Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Jusc 2015-01-03 21:20
Laiko daug neturiu tai tiesiog imesiu linka http://www.lra.lt/en.php/traffic_safety ... mation/106
Liko didelis kelias, bet ir nemazas jau nueitas. Tiesiog nepasidoti ir toliau siekti saugumo, o ka dareme ligi siol, atrodo kazkiek veikia. Plius pastebekite kritima 2008m. ar ne tada buvo zymiai dedesnes baudos ivestos?
Arthuras 2015-01-03 21:46
Ne, tiesiog krizė atėjo. O pacanams su prarūdijusiomis geldomis - ir p*zė. Todėl pacaniokai savo geldas sustatė į garažus. Ir avarijų sumažėjo.
Jusc 2015-01-03 22:35
Taip atejo krize, bet ar tokia statistika neturetu imponuoti, kad kai varganiau gyvenom, tai yra 1990-2000 metais miriu skacius irgi turejo buti zemesnis? Bet tada irgi pastoviai laikesi apie 20 kaip ir 2000-2008.
EDIT: Kiek suradau tai tais metais buvo panaikinti taskai. Tai atrodo baudu grieztinimas padejo ypac, kad netgi nuo 2008 metu vis krito statistika.
EDIT 2@: Plius prisiminiau, kad krize prasidejo juktais 2009 metais. Reiskia metai iki krizes jau buvo drastiskai sumazeje. O nuo 2009 metu irgi drastiskai sumazejo. Tai gali buti, kad ir krize prisidejo prie toliau sekancio auku skaiciaus per 100,000.
Arns 2015-01-03 22:57
Jusc, įskaičiavai jog tarp surašymų, nuo 2001 - 2011 "dingo" beveik milijonas žmonių įstojus į ES? Nes beveik neabejoju jog statistikoje į tai nebuvo atsižvelgta, nes tiksliai niekas nežinojo kiek per tą laikotarpį išties gyveno šalyje žmonių. Tad daliai problemos išvykstant (vis gi emigravo, bent pradžioje, dažniausiai vidutinio amžiaus vyrai) daliai tiesiog įvykius skaičiuojant didelem skaičiui žmonių kurių jau nebebuvo tiek, pavyko pasiekti atrodo didelį sumažėjimą.
Kam krizė išties pasijautė? Beveik išnyko britvos, kai ankščiau jų dešimtimis zuidavo visur.
Jusc 2015-01-03 23:12
Arns, nejau bandai neigti, kad tasku naikinimas turejo itaka kritimui?
O del emigracijos tai naujausia statistika turetu buti pati tiksliausia del PSD. Dabar zinome tiksliausius emigracijos numerius, ir yra maziausias ivykiu skaicius. Pries 10 metu "nezinojome" tiksliu skaicu, vadinasi gyventoju skaicius galejo buti daug mazesnis, kas reiskia realusis zuciu per 100,000 buvo didesnis nei pranesama. Tai reiskia, kad kritimas yra dar geresnis nei galvojome.
As nesiruosiu spekuliuoti apie britvu zutis, prasome statistika i arena ir tada ieskosime priezasciu o nediskutuosime 5meciu lygiu: "prisimenu anksciau per televizoiru rode daugiau britvu". Arba ieskom tikru priezasciu arba einam i Delfi
EDIT: Lygtais 2008 tuo paciu buvo ivestas ir "Klevo lapas". Uztat kadangi pastoviai mazeja mirtinu ivykiu procentaliai reiskia visdelto einame kazkiek tinkame linkme, kad ir kaip letai.
Simplicity 2015-01-04 16:53
Arthurai, jei žmogus išlaikė egzaminus ir gavo vairuotojo pažymėjimą, tai jis turi teisę dalyvauti eisme. Patinka tau tai ar ne,— čia tik tavo asmeninė problema.
Kaip ten bebūtų, bet žiopli ir atsargūs vairuotojai į pakelės medžius ir akmenis išsitaško kur kas rečiau už tuos, kuriems „“.
p.s.
Kalbant apie pasirinkimą, tai kiekvienas iš vairuotojų pasirenka tokį greitį, kuris jam atrodo saugus. Vienam saugus yra 70 km/h, o kitam ir 200 km/h ne riba. (Todėl ir siūloma vairuoti atsakingai.)
Simplicity 2015-01-04 17:11
Jei žiūrėsim į straipsnyje pateiktą žemėlapį, tai daugelyje „žalių“ šalių veikia baudos taškų sistema. Iš to paties žemėlapio matyti, kad net Bulgarijoje (jie irgi baudžia baudos taškais) situacija kelyje yra geresnė, nei Lietuvoje.
Mano nuomone, bėda su piniginėmis baudomis yra ta, kad posovietinė erdvė gyvena su mintimi „pagaus— susimokėsiu, nes vis tiek ubagas esu“ (amžinas noras dejuot ir verkt). Tuo tarpu baudos taškai asocijuojasi su „privilegijos vairuoti“ netekimu ir prievartiniu persėdimu į viešąjį transportą (kuris visų galvose siejamas tik su vaikais, ubagais ir pensininkais). Tai dvigubas pažeminimas ir smūgis prestižui Lietuvoje (ir kitose posovietinėse valstybėse), kurioje lyg kokiame Afganistane, sulaukusiam brandos dovanoja vairuotojo pažymėjimą ir automobilį (skirtumas tik tas, kad Afganistane vietoj automobilio dovanoja asilą ir automatą).
Arthuras 2015-01-05 00:02
avarijų priežastis aukštesniame post'e.
Ir kai tik aš pabrėžiu taip pat ne ką menkesnę problemą - rakštis keliuose (nepagrįstai šliaužiančius, nežinančius KET, negebančius vairuoti apskritai), tu pradedi mane vaizduoti kelių chuliganu. Ar ne apgailėtina?
Jei norime, kad eismas būtų sklandus ir be avarijų, turime spręsti VISAS problemas, o ne tik tas, kurios nepatinka beretėms ir pensininkams.
Simplicity 2015-01-05 02:38
. Deja, tačiau net ir teismas neatims pažymėjimo už begėdišką ir amoralų (gal net šventvagišką) važiavimą mažesniu greičiu nei, kad yra kelio ženkle nurodytas didžiausias leistinas greitis. Ne kas kitas, o tik tas pats teismas gali pasiųsti žmogų pakartotinei medicininei komisijai, jei tik teisėjui kyla kokių nors abejonių dėl žmogaus sugebėjimo valdyti transporto priemonę.
(Sveikas atvykęs į suaugusiųjų pasaulį. )
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
10 Europos šalių, kurių keliuose žūti rizikuojate mažiausiai