Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
karolis13 2015-09-25 11:44
Kaip zuikiai sulindo į krūmus. Tokios akcijos tik parodo, kad tikslas yra ne saugumas keliuose, o tik susirinkti baudas.
- 2015-09-25 12:00
Prakalbo mėgėjas palakstyti saugiu 100 km/h greičiu, kur leidžiama tik 50? Jei laikaisi KET, tai bus pofik, ar pareigūnai matomi, nematomi, važiuoti, skraidantys, žali, geltoni - prie tavęs jie nelįs. Bet kadangi važiuoji taip, kad KET sau , tu - sau, tai jo, baudos erzina. Tik galėtų didesnės būt.
M134 2015-09-25 12:05
Realiai turėtų būti 1 iš 2. Arba visi keliai padengti greičio matuokliais. Atba mašinos pačios fiksuoja vairuotojų pažeidimus. Atrodo antras variantas greičiau įvyks, nors ir tai mažiau patikima dėl nulaužimų.
kestutisz 2015-09-25 12:35
Na yra dar vienas variantas, bet iš fantastikos srites - ženklu sudėlioti taip, kad į juos vertėtų kreipti dėmesį, o ne spjauti. Jei jau ten tiek viršijančių tai akivaizdu, kad tame ruože reikia didinti leidžiamą greitį.
1hitkillhack 2015-09-25 12:49
Jeigu avaringiausia vieta, tai koks skirtumas kiek pusgalvių lekia? Jeigu dabar važiuoja 50+30 km/h, kai padarytų, būtų 70+30 km/h.. čia tavo supratimu dėl to avarijų sumažėtų?
Kaip ir sakė, reikia didinti baudas, nes dabar jos juokingos, atiminėti teises...
Arba statyti vidutinio greičio matuoklius.
- 2015-09-25 12:49
O gal atiminėti teisesiš nesilaikančių KET?
Arns 2015-09-25 12:54
Žmonės viršija todėl kad "skuba". Jei kelio netinkama būklė didesniam greičiui, kalti kelininkai kad kelias nepritaikytas, jei yra įrengtos greitį ribojančios salelės ar iškeltos perėjos, - gaidžiai kelininkai kad trukdo eismą, jei pastatytas didelis greičio ženklas, visad randama ribų dar paspausti... Kur šioje grandinėje vairuotojo gana?
Didesnės baudos ir griežtas skalpavimas kad ir va tokiais reidais privers žiūrėti ne į laikrodį, o į kelio ženklus. Juk iš namų visad visi išeinam ne pusvalandžiu ankščiau, o vėliau, tikėdamiesi jog kur nors sutaupysim laiko, taip ir vairuotojai, žinodami jog važiuos greičiau, sau leidžia išvažiuoti vėliau, o jau po to spausti spausti spausti bei keikti kelininkus, policininkus, kelių eismo taisykles, pėsčiuosius ar kitus eismo dalyvius.
immortallt 2015-09-25 13:29
Tikrai yra daug kelių, kur realus saugus greitis daug didesnis nei rašomas, pvz naujasis Vilniaus aplinkelis. Leistinas greitis 80, kelias geresnis nei bet kuri autostrados dalis, kur vasaromis leidžiama 130. Natūralu, kad ten visi važiuoja bent 100. Taip pat yra tokių vietų, kur ženklas 70, bet sulėtini iki 50, ar net 30, nes pavojinga vieta. Būtent apie tai kalba. Būna tokių vietų, kur net negali būti pėsčiųjų, šalutinių kelių nėra, 3 juostos, bet greitis vis tiek tik 50. Žinoma, yra ir lakstančių neatsakingai, tokius reikia gaudyti.
Dėl teisių atiminėjimo, kas iš to, jei po to važinėja be teisių ir nieko jiems nepadaro? Reikia pirmoje eilėje susitvarkyti būtent su tokiais stipriai griežtinant atsakomybę, įvedant net baudžiamąją atsakomybę.
mmm 2015-09-25 13:32
kodėl aš turiu važiuoti 50km/h ten kur kelias naujas, lygus, atitvertas ir t.t. o uzmiestyje, kur kelias duobėtas. jau galima 90 km/h arba magistraleje kur provezos dugna siekia galima 110-130? mieste vazinejau ir vazinesiu tiek kiek man atrodo saugu, o bausti manau reikia netuos kas viršija greiti, o tuos kurie nemoka vairuoti ( tuos kurie ir padaro avarijas)
geziokas 2015-09-25 13:39
Deja, bet tenka sutikti su Arns: vairavimo kultūros tik ženklais neišmokstama. Jei yra taisyklės, reikia įvesti ir taisyklių laikymosi kontrolės. Jei akivaizdi kontrolė nepadeda, tenka imtis kitų priemonių. Prieš kelias dienas su bendradarbiais šia tema kalbėjome: viešos akcijos yra blogai, žmonės tam pasiruošia. Netikėtumo faktorius yra daug didesnis stimulas laikytis taisyklių. Kai baudos pradės piltis ir nežinosi, kada jas užsidirbai, pradėsi kitaip mąstyti. Jei vairuotojai negali patys susivokti, tai tuomet reikia paskatinti.
