Tragiškos kaktomušos keliuose – vairuotojų neišmanymo apie lenkimą pasekmė

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MindaugasV85 2014-09-24 19:37
Arba važiuok taip, kad už tavęs nesusidarytų nerimstanti eilė!
Arthuras 2014-09-24 19:49
Neinformatyvus straipsnis. Tačiau faktas - lietuviai nemoka lenkt. Lenkia labai rizikingai, nematydami, prieš įkalnes, posūkius. Verčia talpintis tris mašinas į poros juostų kelią ir t.t.
MindaugasV85 2014-09-24 20:35
Ir ne todėl, kad jie nemokšos, o todėl, kad juos išmokė taisyklių, kurių laikydamasis negausi baudos! Visa vairavimo kultūra buvo pastatyta ne ant moralės ir saugumo, o ant baudų.
GTRooTube 2014-09-24 20:40
Man labai nepatinka lenkti. Tai man dažnai atrodo pernelyg pavojinga. Kol turėjau tikrai silpną mašiną man būdavo labai baisu lenkti ypač sunkvežimius. Dabar praktiškai dėl to nusipirkau gerokai galingesnę, tačiau vis tiek, nepatinka man lenkti. Norėčiau, kad visi keliai būtų keturių juostų - tai nepalyginamai saugiau ir daug sparčiau!
Anonymous 2014-09-24 20:48
Keturjuosčiai per brangu.
Arthuras 2014-09-24 21:15
Pritarti galima, tačiau kas liečia lenkimą... Blemba, neee, čia ne taisyklės kaltos. Kaip paaiškinti naktinį lenkimą posūkyje, esant prastam matomumui?.. Lenkimą įkalnėse? Posūkiuose? Kuomet tikrai neįmanoma įvertinti šimtu proc., jog lenkimas bus saugus? Vienintelis paaiškinimas - idiotai už vairo. Lenkimas turi būti šimtu. proc. saugus. Tokių vietų lenkimui tikrai nėra tiek daug, be abejo, tas nervina. Tačiau yra kaip yra - vien dėl to, kad kažkas nervina, tai nesuteikia leidimo rizikuoti kitų ir savo gyvybėmis.
MindaugasV85 2014-09-24 21:36
, per mėnesį tokių ne 100% lenkimų padarau mažiau nei 1 )
Arthuras 2014-09-24 21:50
Ne apie tave ir kalbu, bet apskritai. Per 100 km, esant vidutiniškam eismui, neretai tenka pamatyti po vieną, du idiotiškus lenkimus. Kuomet kiti eismo dalyviai, dėl vieno idioto, turi keisti važiavimo kryptį, greitį. Lenkimas turi būti toks, kad visi kiti į jį galėtų nereaguoti veiksmais, siekiant išvengti susidūrimo, pavojaus.
bahuriux 2014-09-24 23:54
1:1 ta pati galiu patvirtinti, per 100 km 1-2 debilai bando savo ir kitu laime lenkdami. Ir dar, kad lenkti jus turite ne tai, kad moketi KET, moketi vairuoti, bet turite buti pilotas savo transporto priemones. Ta prasme jei jusu auto variklis turi pvz 100kW salygines galios, jus turite sugebeti pasiekti 90-100% visos galios per maziau nei 2 sekundes, tuo paciu neprarasti sukibimo su keliu, turite suprasti, kad variklio galia = apsukos padaugintos is sukimo momento, jei to nesugebate, HM gal geriau nelenkite, nes jus tam nepasiruose ir busite bereikalinga kliutis kitiem eismo dalyviams. Arba dar yra megeju lenkti del lenkimo, kai dvieju juostu kelyje yra kilometrine eile priekyje ir per 30 minuciu kelio nuvaziojama 200-300m, arba 7-10 sekundziu i prieki nei visas srautas. Dar blogiau lenkia 5 pavara "visa amzinybe", arba lenkia vienas paskui kita vorele, isvis nesuprantu, kaip naturali atranka, naturaliu budu tokiu neatrinko.
fugslidy 2014-09-24 23:59
https://www.youtube.com/watch?v=oXas0tLtbLc video labai į temą.
salemas5 2014-09-25 00:15
As kolkas zalias lapas esu, bet tu zinai ant kiek man px kad uz manes eile darosi? jei mieste galima 50 tai ir vaziuoju 50 ir ne km/h daugiau. Tas pats ir autostradoje vaziuoju ant 90 ir man visiskai px kad uz manes ten ardosi pora desimciu masinu.
