Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MrT 2012-06-12 00:51
Nepatinka tuo, kad tarkim aš noriu siekti karjeros ekspermentinėje fizikoje, bet šioje "bananų respublikoje" nėra sąlygų kurti, nebent per stebuklą kokioje nors įmonėje atsirastu laisva vieta. Tokį mokslą baigęs aš norėčiau gauti atitinkamą algą už savo gebėjimus, o gausiu centus pakyginus su kitomis šalimis. Ir tokie komentatoriai pastoviau knisa smegenis, kad kurk versla jei nėra darbo, bet nedaeina, kad ne kiekvienas gimęs tą verslą kurti ir niekas nenori to biznio daryti - tiesiog nori dirbti savo mylimą darbą. Aš ir nesakiau, kad daug dirbti nereikia-tikiu, kad reikia, bet baigęs studijas čia, Lietuvoje darbą sunku būtu rasti aukštųjų technologijų srityje, nes jo tiesiog nėra.
KINGas 2012-06-12 04:11
Shinigami 2012-06-12 09:57
Jo tokie komentarai kaip tavo tikrai nervina.
O gal aš norių visą savo gyvenimą žaisti prie kompiuterio, miegoti ir valgyti? Bet kažkodėl man niekas už tai nemoka
Nori daryti revoliucija fizikoje? Bet visi kiti ant jos dėję? Nu tai atsidaryk savo laboratorija ar tyrimų centrą ir daryk tuos tyrimus. Kodėl kažkas kitas už tave ją turėtu atidaryti ir tave pasamdyti ten dirbti? Ir ar gera atlyginimą mokėti. Tai gal tas kitas taip pat nori tik dirbti, o ne kurti verslą? Arba Lietuvoje tokia veikla tiesiog neapsimoka pradėti užsiimti.
Todėl gali norėti daug ko, bet jei nori dirbti privalai prisitaikyti prie esamos situacijos ir paklausos.
vvv2 2012-06-12 11:35
kūrė atominę bombą, jie žiauriai išvargę buvo nuo įtampos ir radiacijos.. Daugelis jau mirę..
MrT 2012-06-12 11:42
Ir skirsiu 1h fizikos revoliucijai, o likusias dienos valandas verslui? Dabar beveik visi yra sumaterealėję ir daugumai vienodai ką dirbt - svarbu daug gauti pinigų. Tegu tokie ir kuria darbo vietas, o aš ateisiu dirbt. Sutinku, kad Lietuvoje tokiam verslui perspektyvos nėra, todėl ir emigruoja. Pasiūlymai neemigruot ir kurt verslą yra tiesiog buki, tokie kaip tavo. Jau geriau išvažiuosiu ir užsiimsiu savo aistra negu kursiu verslą, kuris Lietuvoje yra neperspektyvus ir gal net bankrutuos taip tik surydamas marias nervų ir laiko. "Susirask mylimą darbą ir nebereikės dirbti", o kurti aukštųjų technologijų įmonę yra ne tas pats, kas pačiam dalyvauti visų aukštųjų technologijų kūrimo procese. Taigi savo siūlymus kurti verslą pasilaikyk sau ir eik kokių knygų apie egzistencializmą paskaityk - gal dings tų sušiktų pinigų vaikymasis ir raginimas kitus taip daryti.
