Soverato mieste gimęs, tačiau Milane šiuo metu gyvenantis italų menininkas Guido Daniele – retos specializacijos ekspertas. Prieš dvidešimt metų tapybos ant žmogaus kūno ėmęsis italas savo amatą ištobulino taip, jog pamačiusių jo kūrinius gretose abejingų nelieka. Vienas garsiausių G. Daniele darbų – laukinių gyvūnų tapybos sesija ant žmonių plaštakų, pavadinimu „Handimals“. 2008 m. šie menininko piešiniai buvo panaudoti vienos telekomunikacijų bendrovės reklamos kampanijoje. O apie jo nutapytas neįtikėtinas plaštakų metamorfozes reikia ne kalbėti – jas reikia pamatyti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Kolekcijos „Handimals“ pirmieji egzemplioriai gimė, kai menininką viena reklamos agentūra pasamdė ant kūno nutapyti keleto gyvūnų piešinius. G. Daniele ši idėja užvaldė vis labiau – galiausiai viskas transformavosi į fantastišką ciklą „Handimals“.
„Kad perprasčiau, kaip būtų galima perkelti kokio nors gyvūno atvaizdą ant plaštakos odos, aš labai detaliai išnagrinėdavau kiekvieno gyvūno erdvinę perspektyvą, o po to mėgindavau piešinius „įgyvendinti“ – nutapyti ant rankos“, – pasakoja G. Daniele.
Pirmasis „Handimals“ kolekcijos egzempliorius – gepardas. Ir dabar šis piešinys autoriui yra mieliausias iš visų.
„Jis man pavyko iš pirmo karto ir suteikė postūmį tęsti ciklą bei tapyti kitus gyvūnus“, – neslepia italų menininkas.
Eskizus G. Daniele dažniausiai tapo ant savo 15-mečio sūnaus Maiklo Džeimso (Michael James) ir 22-ejų dukters Džinevros (Ginevra) plaštakų.
„Kai tu leidi ištisas valandas laikydamas kažkieno ranką, geriau, kad tai būtų ranka žmogaus, kurį tu myli, – savo darbo niuansus pasakoja šedevrų ant rankų odos autorius. – Nėra nieko blogiau, kaip dirbti su nervingu nepažįstamu modeli, kurio rankos kartais net ima drebėti.“
Nutapyti vieną iš „Handimals“ kolekcijos egzempliorių vidutiniškai užtrunka nuo trijų iki keturių valandų. Rekordiškai ilgai Guido tapė erelį su išskėstais sparnais – pirmą sykį su šiuo piešiniu menininkas užtruko ištisas dešimt valandų.
G. Daniele išduoda, jog sunkiausia tapybos procese yra ne pats tapymas, o tos akimirkos, kai ateina laikas meno kūrinius nuplauti. „Bet aš prie to po truputį priprantu, – sako menininkas. – O guodžiu save tuo, jog kiekvieną dieną pradedu nauja drobe.“
Parengė Saulius Žukauskas
sauliuszukauskas01@gmail.com