Simplicity 2014-09-25 00:33
šlapia vieta būtų likusi. Pasakykit man kuo dar būtų galima tokius atsilupėlius pagąsdint, jei jie ir taip mirties nebijo?
salemas5 2014-09-25 08:53
ka zinau, gal baudom nuo kuriu zandikauliai atviptu. Nooors jei jau mirties nebijo tai niekas turbut nebeigazdis
slawcka 2014-09-25 10:41
Kiekvienas žmogus, įpač kuo jaunesnis, galvoja kad jie "nemirtingi", kad jiem taip nenutiks. Kai buvau Ukrainoje, per žinias rodydami skaudžias avarijas, visada stambiu planu rodydavo lavonus maišuose ir verkiančius artimuosius. Manau tai tikrai padaro didesnę įtaką idiotų mastymui , nei mūsų svaičiojimai apie saugumą. Plius, kiekvienam vairuojančiam būtų neprošal pažiūrėt mirtinų avarijų internete, be cenzūros. Priverčia susimastyti, ir tapti atsakingu už kitų gyvybes.
qriuqriu 2014-09-25 17:16
to salemas5, px tai ok, bet buk zmogus iki artimiausios masinos priekyje palik bent tarpa nors 1 masinai ilyst ir nesedek ant vidurio linijos, nemaisysi normaliems matyt kas prieky daros ir durniams , kurie isoks lenkdami ir nznos kur detis (nuo kuriu ir pats gali nukentet), tiesa jei imanoma ir eile pasirink tinkama, nes po KET lieka 2 taisykles: netrukdyk kitam ir duok durniui kelia
audriusn 2014-09-25 17:20
drop a gear and disappear yra posakis. dazna beda, kad zmones nenumeta pavaros ar dvieju zemyn ir ju begejimaisi lenkiant trunka amzinybe. as su savo XJR1300 jei tenka lenkt vilkika ar kelias masinas, metu pavara zemyn, nors ir auksciausia isibegejimas 80-120 uztrunka kelias sekundes. auksciausia pavara 60-140 per 9.3 sekundes.
FtBall 2014-09-25 18:09
Numest pavarą žemyn nėra taip efektyvu, kaip atsitraukt toliau. Deja, realybė tokia, kad žmonės negalvoja į priekį. Ne vien vairuotojai, o ir pėstieji. Labai gerai matosi Baltupiuose, kai reikia per tris šviesoforus pereit. Per Baltupio g. šviesoforą visi iš eilės eina degant raudonai šviesai, nors akivaizdžiai matosi, jog tik jam užsidegus žaliai, ir paskui raudonai, bus galima per Geležinio vilko gatvę pereit.
audriusn 2014-09-25 19:42
atsitraukus atgal variklio elastingumas nesikeis. isibegejimas uztruks tiek pat. nebent zmones isivaizduoja, kad variklio galia visuose sukiuose yra vienoda. populiarus lietuvoj kibiras Golf IV -1,9 TDI, 101 KM/240Nm, 5-biegowy 80-120 km/h (4 bieg) 9,9 s 80-120 km/h (5 bieg) 12,3 s 80-140 km/h (5 bieg) 20,5 s pavara zemyn yra greiciau,
Anonymous 2014-09-25 19:55
Pasilieki atstumo, ir pradedi greitėti iki lenkiant - priešpriešinė pravažiavo, o tavo greitis jau tinkamas lenkti, net jei motoras ir ne 6 litrų tvinturbo Ir lenkimą atlieki greičiau, negu galinga mašina, kuri kaba ant bagažinės ir ima gazą minti tik išvažiavus į priešingą juosta. Šito manevro neišmoksi su galinga.
trapecijus 2014-09-25 20:28
Tokio ''bullshit'' dar neteko skaityt. Tikiuosi mano pažįstamų ir artimųjų toks ''žinovas'' niekada nagaus pamokyt.