Kelininkai: Lietuvos kelius beliks pagerbti tylos minute

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

stdio 2014-04-09 09:00
Pritariu minčiai, kad išlaidų keliams nereikia didinti. Reiktų geriau pasimokyti viadukus statyti už mažesnę sumą nei 100mln.Lt.
Anonymous 2014-04-09 09:21
Būtinai reikia paviešinti, kiek surenkama kelių mokesčio visomis formomis - tiesioginis mokestis už kelius, mokestis įskaičiuotas į kuro kainą. Paviešinti išlaidas keliams - kiek kainuoja ministerijų valdininkų išlaikymas, kiek kainuoja kiekvienas projektas, viešieji pirkimai ir darbų kainos. Vat tada ir pažiūrėtume, kas kaltas.
bala 2014-04-09 09:39
Tai ši informacija neįslaptinta. Gali pradėti nuo biudžeto projekto skaitymo http://www.finmin.lt/web/finmin/2014_biudzetas
Anonymous 2014-04-09 11:01
Neįslaptinta. Bet tokia graži, kad net nesimato, kiek gi kelininkų direktoriai gauna Aš kalbu apie tikras sumas, o ne tas oficialias... diagramas
Atk 2014-04-09 11:40
Kuo čia rūpintis, prastesni keliai bus, gal mažiau važinės, mažiau triukšmo bus ir oras sveikesnis, taigi tai nuostabu!
Sigitas.lk 2014-04-09 12:24
Ta pati pagalvojau O taip pat, jei jau tiesia kelius, tai tegul juos is kart daro gerai, o ne taip, kad po 2 metu vel turetu ka veikti.
sub 2014-04-09 13:05
Man atrodo perdaug verkia tie kelininkai, visur kyla algos ir kainos, todėl skūstis taip negražu. Iš pakilusių algų ir kainų - daugiau mokesčių surenkama. To matyt nepaskaičiavo gerb. Kablys. Ir šiaip, aš Kaunietis - tai man tikrai baisu Kaune į kaikurias gatves įvažiuot, ir čia ne finansavimo stoka o kelininkų logikos stoka taip nekokybiškai kelius asfaltuot. Čia gal net labaiu pačios savivaldybės logikos stoka. Pvz. Vyksta projekas, išasfaltuojama gatvė, paruošiama kai pturi būti, tada atvžiuoja komunikacijos - išardo viską ir savo darbą daro. Tada cvėl kelininkai asfaltuoja, bet neduok die dar koks laidas liko nepravestas - ir vėl ardo. Beprotnamis. Chemijos g. gale duobes pernai vasarą palygyno, dabar dar didesnės duobės. Šiaip vyriausybė padarė nesamonę, gauna visus akcizus į bendra katilą o tada išskirsto. Turėtų akcizas už degalus, kelių mokestis eiti tiesiai į kelių priežiūrą, akcizas už tabaka ir alkoholį - sveikatos priežiūra ir t.t., o pvm'as tegul eina į bendrą katilą.
demukazz 2014-04-09 15:55
privatizuojam kelius ir privatus kapitalas sugebes kelius palaikyti superines kokybes uz 10x mazesne suma nei dabar. ~50-80% visos keliu remontui surenkamos sumos yra pasidalinama savu rate tarp politiku, valdininku, teisininku, verslininku. Baisesne situacija yra tik su aplinkos apsauga, kur 90%+ biudzeto yra pasidalinama.
Anonymous 2014-04-09 16:27
Apie privatininkų kokybę ir kainas paklauskit tų mokyklų, kur nerentabilų valdišką maitinimą pakeitė privatus verslas. Taip ir kelius tiesia ir tvarko - čia nedadėjo, ten pataupė ir tik pinigus paimt suspėjo
Simplicity 2014-04-09 16:47
Vandentiekio ir nuotekų tinklų projektą už ES pinigus privatus kapitalas irgi gerai prasuko Kiek dar namų stovi, kur per siūles braška, bet garantinių įsipareigojimų nėra kam vykdyti, nes rangovo jau nebėra (sėkmingai dirba po kitu pavadinimu ar kur nors Norvegijoje).
Arns 2014-04-09 17:01
na dėl privačių kelių nereikia juoktis, idėja nėra bloga. Daug šalių tokiais būdais autostradas tvarkosi. Praktiškai visos Lenkijos naujosios autostrados nutiestos taip, tad šalis beveik neinvestavusi gavo reikalingą infrastruktūrą. Tad manau pilnai Via Baltika galima parduoti, daugiau pinigų liks regioniniams keliams, kuriais naudojasi lietuviai, o ne šalį kertantys vilkikai.
Anonymous 2014-04-09 17:38
Mažai privatizuoto šilumos ūkio?! Privatus verslas - tiesioginis šalies priešas Na, gal ir ne visas verslas toks, bet tas, kuris mūsuose...