Aiškėja, kokį metinį mokestį lietuviams teks pakloti už savo automobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2014-02-11 13:19
Taip taip, visi tik už mokestį - kažkoks neaiškus "fondas" (kuris vien pagal pavadinimą suinteresuotas apyvarta), ministras už kurįo viso ministerijos transportą ir taip mokame iš savo mokesčių ir t.t. ir pan. Išskyrus žinoma pačius vairuotojus - bet kam gi jie įdomūs?
Alcapone 2014-02-11 13:39
Debilai.Susimazintu islaidas ir butu tom pensijom o dabar iskart vis kanors apmokestint.
Hm 2014-02-11 13:40
Labai keista, kai pradžioje visus mokesčius įtraukia į kuro kainą, kas visiškai teisinga, o vėliau dar ir apmokęstina papildomai. Lygiai taip pat galima apmokęstinti ir vairuotojo pažymėjimų turėtojus, net jei žmogus ir neturi automobilio, ar apskritai nevairuoja...
bahuriux 2014-02-11 13:47
Jei social komunistai nori dar viena kadencija pabuti valdzioj, tegu pagalvoja pries priimdami tokias nesamones.
Shanti 2014-02-11 13:47
Pigiau dabar bus registruoti auto Lenkijoj arba Latvijoj...
Jomajo 2014-02-11 13:49
o benzinas atpigs po sio mekescio ar bus renkamas dvigubas mokestis? sis istatymas laikinai, tik pensijoms grazinti ir bus panaikintas, ar veliau tarnaus pildyti isvogto biudzeto skylems kamsyti ir nuolatos dides? kodel vairuotojai turi baudziami uz valdininku nesugebejima susitvarkyti su savo darbu, gal patys tegul apsikarpo ministru ir ju patareju algas, dienpinigius. bardakas ne kitaip.
kestutisz 2014-02-11 13:55
Iš prinicpo bus taip - naujo mokesčio administravimui teks kokią pusę jo išleisti dar iš anksto. Vėliau registruotų mašinų skaičius tikriausiai realiai stipriai sumažės ir surenkama dalis dar labiau susitrauks, o administravimo išlaidos liks. Ir viskas virs tiesiog dar viena valdiška lesyklėle. Ir čia viskas prie to, kad pusė kuro kainos ir tiap akcizas, beveik pusė surenkamų pinigų išvis išplaukia "kitom reikmėm" nei į kelių fondą. Ir dar kažkodėl stebimasi pigesnėm alternatyvom...
1337 2014-02-11 14:08
Gauni algą, nuo kurios apie pusę pinigų įvairių mokesčių pavidalu valdžia nusavina net neatsiklausus. Tada nuo likusių pinigu sumoki dar 21% PVM pirkdamas automobilį. Vėliau dar apie 2/3 kuro kainos vėl sumoki valstybės reketui. Ir tada kažkam dar užtenka kiaušų pareikšti, kad automobilistai nemokamai naudojasi valstybės kelių infrastruktūra?..
Laurynas19 2014-02-11 14:38
Kuo toliau tuo įdomiau darosi.. Panašu, kad šito įsibėgėjusio rato jau nebesustabdysi. Visi išmoko galvoti tik viena linkme, tai ant kitko galvos nebedirba. Tikslas: Pinigai ir geras gyvenimas. Kam tos pasenusios priemonės tam tikslui pasiekti: eiti ieškoti darbo ir stengtis atiduoti savo sugebėjimus visuomenei taip gaunant pinigus. Kam galvoti kokį produktą sukurti/parduoti, kokią paslugą pasiūlyti? Kaip gali galvoti kokį mokestį uždėti, įsitaisyti ofise ir tą mokestį adminstruoti. Visi suprantam jog tas mokestis ne kažkam padėti, ne kažką finansuoti, o tiesiog įkurti/laikyti dar keletą darbo vietų mokesčiui adminstruoti. Ir esmė tame, kad niekas negali nieko padaryti, va čia geriausia. Kokia visuomenė tokie ir politikai. šiuklės įeina, šiuklės išeina. Sėkmės visiems.
ZmogZ 2014-02-11 14:42
Nebūk godus, TVF'ui irgi valgyt reikia.
Arthuras 2014-02-11 14:43
Iš esmės tas mokestis turėtų būti įvestas ne su tikslu pensijas surinkt, bet atsikratyt laužų, kurie neturi nei vertės, nei važiuoja. O dabar, tipo kuo brangesnis automobilis, tuo daugiau mokės. Brangūs automobiliai ir taip nestovi vietoje, naudoją kurą, moka akcizus. O laužai, kurie stovi pamesti pakampėmis bus apmokestinti mokesčiais artėjančiais į nulį, tai nebus jokio efekto. Iš esmės apskritai nepalaikau tokio mokesčio, o ypač tokio...
Arns 2014-02-11 14:46
Ponas 1337, negi nesuprantate jog jums suteikiamos (net jei nereikia šią minutę) greitosios pagalbos, gaisrininkų, policijos paslaugos. Paklojamas kelias, šaligatviai, pastatomi tiltai, lopomos duobės ir dar net gi nuvalomas bei pabarstomas kelias. O kur dar socialinės pagalbos priemonės, kaip nemokamas mokslas, bibliotekos, pensijos. Jūsų interesus bando apginti nešališki teisėjai... Ir dar drįstate teigti jog nieko valstybė JUMS neduoda?
