Sukūrė taksi, vertą 40 mlrd. dolerių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2015-02-10 12:08
Ričardas Kriukovas, Taksi paslaugų teikėjų asociacijos vadovas - rado ko paklausti nuomonės Geriau Uber nei tokie taksistai, kaip Lietuvoj: jie be pagarbos, melegiai, naudojasi proga vežti tolimesniu keliu ir šiaip daugumą jų smirdi rūkalais ir alkoholiu.
Viliux 2015-02-11 02:28
Esu taksistas Londone,Uber byla auksciausios instancijos teisme,ir tikiu greit bus isspresta.Vokietijoje beveik uzdraude,Madride ir Paryziuje teismai,Briuselyje uzdrausta,turbut ne veltui! Isivaizduokite,Paryziuje,kad gautum teise dirbti taksistu turi issipirkti licenzija(ju kiekis ribotas,kad taksistu nebutu per daug,ir vienos kaina apie200000€) ir cia ateina Uber vairuotojas,juo tapes per nakti ir tik turintis tinkama automobili,pvz.Toyota Prius.Jam nereikia pereiti jokiu testu ir moketi 200000€. Uz kelione ima beveik tiek pat kiek iprastas taksistas,o kartais ir daugiau del nzn kokiu salygu kintancio ikainio. Panasi situacija ir Londone. Yra public hire(taxi),private hire(mini cab). Taxi turi skaitliuka ir gali buti pagauti gatveje,mini cabai turi buti uzsakyti is anksto telefonu ar internetu. Uber,siuo atveju,tampa mini cabu su skaitliuku(telefonas su Uber appu skaiciuoja pinigus uz atstuma ir vairuotojas faktiskai gali buti sustabdytas kliento betkurioje vietoje). Taxi vairuotojas tuo tarpu uz teise naudotis skaitliuku turi sumoketi savo laiku ir pinigais. Nepriestarauju Uber,bet tegu savo klietus vilioja kaina masinomis paslaugumu ir dar kuo nori,o ne esamu istatymu nepaisymu,todel jie visur teismuose. Beje Londono meras,pripazino,kad Uber tiesiogiai pazeidzia konkurencijos istatyma ir atsiprase,kad paskubejo isduoti jiems licenzija veikti.