Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
S.J 2012-09-18 12:43
Taip, galime lygiuotis i vokiecius, ir pasimokyti is ju. Bet kaip dazniausiai buna, paiimkim vokieciu gerai sudeliota delione, amerikieciu, ar dar kurios nors valstybes gerai sutvarkyta sistema, ir dauguma ima tik keleta detaliu is tos deliones, va ekonomikos kokia nors smulki gera detale, valdymo, taip prisirenka tu detaliu, ir megina lipdyti, bet gaunasi kad jos visiskai nelimpa viena prie kitos, nes nesueina galai.
Cia ir esme kad norit gerai viska sutvarkyti, reikia visa delione perdaryti, pertvarkyti taip kad viskas teisingai sueitu.
Bet kolkas, lietuvoje politikai, tik atskiru detaliu lipdymu uzsiima ir daugiau nieko.
Anonymous 2012-09-18 13:41
Taigi - vokiečių patirti nepasinaudosim net ir norėdami. Koks tolkas būti turtingu verslininku, jei turėsi būti mandagus su juodnugariais?! Tai nesimatys, kad esi svarbus ir galingas
Mūsų verslas jau išvijo darbininkus emigracijon. Dabar, aišku, kaltina valdžią - bet gi matosi iš kur emigruoja: ar iš valdiškų darbų, ar iš privataus verslo
O visa kita, kur be darbininkų, galima vokiečių patirtim naudotis.
Kaip tai turės atrodyti?
Valdžiauninkai sukurs komisiją arba net ministeriją, ims važinėti patirties, daryti seminarus, sukurs keletą neaiškių reklaminių soc reklamų per LRT, įsteigs savivaldybėse po keletą etatų „vokiško metodo taikymui vietiniam verslui skatinti“
Jei manot, kad perdedu - pažiūrėkit, kas jau yra
Zebediejus 2012-09-18 15:12
Nepaminėtas dar vienas svarbus akcentas - darbo kokybė, ne kiekybė. Pavyzdys ne visai vokiškas, labiau austriškas, bet abi valstybės turi daug bendro:
Prieš nepilną mėnesį teko mašina kirsti Austriją ir, suprantama, Lenkiją. Abiejuose valstybėse teko patirti kelių remontus ir palyginti kaip dirbama. Austrijoje nematėme nė vieno stovinčio darbuotojo ar prietaiso. Ekskavatoriai dirba, sunkvežimiai važiuoja, darbuotojai kažką neša, gręžia, prisukinėja. Darbas verda. Lenkijoje 100 km uždarytas kelias remontui. Specialiai stebėjome kaip dirbama. 90%, o gal ir daugiau įrangos stovi be darbo, darbuotojai visi lyg kažko laukia - stovi, rūko, kalbasi. Visą šimtą kilometrų toks pat vaizdas. Jei vienas ekskavatorius ką nors kasa - stovi 5-6 šalia ir žiūri. Šone stovi dar 3-4 ekskavatoriai, kurie neaišku ar išvis tą savaitę buvo užvesti. O juk viskas kainuoja. Štai čia didžiausias skirtumas, manau. Požiūryje į darbą. Deja, čia ne tik lenkų problema. Mūsų žmonės lygiai tokie patys..
kestutisz 2012-09-18 15:37
Kad nereiktų taip toli važiuot siūlau pasižvalgyt po statomus Vilniaus aplinkelius :)
AP0323 2012-09-18 16:02
vokietija stipri, nes kuria realu produkta ir pridetine verte, ne taip kaip finansu parazituojantis sektorius, kuri reikia dar ir belbet...
deivec 2012-09-18 18:52
BUTENT....tu visishkai neperdedi.....bet del to darosi tik graudu...aisku ir musu mastyma apie darba reikia keisti....bet pradeti turi verslas..
mytech 2012-09-18 20:32
kiekvieną dieną važiuoju! Parom nedirba bet jei darbo metas tai nėr stovinčių!!!!
Švyturėliai sukas net geltona
Nereik čia varyt
mytech 2012-09-18 20:40
Nuo vaikystės daug bendrauju su vokiečiais.
Bedarbystė ten stabili, tikliau iki krizės buvo stabiliai viena didžiausių Europoje!
Parašiau šią mintį draugams:
"Prasidėjus krizei Vokietijoje nedarbo lygis išliko gana stabilus. Vokiečiai sutiko dirbti mažiau valandų ir gauti mažesnį atlyginimą, nes žinojo, kad šis visuotinis sandoris garantuos esamų darbo vietų išsaugojimą"
Žvengė už pilvo susigriebę, sako kuo čia geriau nei bedarbystė?
Bet sako pas juos geriau nei kitur EU, taip kad nėr ko dievo varyt į medį
botnet 2012-09-18 21:25
gerai sekasi vokieciam, nes visi nauji dirba o seni vagys per kara zuvo, tenka statyt ant plyno lauko ner ko prichvatizuot, ir vergu sutinkanciu uz dyka dirbt nera
kestutisz 2012-09-19 10:24
Aš irgi važiuoju kiekvieną dieną, dar kartais ir po kelis kartus - tiek pietų nebūna kiek jie ten kortom griovy lošia. Ar žiū kokiam atokesniam keliuke šalia to aplinkelio dirba net prakaituodami - saugodami kuro sistemą nuo persipildymo (matyt progresyvi regeneracinė sistema) nupylinėdami dyzeliuką iš ekskavatorių į kanistrus :)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl vokiečiai dirba mažiau, bet gali išgelbėti eurą?