Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sabotan 2014-05-24 17:02
Na del es tai nesamone sumale. Gerai kad lietuva istojo jai ne es toliau sudo baloi butume. O del anglijos anglai idotai kaip jiem gerai buvo viskas geri buvo va krize atejo iskart trauktis panoro.
punktyras 2014-05-24 17:10
Nesijaudink, atsiras jam pritariančių dėl ES ir išvadinančių senu perdyla dėl požiūrio į Rusiją
mnv 2014-05-24 17:37
"Štai, Pabaltijys prisijungė prie ES, su didžiulėmis viltimis, o dabar eikite, paklauskite. Jie jums viską apie ES papasakos. Jie alkūnes kandžiojasi dėl to, kad įstojo. Štai tokie dalykėliai."
Cool story bro. Kazkaip nesu sutikes nei vieno tokio. Nors gal cia nuo aplinkos priklauso
stdio 2014-05-24 22:06
Neskaitant pasisakymo apie ES, istorija visai gerai skaitesi. Linkiu ru gyventojams lengvu pagiriu.
Kaip situacija vertina tovarisch Arns? Nusisneka senis?
DJ_LFS 2014-05-25 08:59
Arnas pagiriojasi
Anonymous 2014-05-25 11:30
Yra ir dėl nusivylimo ES beveik tiesos. Viešai nedeklaruojama, privati, plačiai tarp runkelių (ir mane skaičiuokit) paplitusi nuomonė: ES stojimas buvo kvaila viltis, kad mūsų dvarponius vokietis prižiūrės, neleis bezpredielo. Kai įstojom - pamatėm, kad vokiečiui dzin, ir kad mūsų dvarponiai tapo pusdieviais. Pirmas nusivylimas.
Antras nusivylimas - kaip gėjai už ES pinigus marširuoja, o už mokesčių mokėtojų pinigus seimūnus riša mūsų išlaikoma policija.
Bet net ir nusivylusieji supranta, kad Rusijoje dar blogiau. Taigi šis žurnalistas tiesiog sutirštino spalvas ir norimą pristatė kaip esamą.
sabotan 2014-05-25 13:29
Ko tau trugdo gejai? Komuniagom galima birzelio pirma zigiuot, neonaciam ir galima o gejams ne ?
Anonymous 2014-05-25 13:42
Sabotan, aš nei ginu, nei puolu, konstatuoju faktą. Nenori jo žinot - nežinok.
007 2014-05-25 14:27
Pastarajam, neduok pavalgyt, duok paverkšlent. Vis kažkuo nepatenkintas it nepatenkintas tu tikrai Lietuvoj gyveni? Nieko nemaišai?
Anonymous 2014-05-25 15:13
Aš toj kitoj Lietuvoj, kurios iš kabinetų nesimato Ir nesigirdi, nes jei papasakoji, sako, verkšleni
Bukovskis verkšlena - jis matė kitą Lietuvą, bet tirština spalvas.
Talkatif 2014-05-26 01:02
Faktai tie, kad iki ES fabrike rabotiagos ardavo už 200-400Lt ir dar minios stovėdavo už vartų vardan to. Ir ponai fabrikų savininkai skresą ant rabotiagų buvo dėję. Žinau tai puikiai. Kaime išvis balanos gadynė buvo. O valdžioj kas buvo, tie ir liko. Bet šiandien runkeliai daug geriau gyvena, nei būtų gyvene postsovietinės vergijos sistemoj. Būtume dabar mini Ukrainos kopija.
vanduo4 2014-05-26 01:55
Sitas diedas smarkiai kliedi. Tokius yleisk y valdzia, tai darys ta paty ka Stalinas ir Hitleris. Kas jam dave spresti kas yra priesas, o kas ne?
- Suprantu, kad jy nuskriaude Rusija, jos komunizmas, tad naturaliai jis nekencia komunizmo ir socializmo dariniu. Deja jo klaida, kad visa tai jis priima labai jau asmeniskai. Socializmas tinkama doze yra naudingas visuomenei: meile gyvynams, pagarba kitatauciams, kulturu yvairove po vienu stogu, t.y. is esmes visu gerove. Deja visa tai statoma ant kapitalistinio kupranugario peciu.
- ES, tai ekonominis - politinis darinys. Pokycius Ukrainoje salygojo butent ekonominiai - politiniai pokyciai reagione, o ne karine organizacija (NATO). Ukraina ne ES sajungoje, bet NATO - tiesiog negali taip buti ilgesneje perspektyvoje. Laikinai - gal but. Tai atbaidytu Rusija ir kt. intrigantus;
- ES yra Demokratijos ideologija su savo sienomis. Beje, visos NATO nares yra demokratines strukturos. Ir sios strukturos sienu gynyba butina tol kol ji yra kitu ideologiju priespriesoje - rusiskkojo socializmo, radikalaus islamizmo, totalitariniu korumpuotu rezimu. ES - tai kaip ilgalaike Ukrainos pletros kryptis. Ir deja, vardan Demokratijos saugumo, tokios salys kaip Anglija, turi moketi kaina - tuos prarastus 60 mlrd. Jeigu sios kainos jie nemoketu, tai gal but gyventume dabartines Ukrainos salygomis, kadango totalitariniai - radikalus rezimai yra labai organizuoti, o ES vis derasi ir derasi;
- Del priso naikinimo. Na ponas esate tikras naikintojas. Pagal tave gal ir visus nusikaltusius susaudyti, o ne kisti y kalejimus, nes jie pazeide visuotinai priimtinas taisykles. Na tai koky tada cia turesime rezima? Jau jeigu zmogus negali klysti ir privalo gyventi pagal nustatytas normas. O tai is kur atsiras naujos idejos ir naujas poziuris y problemas?
Pvz.: deka hakeriu, labai sparciai tobuleja elektronines technologijos. Hakeriai nera gerai, bet svarbiausia juos kontroliuoti, o ne naikinti. Rusija naikino spekuliantus ir ka turi? O gi didziule kysiu sistema, kurios niekaip nekontroliuoja.
- Rusija sygrius - su tuo sutinku. Deja tam reikia ruostis fiziskai, technologiskai, emociskai ir buti vieningiems kai reiks verst is koto suzeista Rusijos meska.
sigun 2014-05-26 17:04
Pritariu vanduo4, kad tas disidentas priima norimą dalyką už faktą. Galiu lažintis, jog po pusmečio rusai nepamirš Krymo ir Putino reitingai bus vis dar aukšti. (Reikės prisiminti šį straipsnį metų gale ) Pasinaudodama aukštomis naftos ir dujų kainomis Rusija per paskutinius 8 metus sukaupė dideles atsargas, tad porą metų išgyventų net jei EU iš viso atsisakytų pirkt iš Rusijos. Va po kokių 4-10 metų TIKRŲ SANKCIJŲ, o ne tokių kaip dabar... Čia jau būtų kita kalba. Jei EU tikrai sugebės bent per pusę nusėst nuo rusiškų dujų adatos, Rusijai vidutiniu laikotarpiu bus nekas ir netgi sutartis su Kinija neišgelbės, nes ji apima mažiau nei ketvirtadalį EU kiekio ir kainos.
Kalbant apie LT, LL ir ES ir jų "nusivylimą" EU, tai kai dovanų gauni apie 7 mlrd LT kasmet, rinką be muitų, laisvą judėjimą tai tikrai reikia būti runkeliu, kad manytum jog tai buvo klaida.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Disidentas V. Bukovskis: Entuziazmas „Krymas mūsų“ gyvuos ilgiausiai pusmetį