1337 2014-02-11 14:55
Tikiuosi tu čia trolini, o ne rimtai rašai.
beerbeerlt 2014-02-11 15:00
Kodel zmogus investaves i nauja automobili kurio variklis kad ir 3L turi moketi daugiau uz ta kuris vairuoja sena 1.4 tranduleta paskui kuri vaziuojant per dumu uzsklanda kelio nematyti? tegu galvas issitrina komunistai.
Arns 2014-02-11 15:02
Va tai tu su skundais trolini, o aš rimtai. Kad tau tų paslaugų gali prisireikti kartą per dvidešimt metų, ar kai kurių dalykų pats neišbandysi, tai nereiškia jog jų nereikia, ir juo labiau jog jų išlaikymas nekainuoja. Tad susitaikyk jog norint išlaikyti aukštą valstybinių paslaugų kokybę, atsiranda visur "prabangos" mokesčiai. Jei nepatinka, emigruok į visokius Somalius, kur ką uždirbai, viskas tavo, jei tik pats išsaugosi tai. Ir niekas tau neduos jokių paslaugų už kurias nesusimokėjai. Mokėsi, tai sniego į Afrikos pakrantę atveš.
Nerkus 2014-02-11 15:12
Geriau butu mokestis už Kw, ne už tūrį. Žmogus turėdamas 2,5l dyzeliuką su max 100kw, mokės tiek pat kiek ir STI su 220Kw.
ZmogZ 2014-02-11 15:12
Nori pasakyti 2000 visų šitų dalykų nebuvo? Nes biudžetas tai buvo daugiau nei 4 kartus mažesnis. Spėju tau nė 20 metų nėra ir 12 metų propagandos stovyklą praėjai uoliai, jei toks tavo pasaulio supratimas. Gaila Lietuvos, seni komuniagos dar neišgaišo, jau nauji uždėrėjo (dėl šito tikiuosi klystu).
Simplicity 2014-02-11 15:13
1337 2014-02-11 15:13
Arns, taigi aš tau labai gražiai parodžiau, kaip vairuotojai yra apmokestinami 4 kartus: a) gaunant algą b) perkant automobilį c) atiduodant į biudžetą 2/3 kuro kainos d) įvairios kitos rinkliavos/reketai (privalomas draudimas, technikinė ir pan.) Aš vairuodamas automobilį mokesčių į biudžeta sumoku daug daugiau nei koks apsiseilėjęs hipsteris su savo single gear dviračiu. O tu sakai, kad to dar mažai, kad hipių ir komunistų išlaikymui vairuotojai dar turi papildomai susimesti? Ir visa tai tik del to, kad jie vairuoja nuosava transporto priemonę, o ne prageria savo alga? Socializmas principe yra gerai, bet kada komunistuojantys piliečiai pradeda lipti dirbantiems ant sprando ir reikalauti to ko neuždirbo, tai jau nebegerai. Labai negerai.
kukulis 2014-02-11 15:25
Na, pasinaudojau mokesciu skaiciuokle, ir paziurejau, kiek procentu nuo savo visos darbo vietos kainos atitenka valstybei. Gaunasi taip: 42% valstybei (cia ir mano ir darbdavio sumokami mokesciai), 58% man i rankas. Manu tai normalu. Yra saliu, kur zmones sumoka ir 50+ procentu. Aisku, yra saliu, kur mokesciai mazesni, o valstybes suteikiamos nemokamos paslaugos kokybiskesnes, bet pas mus tikrai nera taip tragiska, kaip cia daugkas piesia. Dabar apie si naujai planuojama mokesti... Is esmes, as uz, bet ne uz visai toki, koks dabar planuojamas. Mano supratimu, Automobiliu mokestis visu turi buti diferencijuojamas pagal: 1. Gyvenamaja vieta. Negalima taikyt to paties tarifo ir Vilniaus ir Naujosios Akmenes gyventojui. Per daug skiriasi pragyvenimo lygis 2. Pagal automobilio gamintojo deklaruojama tarsos lygi. Naturalu, kad didesnes kubaturos automobilis tersia daugiau negu mazesnes, todel papildomai diferencijuot pagal kubatura nematau reikalo. 3. Pagal automobilio amziu. Tam, kad skatint atsinaujint auto parka, atlaisvint kiemus nuo pamirstu ir pamestu senu lauzu, ir isvaryt is keliu visokius 10-15 metu senumo a8, bmw7, ir panasius traktorius, o vietoj to, priverst zmogu rinktis naujesni bei ekonomiskesni automobili. Beabejo cia reikia ivesti tam tikras lubas del klasikiniu automobiliu. Galiausiai, jeigu standartiniu automibiliu laikyt koki 7 metu senumo ekonomines klases automobili, tai mano nuomone, teisingas mokescio dydis Vilniaus gyventojui , butu kokie 300lt metams.