Kinija: istorija, kuri neturės laimingos pabaigos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gnostic 2012-03-09 13:36
Ekonomika visada pagrista godumu ir apsiryjimu - jai niekad neuztenka pasistatyti savo namo ir ramiai gyvent, visada reikia augti augti - statyt tvarta, simtus siltnamiu, daryt is to bizni ir siekti pavirtsi i pasaulinio lygio imperijine kompanija... Todel ji visada ir griuva.
Cunami 2012-03-09 16:33
Savaime aišku kad augimas dėl gražių skaičiukų baigiasi krachu. Komunistai niekada neprisipažįsta, kad jie kalti, todėl Kinijoj dar bus didelis kraujo praliejimas. Todėl jie bet kokia kaina stengiasi kad augimas išliktų.
enternald 2012-03-10 11:09
Buvo paminėtas greitų traukinių projektas. Tai vienas didžiausių Kinijos failų po energetikos plėtros 2005 metais. Pastatytas geležinkelis už n pinigų. Jo neįperka kaimiečiai, kurie keliauja iš vakarinių regionų į rytus. Kaimiečiai užkimšo autostradas po darbo sezono. Tarša pakilo. Patys bėgiai buvo statyti pigių darbininkų, privengiant kai kurių brangesnių metodų, net betoną atpigino. Rezultatas pernai gruodį, po greitųjų traukinių katastrofos ir įvertinus broką iš esmės buvo sumažintas greitis sistemoje. Turėjusi tapti greičiausiu geležinkeliu pasaulyje, geležinkelis sulėtėjo iki Prancūzijos, Vokietijos ir Japonijos greičio. Kyšių priskaičiuojama mažiausiai 100 milijonų dolerių. Tiesa, kad fašistai negali traukinių priversti laiku važiuoti: http://www.dailytech.com/China+Slows+Hi ... e21489.htm