perihellis 2012-06-12 11:56
tai tau labiau patiktų ryte ateit į laboratoriją, kurią kažkas pastatė, kažkas įrengė, kažkas supirko visą įrangą (nebūtinai tokia, kokia tamstai patinka ir tamsta norėtų) ir dar galima pratęsti čia. Tuo pačiu yra kažkoks viršininkas, kuris deda planus, terminus, tikslus, kurie dažniausiai būna skirtingi, negu pačio darbuotojo (kai sutampa, tai darbo rezultatai būna didžiai stebinantys). Dirbant kitam niekada viskas idealiai taip, kaip norisi nebus, nebent rasi idealų šefą, kuris tavim tikės, pasitikės. Tokių daug nėra, ypač turint omeny, kad įmonių, kur rimtų fizikų reikia taip pat nėra gausiai. Tačiau yra kitas kelias, įkurt savo įmonę, būti jos akcininku, sukurti kelias darbo vietas kitiem asmenim, pasisamdyt direktorių ir visą kitą reikalingą personalą ir save įdarbinti, kaip fiziką ar kažką, kuo jau norisi. Realiai verslo nedarai, tik pasižiūri galutinė eilutę, o tiesiog dirbi savo darbą, tuo pačiu esant reikalui galėdamas daryti lemiamą įtaką svarbiem sprendimam. Pvz. kuria kryptim pajudėti įmonei, kokį įrenginį pirkt, kokias medžiagas kažkam naudot, ką kurti..Vieni privalumai
Arthuras 2012-06-12 12:11
Tą, kad ir nedidelį verslą sukurt, reikia daug pastangų. Laiko darbui, kurį mėgsti - neliks.
MrT, nori tu to, ar ne - pinigai šiais laikais yra LABAI svarbu. Nuo jų priklauso, ką per gyvenimą nuveiksi, pamatysi, kaip šeimą išlaikysi. Turi būt visišku atsiskyrėliu pakvaišusiu mokslininku, kad visa kita nerūpėtų...
Shinigami 2012-06-12 12:14
Ne dabar visi yra sumaterialėje, o visi visada ir buvo sumaterialėję. Ir taip dar ilgai bus. Nes jei kažką nori sukurti ir pagaminti, tam reikia daug laiko ir priemonių, o tai kainuoja. Tu ir pats rašei, kad nori gero atlyginimo, ar tai nereiškia kad pats esi sumaterialėjes? Bei perihellis labai gerai apie verslą parašė. Tam kad butum verslininku nereikia būti įmonės direktoriumi ar buhalterių. Ši darbą gali palikti specialistams. Bei niekas tau nesako kad turi likti. Tu pats sakei, kad nori darbo Lietuvoje.
Bet realiai turi keletą pasirinkimu:
1) Pasirenki paklausia specialybe ir pagal ją dirbi.
2) Pats susikuri darbo vietą.
3) Varai į užsienį kur yra darbo pagal tavo pasirinkta specialybę.
4) Dirbi už grašius ne specializuotą darbą.
Indigo89 2012-06-12 12:20
O, pasirodo cia ir mokslininku lankos. Tai papasakok kokius tyrimus darai ir kodel tau jie yra neidomus. Ir kodel tu darai tai, aks tau yra neidomu? Paprastai mokslininkai dirba toje srityje, kuri jiems yra idomi, juk niekas ju nevercia rinktis viena ar kita sriti.
vvv2 2012-06-12 13:04
perihellis 2012-06-12 13:12
tą "įdomu" gal reiktų pakeist į "patinka", dirbi tai, kas patinka - užsidribi gyvenimui ir džiaugiesi, dirbi tai, kas "nepatinka" - neužsidirbi, nes dirbi atmestinai ir dar kubilių keiksnoji o tas įdomu ar neįdomu reikia palikt laisvalaikiui, kaip hobi, o ne darbą. Nes tai, kas vienam žmogui įdomu, labai retai kada būna įdomu visiem kitiem, todėl darbe daryk, ką reikia, namie - kas įdomu
vvv2 2012-06-12 13:47
perihellis 2012-06-12 14:16
Turiu sutikti su paskutiniu postu. Iš dalies... Universitetinis ar kažkoks kitos mokslas, kur mokomasi ir galų gale gaunamas diplomas labai retai kada gali teikt malonumą. Gal labiau pabrėžčiau tokį dalyką, kaip "nauda". Jei žmogus mato naudą tame moksle, mato po 'išmokimo' galimybes daryti būtent tai, ką jis nori - tai ir mokosi, siekia savo tikslo. Tačiau kaip taisyklė, tada lygiagrečiai eina praktika ir iš dalies ta "nežinia" gali būti eliminuojama.
