Kaip važiuoti, kad išlaidos degalams nekirstų per piniginę?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2014-08-25 09:29
Geriau tokių nesąmonių nerašytų. Taip važiuojant 5 metų senumo mašina nebepraeitų TA dėl didelio dūmingumo.
BadAss 2014-08-25 10:45
Praeitų, pavažiuotum 10 min. trečia pavara ant 3-3,5 tūkst. apsisukimų ir išsivalytų viskas.
daynewss 2014-08-25 10:48
Tiesa parašyta. Dar vienas dalykas, kurį akcentavo Stasys Brundza - važiuojant į nuokalnę reikia įsibėgėti, nors ir viršijant greitį, kad po to važiuojant į įkalnę nereikėtų labai spausti. Taip sumažina degalų sąnaudas gan ženkliai. O šiaip, tai reikia Toyota Prius turėti, tai iš vis neskauda galvos degalinėje
punktyras 2014-08-25 11:31
4 l 100km, aišku, ne itin daug, tačiau esu tikras, galima rasti ir taupesnių variantų. Pvyzdžiui, Mitsubishi Outlander hibridas tenkinasi 2l 100km, o ir yra didesnis SUV.
FtBall 2014-08-25 11:41
Sigitas.lk 2014-08-25 11:46
Dumingumas dar ne taip baisu, kaip prie mazu apsuku duoti didesne apkrova varikliui, nes kuo mazesnes apsukos, tuo mazesnis tepimas. Reikia vaziuot protingai ir jaust automobili, kad nebutu per sunku varikliui tempti. O kaip bezdzionei kuo didesni begi kuo greiciau ijungt, tai nesamone.
Exos 2014-08-25 14:47
kuo aukštesne pavara sako? ane tai pvz su passat 1.9 tdi 96kw važiuojant 5 pavara ant 60k/h rodo 1200rpm tai paspaudus gazą mašina normaliai greitėjasi bet dėžei apkrovimas belnekoks t.y dėžės guolui pagrindiniam o remontas nėra pigus viskas su darbais apie 1k lt išeina tai nežinau kur čia ekonomija laužyt dėžes. visad reik stengtis apie 1500 ar daugiau apsukų laikyt kitaip gazo užspaudimai aukštomis pavaromis baisiai ėda dėžės
eXpo 2014-08-25 20:37
Kiek as suprantu, jeigu ijungi kondicionieriu - kompresorius pradeda veikti, pasiekus reikiama temp. salone, kompresorius toliau veikia , tik automatiskai sureguliuojama ventiliatoriaus zemesnis veikimo tempas. Kitaip tariant vedinimo sistema veikia visada (karstu metu) tik kad ventiliatorius suleteja. Jeigu as teisus, tai sutaupome tik is ventiliatoriaus? Tai butu kapeikos...
Arthuras 2014-08-25 21:12
Visos tos pavaros ir apsukos - fignia. Melas ir diletantų kliedesiai. Šitam straipsnyje dar nieko, bet vairavimo mokyklose - tragedija. Kuomet laikoma, jei apsukos didesnės nei 2000 - važiuoji neekonomiškai. Visų pirma, tai priklauso nuo automobilio variklio ir pavarų dėžės. Vienaip reikia važiuot su aukštasūkiais, kurie įgauna savo sukimo momentą prie aukštų apsukų, kitaip su žemasūkiais. Vienaip važiuojasi su trumpom pavarom, kitaip su ilgom. O iš esmės, reikia važiuoti taip, kad reikėtų kuo mažiau spausti gazą - va ir visa taisyklė. Numynus dugną žema pavara kuro sąnaudos yra labai, labai didelės, o traukos vis vien nėra. Jei jau vairuojam mechaninę, tai reikia nepatingėti pajunginėti pavaras - nebandyti su žema staigiai pagreitėti ir nedrožti žema pavara važiuojant pastoviu greičiu. Va ir visas mokslas - žinoti, kuriame diapazone tavo variklis efektyviausias ir junginėti pavaras pagal tai. Tratėdamas su benzininiu ant 1300 apsukų ir 5/6 pavara - tikrai nesutaupysi...
Wolfy 2014-08-26 00:20
Įsimeti dujas ir nereikia žiūrėti į tą kuro rodyklę. O tas važiavimas tik žemais sūkiais yra grynas variklio drožimas.
aurimokas 2014-08-26 14:44
Pavažinėji su dyzeliu žemom apsukom o paskui keiti uždegintus purkštukus tikra ekonomija
Anonymous 2014-08-26 19:11
Nu baikit, vyrai! Žurnalistai žino, ką rašo, ir reikia jų klausyti!
fakitol 2014-11-11 10:20
Taip važinėjant užkepa ir kintamos geometrijos turbinos
vytra 2014-11-11 10:43
- Kokia didi meile.. , sumasinejusio technokrato.. p.s. .. o i tema, tai suprantama straipsnis netikslus ta prasme, kad itin mazi apsisukimai nera optimalus kuro/kelio santykio naudai. Kiekvienas varikliio modelis turi savo optimalias apsaukas, stai jomis ir reikia vadovautis. Tipinis benzininis variklis tai butu patartina laikyti apie 1800-2000 aps./min, o greitis optimalus kuro atzvilgiu magistralese butu apie 80km/h.