Tas tiesa, bet kalba eina apie avaringas vietas, kur smarkiai ribojamas greitis, bet vairuotuojai vis vien laksto. Yra vietų, kur ženklai tikrai absurdiški, bet dažniausiai tai greičiai ribojami su priežastimi.
- 2015-09-25 13:43
Apie projektinį greitį esi girdėjęs, inžinieriau? Aj, tu ekonomistas ...
O rimčiau ir nesišaipant - ne vien tik kelio danga apsprendžia maksimalų projektinį greitį, o leistini greičiai visada yra mažesni, nei teorinis projektinis greitis.
Aišku, tu gali spausti daugiau nei projektinis greitis ir sėkmingai be avarijų važinėti, bet jei visi imtų taip ardytis - turėtumėme statistiškai avaringą ruožą. Spausdami +30 km/h virš leistino greičio jūs tik priartėjate prie projektinio greičio, arba nežymiai viršyjate, bet tai jau - nesaugu.
Shinigami 2015-09-25 14:04
Tie kurie pažeidinėja KET, važiuoti ir nemoka. Nes jei mokėtu važiuoti KET nepažeidinėtu.
Tikrai nėra daug kelių kuriuose greitis butu numatytas ne pagal galimas sąlygas. Tačiau visuose keliuose tas pats +30km/h. Nebent kelias toks kad neįmanoma jokia mašina pasiekti leistino greičio.
Kitas dalykas, kelio leistinas greitis nustatomas ne tik pagal tai kaip greitai gali juo važiuoti mašina nenulėkus nuo kelio. Bet atsižvelgiama ir į kitus faktorius (kaip kiti eismo dalyviai). Todėl paaiškinimas, kad mano mašina važiuoja stabiliai net viršijant greitį yra visiškai netinkamas.
Kaip efektyviai (ir santykinai pygiai) sumažinti viršijančius greitį? Tereikia kad ES priimtu direktyvą, jog automobilių gamintojai privalomai pradėtu dėti įrenginius į automobilius kurie skaičiuotu automobilio vidutinį greitį tam tikrame atstume ir jei greitis yra viršijamas, mobiliaisiais tinklais informacija apie greitį viršijusi automobilį perduotu atsakingai institucijai. Kadangi butu vidutinis, o ne momentinis greitis, tai lenkimo ar kito trumpalaikio greičio viršijimo niekas neskaičiuotu. Įrenginys taip pat butu gan paprastas ir pigus (GPS, ryšio modulis ir mini kompiuteris vidutinio greičio paskaičiavimui). Informacija sudaro tik laikas ir koordinatė pirmo matuoto taško ir antro, bei identifikacinis kodas kuri galima patikrinti automobilių registracijos duombazėje ir taip sužinoti savininką. Kol greitis neviršijamas jokia informacija nėra niekur siunčiama. Įrenginys tikrinamas kiekvienos techninės apžiūros metu dėl galimų pažeidimų. Kadangi įrenginys paprastas ir neatlieka sudėtingų veiksmu, jame nereikia įdiegti perrašomos atminties (niekas negalės perprogramuoti), viską uždarant ir užplombuojant, kad negalėtu mechaniškai pažeisti. Paliekant tik patikrai reikalinga jungtį (kad žinoti ar įrenginys veikia).
immortallt 2015-09-25 14:21
Jo, naujajam aplinkelyje jei nevažiuo 100, tave absoliučiai visi lenkia. Tikrai labai avaringas ten ruožas...
Tai jei plačiame kelyje, kuriame nėra šalutinių išvažiavimų, pėsčiųjų, matomumas geras, 3 juostos padarai projektinį greitį pvz 30, tai čia viskas gerai su projektu?
Shinigami, manau tikrai pirmiau atsiras pilnai autopiloto automobiliai negu diegs visuose automobiliuose greičio "baudėjus"
kestutisz 2015-09-25 15:38
Iškart turiu vaistą tam sufantazuotam baubui - GPS/GSM jammer'is šalia to paties devaiso arba tiesiog ekranavimas. O šiaip "paprastas ir pigus" jis niekaip nesiderina su sudėtingesniais kelių tinklais nei A1, ir tai neskaitant remontų dėl kurių nuolat reikėtų derinti žemėlapius. Nebent monitorinti visus visada ir skaičiuoti ir bauduoti "centriuke", bet niekam to nereikia. Avarijos ne dėl greičio viršijimo, o dėl nosies krapštymo nuobodžiaujant prie vairo.