Betkokiu atveju aš už tai, kad jei nėra pageidaujamos darbo vietos, tai reikia ją susikurti. Tik kad jauniem žmonėm šiek tiek sudėtinga. Dar nelabai matę darbų, darbo aplinkos, tai sudėtinga pamatyti, ko norisi, ko siekti. mokomasi ne tam, kad dirbti norimą darbą, o tam, kad gaut diplomą, o tada kas bus tas. Tada gaunasi vėl
-""p.s. jaunimas labai dažnai painioja mokslą su mokymu sakydamu "užsiimu mokslu", kai iš tiesų tik studijuoja (mokosi), taip pat atėję jauni mokslo darbuotojai tikisi "stebuklingų formulių" ir nustemba susidūrę su tyrimų "nežinia".."
Šioks toks užburtas ratas, gal per mažai žmonių leidžiasi į tokias avantiūras?
MrT 2012-06-12 16:24
Visgi manau, kad žmogus norintis kurti verslą turi tūrėti įgimtą "biznio darymą". Mokslo guzai, norintys dirbti savo darbą ir daugiau nieko, dažnai būna intravertai ir tai tikrai nėra gera savybė. Manau, kad čia ne fizikų problema jog jiem sunku rasti darbą, o tų, kurie mokosi fiziką+vadybą ir pan. Taip pat, tokių žmonių protinis potencialas nebus pilnai išnaudotas, nes tam įtakos turės ne tik laiko sąnaudos valdant verslą, bet ir stresas, įtampa. O šiaip aš nesu materealistas, tiesiog elektromarkte nenoriu pardavinėti televizorių su fizikos diplomu, o lazerių (vienintelė patraukli sritis Lietuvoje) rinka kaip ir pilna, dėl darbo tikrai reiktėtų konkuruoti. Na bet nežinau, gal labai gabius Lietuvoje ir išgraibsto kokiam ketvirtam kurse, bet geriau neekspermentuosiu.
faktas 2012-06-12 17:05
Šiuolaikinė psichologija intravertiškumą aiškina ne kaip užsidarymą savyje, o kaip emocinės energijos nukreipimą į vidų. Pagal komunikabilumą ir socialumą neatskirsi, kuris intravertas, o kuris ekstravertas.
Dėl biznio tu teisus - geriausi mokslininkai niekaip negali būti geriausiais verslininkais. Iš elgsenos genetikos studijų gerai atsimenu tyrimą, kuriame nustatyta, jog geriausi verslininkai paprastai turi sumažėjusį rizikos ir pavojaus pojūtį. Genetiniai pažeidimai tam tikrų mediatorių transporterių genuose, kurie atsakingi už rizikos suvokimą paprastai lemia stipriai padidėjusį žmogaus verslumą.
Su mokslininkais priešingai - patys geriausi mokslininkai turi kritinį mąstymą, nuolat abejoja, nepasitiki ne tik kad kolegų tyrimais, bet dažnai netgi savo. Tokie žmonės negali būti gerais verslininkais. Savo verslu negalima abejoti.
Artimoje ateityje nuskenavus vaiko smegenis ir genomą bus galima pasakyti, kurioje srityje vaiko potencialas didžiausias: versle, moksle, mene ir t.t.
vvv2 2012-06-13 09:43
- avantiūros mėgėjams kartais pasiseka (itin pereinamaisiais laikotarpiais), jie ima "daryti nesąmonę" ir netikėtai aptinka paklausą.. gimsta vienadienis verslininkas! Tokių Lietuvoje buvo labai daug, bet vis mažėja, mažėja o į jų vietą ateina rimti išsilavinę ir darbštūs bei teisingi rimto verslo žmonės.
faktas 2012-06-13 10:13
O prie ko čia intravertai ir ekstravertai? (-:
perihellis 2012-06-13 16:34
prie straipsnio temos - "Kaip per 20 dienų uždirbti milijoną dolerių?"
greičiau reiktų klausti: Prie ko čia intravertai ir ekstravertai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip per 20 dienų uždirbti milijoną dolerių?