Penki automobilio prietaisų skydelio įspėjimai, kuriuos privalu žinoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2014-10-22 09:01
Na pamačius šviečiančią akumuliatoriaus lemputę turbūt paskutinis dalykas kad pulčiau keisti akumuliatorių. Jei esi "čiainykas" tai kiekvienos įspėjamosios lemputės užsižiebimas reiškia "reikia važiuoti į servisą pas auksarankius", akumuliatoriaus lemputė dažniausiai rodo susidėvėjusius generatoriaus šepetėlius arba nutrūkusį dirželį. Nors čia gal pas mus tik šitaip.. neaišku iš kur straipsnis paimtas.. gal kur nors pietuose akumuliatoriai miršta tyliai ramiai tik įžiebdami lemputę bet pas mus tuos leisgyvius labai greitai atrūšiuoja žiemos šalčiai ir kad akumuliatoriui šakės pamatai daug anksčiau nei elektronika
Radiant 2014-10-22 09:10
Juokinga kad zmones jau tokiu elementariu dalyku nezino
Broniusg 2014-10-22 09:36
Tai tik straipsnio autorius nežino ir savaip aiškina, gal ir dar keletas pepsifacebokinių o likusiems adekvatiems tokios rašliavos tik juoką kelia. Rašytų ne mokslo populiarinimo o supermamų portale. nors ir ten debilų maža dalis.
langas 2014-10-22 11:09
Šiaip pastaba autoriui - jei duodi nuotrauką viršuje kur yra numeriukai prie simbolių tai gali ir prie kiekvieno punkto nurodyti, nes dabar punktai sau, o numeriukai sau. Tada nereiktų rašyti "atrodo kaip šauktukas pasagoje" O bendrai apie pačią temą tai gerai kolega viršuje pastebėjo, kad mūsų klimato ir "ekonomikos" zonoje tos lemputės dažnai reiškia kur kas daugiau bėdų nei atrodo iš išorės (dažnai gali išvis daviklis pūliuoti) Dar galėtų paaiškinti, kad spalvos nėra šiaip atsitiktinės ir jei pvz šviečia bet koks raudonas signalas - technikinio nepraleis, kad ir koks jis bebūtų. Norėjau žinančių paklausti, ką reiškia: 27, 28, 32 iš to paveiksliuko. Ačiū
BadAmigo 2014-10-22 13:20
Tiesą sakant, reikėtų atsargiau švaistytis tokiais žodžiais, kaip "debilas", nes čia yra mokslo populiarinimo, o ne netašytų stuobrių portalas. Straipsnyje išdėstyta, kuriems indikatoriams degant būtinai reikia imtis veiksmų ir dar paaiškinta kodėl. Dar daugiau, manau, kad jei šiais laikais žmogus žino ką nors apie generatoriaus dirželį arba pats keičia tepalus, tai jis yra vienoje iš trijų situacijų: 1. Yra automechanikas, dirbantis servise 2. Yra automobilių entuziastas, t.y. automobiliai ir jų remontas yra jo hobis 3. Daro ne savo darbą (vietoje to, kad efektyviai užsiimtų savo darbu) ir ryšium su tuo uždirba per mažai, kad galėtų automobilio remontą perleisti specialistams P.S. Spėčiau, kad 32 iš paveiksliuko reiškia, kad atėjo laikas apžiūrai servise (t.y. keisti tepalus, salono mikrofiltrus ir pan.).
SaMaras 2014-10-22 13:49
o ką reiškia 20, 21, 22, 26?
FtBall 2014-10-22 13:52
Teisingai spėji. Pas draugą, Renault Clio, rodo šį simbolį bei parašo, kad nuvažiuot į servisą. Deja, situacija, kaip ir su dauguma lempučių senesnėse auto, kiek kvaila - servise įvedama, už kiek kilometrų vėl atvažiuoti, ir tada užsidega lemputė.