M134 2015-09-25 15:52
Skaudžios avarijos dėl greičio viršijimo ir norėjimo aplenkti bet jokiu būdu neleist būt aplenktam.
Va ir nuplaukia visi super gerų greitų vairuotojų argumentai. O dar kiek iš jų ir pasakytų, kad truputį išgėrus dar geriau vairuojama.
Juk jie tokie geri
Nerealiai 2015-09-25 16:16
Tai, kad čia vairuotojai greičiau zuikiai, kol nemato lekiam visi laimingi. Kai medžioklėje nori kažką sumedžiot, tai slepiesi krūmuose ir taip išauga tikimybė kažką sumedžiot. Nenori būt sumedžiotas, laikykis KET.
P.S.
O pats matavimo būdas tai tikrai regėtas ir naudotas, tik žurnalistas neseniai sužinojo.
immortallt 2015-09-25 16:38
Tai koks tikslas tada klausyti ženklų, jei jie skaičiuoja, kad tu automatiškai viršysi? Koks tikslas tada klausyti kitų ženklų?
Via Baltica asmeniškai lenkimų vengiu.
Nerealiai 2015-09-25 17:02
Tikslas toks, kad prisiemi atsakomybę jei jų nesilaikysi. Jei norėsi lėkt 130 aplinkkelyje, tai jau gausis +50 virš, tai dauguma stengiasi viršyti šiek tiek mažiau. Gal čia pvz kiek ir ne į temą, bet panašiai vyksta ir parduodant automobilius bei kitus dalykus. Jei skelbime nurodysi tikrąją kainą, kurio automobilis vertas, tai pirkėjas negavęs nuolaidos jos nepirks, bet jei užkelsi pradinę kainą ir leisi pirkėjui nusiderėt, tai jis bus laimingas ir nupirks, nes jausis sutaupęs pinigų. Taip ir čia, tik "deramasi" į didesnę pusę.
O dėl Via Balticos, tai problema ta, kad gali sau ramiai pagal KET važiuot, kol koks beprotis prieš tave nesugalvos lenkt ir jei jam nepavyks, baigsis liūdnai nieko kaltiem taip pat. Belieka atitvarus daryti, nes ištisinė juosta jau seniai nieko nejaudina.
bahuriux 2015-09-25 17:20
O dėl greičio fiksavimo būdo, tai paprasčiausiai negarbinga ir žema, aišku neteisinu važiavimo 50 km/h virš leistino greičio, bet už 10-19 km/h neturėtu kabinėtis stipriai.
Aš kartais pravažiuoju pro tokia sąnkryžą, du keliai asfaltuoti 90 laipsnių kampu ir du zvyrekliai 90 laipsnių kampu, tiesa sakant dar niekada per 5 metus neteko sutikti nei vieno vairuotuojo kuris mokėtu tą sąnkryžą pravažiuoti palei KET ir mokėtu praleisti kitus eismo dalyvius palei KET. Galiu lažintis ir jūs nei vienas nemokėtumėt, nebent pasidomėsit, kai jau pasakiau. Ką noriu pasakyti, niekas nemoka KET išvis po velnių, kaip gali nebūti avarijų? O apie automobilio pilotavimą net nekalbu 19 iš 20 žmonių negalima išvis leisti vairuoti, taip būtent apie pilotavimą, o ne vairavimą = barankos sukiojimą. Kuo skubiau tegu padaro tuos autopilotus.
Shinigami 2015-09-25 17:45
O aš turiu vaistu tavo variantui. Stovi policija pakelėje ir iš tolo siunčia signalus į šita aparatą, ir tas aparatas turi gražinti atgal savo koordinates. Negražina, automobilis pažymimas policijos automobilyje esančiame ekrane ir policija stabdo. Jei sustabdo ir patikrinus ranga kažką kas trukdo prietaiso veikimui, metai kaleimo. Ir problema išspręsta.
Remontuojamuose keliuose kur greitis yra apribotas laikinai (kol vyksta remonto darbai) yra prižiūrimas kelininkų ir šiaip niekada nemačiau automobilio viršijančio greičio remontuojamoje atkarpoje. Ir šiaip, šis prietaisas nebūtų visagalis ir visažinis, užtektu, kad jis galėtu sėkmingai veikti 90 proc. visų kelių ir butu pakankamai. Ir jam taip pat nusispjauti ant sudėtingesnių kelių tinklų nes jis viskas ką daro, tai nusiunčia informaciją apie maršrutą ir vidutini greitį jame. O jau centrinis kompiuteris analizuoja ar tame maršrute toks greitis yra tikėtinas ar ne. Beja, niekur nerašiau koks tas atstumas kuriame skaičiuos vidutini greitį. Ar tai 100m, 500 m, 1km ar dar kitaip.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Prieš greičio mėgėjus – dar neregėtas policijos planas