbas, o hobis už mokesčių mokėtojų pinigus. Straipsnio dalis, apie universitetų laisvės mažėjimą yra aktuali ir teisinga - be jokios abejonės palikdami universitetus laisvus visuomenė tik išloš, bent jau nieko nepraras, palygint su kokiu nors sporto ar religijos valstybiniu finansavimu.
W3rtas 2011-06-16 18:41
Priklauso nuo prioritetų, ką vertini kokybę ar kiekybę. Dėl pačio kūrinio, tai KLASIKA, kuri patikrinta laiko. Žmonės, labai gerai išmanantys savo dalyką, yra reikalingi, jie lyg prižiūrėtojai, kurie neleidžia mažiau žinantiems klaidinti kitus. Vienas žmogus negali visko žinoti, todėl specializuojamasi.
Mokesčių mokėtojų pinigai labai nuvalkiotas argumentas...
P.s. pasirink darbą, kuris būtų tavo hobis ir niekad nereiks dirbti
Giedrius- 2011-06-16 19:27
Paskaičiau šiek tiek ir dingo noras gilintis, tai čia iš esmės teigia, kad valdžia pernelyg kišasi į universiteto reikalus ir varžo jo laisvę?
BeVardo 2011-06-16 19:39
Ir man nepatinka, ar yra naujas?
W3rtas 2011-06-16 20:34
Jei turėtum pakankamai pinigų, tau labai rūpėtų kur kiekvienas mokesčių centas nukrenta? Problema ne tame, jog moki mokesčius, o todėl, kad per mažai uždirbi... Sutinku, kad prižiūrėti kaip tie pinigai skirstomi yra būtina. Tačiau reikia atsižvelgti ir į ateitį, ne vien šią dieną. Netekus kompetetingo specialisto t.y. minėto profesoriaus būtų regresas toje srityje. Pagalvok kokio norėtum savo vaikų mokytojo ar tikrai kažką suprantančio, ar mokančio išpūsti burbulą, jog daug supranta?
BeVardo 2011-06-16 21:10
Apskritai rašiau, kad pavyzdys apie Dantės profesorių negeras. Kodėl? Nes pats straipsnis, kaip aš jį supratau, apie universitetų laisvės mažėjimo tendenciją. O laisvę, anot straipsnio, varžo vis didesni biurokratinių ataskaitų krūviai. O, kadangi straipsnis skelbiamas viešai delfyje ir technologijose, tai apeliuojama į mažiau ir daugiau išsilavinusį skaitytoją. Mažiau išsilavinusių yra daugiau ir jiems Dantės profesoriaus kančios neatrodo reikšmingos. Todėl tas pavyzdys ir nėra pats geriausias, jeigu norėta atkreipti kuo didesnį dėmesį į universiteto laisvių mažėjimą. Tik tiek. Pats straipsnis labai nuoseklus ir visapusiškai nušviečia problemą. Geras straipsnis.
W3rtas 2011-06-16 22:21
Sutinku, atsižvelgiant į daugumą reiktų kitokių pavyzdžių.
Asmeniškai man, Donskio stilius patinka - problemą išdėsto aiškiai ir dar gali rasti negirdėtų tarptautinių žodžių Toks rafinuotas pateikimas, ne kokio žurnaliūgos...
blizzard 2011-06-16 23:12
LinasM 2011-06-17 17:18
Manau, kad kaip ir kai kurie komentatoriai panašiai išsireiškė - Donskis nors ir protingas, bet rašo siauram žmonių ratui. Kuo sąvokos straipsnyje gilesnės su daug tarptautinių žodžių bei retai vartojamų kasdieninėje kalboje, tuo mažiau skaitytojų, kurie supranta ką apskritai profesorius nori pasakyt.
Turbūt per daug sudėtinga supraprastinti savo kalbos stilių, kad daugiau žmonių suprastų, o gaila. Komentuojant į temą, tai straipsnis teisingas, tačiau man jis pasirodė beprasmis.
blizzard 2011-06-17 19:45
Pritariu LinuiM
kancaras 2011-06-18 22:46
"Leonidas Donskis. Universitetų galo pradžia" aka "Dieve brangus iki ko nusirito universitetai" aka "Davai paverkiam kaip cia xujowai"
Ir is tiesu Donskis visa straipsni verkia kaip cia lievai kaip cia universitetai nusuko "kita" linkme. Nezinau ko kolegos komentatoriai nesuprato, ka kiti issivaizdavo kaip "krutumo virsune", bet straipsnis LabaI viduTinis. Ir isvis ji straipsniu galima vadint tik kitu lietuvisku straipsniu kontekste kur verkia verkia ir dar syki verkia.
Realiai apie universitetus galima sprest tik is baigusiuju atsiliepimu. Universitetas juos prieme, universitetas juos isleido. O atsiliepimai dazniausiai buna "man universitetas nieko konkretaus panaudojamo nedave". -"Tai neapsimoka eit i universiteta" ,- sakau. O man visada atsako "Nu ne.. apsimoka, dave kazka. Savarankiskumo ismokau, mastymo, atsakingumo.. dar kazko". Tai ar cia normalus atsiliepimai? Tevai to turetu ismokint arba kaip minimum mokykla. Kam dar gaist 4 metus kad to ismokt? Neskaiciuojant kad reik uz tai susimoket labai apvaliu formu sumeles.
kionig 2011-06-18 23:01
Deja universitetas tai ne mokykla. Ir universitetas kiekvienam per kurį nors galą nesukiš to, ko nenori patys studentai - tai visa esmė. Jeigu sakai, jog nieko nedavė, tai reiškia, kad nemokėjai pasiimti.
shunkto 2011-06-21 10:00
L. Donskis yra ziburys Lietuvos padangeje. Ateityje galbut ir ant jo varantys paaugliai tai supras
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Leonidas Donskis. Universitetų galo pradžia