aurimokas 2014-10-22 13:54
Arba tiesiog žmogus nėra analfabetas tinginys ir puikiai gali atlikti elementarius dalykus, kaip tepalų pakeitimas, oro padangose pripūtimas bei filtrų pakeitimas, kurie nereikalauja specifinių mechaniko žinių, bei sugeba sutaupyti nuo 50 Lt (atiduodant automobilį garažiniams meistrams) iki 500 Lt (atiduodant automobilį super duper servisams su garažo lygio meistrais, bei išpūstom kainom)
007 2014-10-22 17:46
Nesu nei automechanikas, nedirbu servise, nesu ir entuziastas, o ir automobilių remontas ne mano hobis. Bet tepalus, filtrus ir šiaip smulkesnius remontus darausi pats. Jeigu tai neužima begales laiko, geras priėjimas prie detalės. O jei kažkas ir neaišku pasižiūriu kokiam forume procesą ar youtube video, kad aiškiau būtų. Ir tai nėra ne savo darbo darymas. Man labai nepatinka servisai, jų darbuotojai, kainos už darbą, tampymasis, derinimas, auto palikinėjimas, po to vėlavimas iš jų pusės sutvarkyti ir kitokios nesąmonės. Aišku, rimtesniam reikalui esant, kažkokiam gedimui atsiradus turėčiau bet kuriuo atveju kreiptis į automechanikus, bet kada įmanoma pasidaryti pačiam, geriau ir daryti, o ne gaišti laiką ir mokėti pinigus už gana dažnai pasitaikantį nekokybišką darbą. Manau ne vienas aš toks.
Nerealiai 2014-10-23 05:39
4. Yra tiesiog save gerbiantis vyras, kuris tokias smulkmenas pasidaro pats per kelias minutes. Su tokiais straipsniais ir yra bėda, kad rašo žmonės, kurie patys taiso savo automobilius autoservisuose, o patys nė tepalų nebandė pasikeist.
BadAmigo 2014-10-23 07:22
, dar gal kas nors)? - Kiek laiko trunka važinėjimasis perkant tepalus, filtrus etc. bei važiavimas iki vietos su duobe (jei savo garaže neturit duobės)? Bonus klausimas: kur dedat otrabotkę ir panaudotus filtrus? Pastaba dėl interesų konflikto: servise nedirbu ir niekada tepalų lengvojo automobilio varikliui nekeičiau.
Nerealiai 2014-10-24 07:31
Keičiuosi pats ne dėl malonumo, o dėl to, kad kartais taip greičiau ir kokybiškiau gaunasi. Nes teko kelis kartus lankytis autoservisuose tvarkant darbinį automobilį. Vienas iš brangiausių autoservisų, o dirba eiliniai garažiniai, su menkais įgūdžiais. Darbų kokybė kartais tokia, kad tenka antrą kartą važiuoti ir gaišti laiką. Nekalbu apie važiuoklės perrinkimą ir kitus sudėtingesnius remonto darbus. Pats keisdamasis, bent matau ką pilu, na gal ne visiems tai rūpi aišku, svarbu važiuoja ir gerai. Tuo labiau nekeiti tepalų kiekvieną savaitę, tai galima atrast 30min. brangaus laiko. Dėl panaudotų tepalų problemos irgi nėra, nes bet kokiam servisiuke gali atiduot, mielai daug kas pasiėma.
kestutisz 2014-10-24 10:05
Šiaip jau pats nesikeičiu, turiu galybę pasiteisinimų (duobė, laikas, tikėjimas - gal garažinis ne pirmą kartą keičia ir pan. :) bet, servisiukų pervertinti irgi nereikia - niekas ten jokių apžiūrų nedaro, keičia tik tai už ką klientas nusiteikęs mokėti. Nori tik tepalus - ok (o kokių norėtum? pigesnių ar brangesnių?), nori ir filtrus - irgi pakeis (vėlgi o kokių nori?). Dažniausiai turi viską pats žinoti. Ką įpils irgi nevisada žinosi (tiesa perkant irgi nežinosi, bet bent jau gali sulaukti "akcijų") O jie grįžti prie lempučių - "idioto lemputė" (tepalo) dažniausiai jau reiškia, kad ne tepalų papildyti reikia, o staigiai stoti ir skaičiuoti pinigus remontui, ypač jei tai nutiko važiuojant - jei jau net sukilusio iš karterio tepalo nemato davikliai tai jo ten greičiausiai išvis nebėra :)