Nusprendė, kokios galios automobilius galėtų vairuoti jaunuoliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Kaunas 2015-11-04 11:10
ziureti vien tik galia yra visiska nesamone. Tik galios ir svorio santykis kazka reiskia. Negalima lygint 96kw civico su dvi tonas sverianciu 101kw mersu. Jei svorio neziuret, tai pilna automobiliu iki 100kw kurie lekia belekaip, kad ir tas pats civicas. Tonai nereikia daug galios.. Turejau, zinau.
Simplicity 2015-11-04 11:50
Dirbtiniai ribojimai išvis jokios naudos neduoda, o tik didina mokesčių mokėtojų naštą, nes atsiradus naujiems įstatymas staiga prireikia daugiau žmonių, kurie prižiūrės kaip to įstatymo yra laikomasi. O pakaktų tik keliasdešimt kartų padidinti baudas už neapdrausto automobilio vairavimą ir įstatymais numatyti galimybę tokį automobilį priverstinai nutempti į mokamą policijos aikštelę. Apsidraudei automobilį, susimokėjai baudą ir už saugojimo paslaugas- sėdi ir važiuoji. Nesugebėjai to padaryti per 3 mėnesius- automobilis keliauja į šiukšlyną utilizacijai.
mch0lic 2015-11-04 12:10
Seimui vieną kartą per 10 metų susirinkt reikia leist, nes iš to neturėjimo ką veikt užsiima raganų medžiokle. Kokia prasmė stumt tokias pataisas, kai dabar pilna važinėjančių girtų, be teisių ir pan. įstatymas juk tokiem prie vairo sėst draudžia. Taip pat būtų smagu pamatyt statistiką kokie automobiliai dalyvauja auto įvykiuose, nes ir su 50kw galima sėkmingai prisiplot ar ką nors užmušt. Iš vis reiktu raukt šitą durna madą viską draust, ir koncentruotis į atsakingą švietimą...
Borland 2015-11-04 14:29
Įstatymas tikrai geras, tik kaip ir minėjo, turėtų būti galios ir svorio santykis, o ne tik galia. O kad bus tokių kurie ir su 50 KW užsimuša, tai faktas kad bus, visada visko bus, yra tokių kurie ir be mašinos užsimuša. Kalba eina ne apie tai kokių yra, o kaip sumažinti tam tikrų įvykių procentą su kuo mažesniais kaštais. Įstatymai reikalingi tada, kai protas ir sąžinė yra nepakankami, o švietimas šiuo atvėju nebus toks veiksmingas, nes tam, kad pakeistum visuomėnę švietimo būdu reikia daugiau laiko. Juolab, kad įstatymai yra kaip švietimas, žmogus ne tik sužino, kad jam reikia saugiau važiuoti, nes todėl ir įstatymas toks, bet ir yra priverstas tą daryti.
Simplicity 2015-11-04 14:31
Per 15 minučių išsprendžiau didžiąją dalį problemų Lietuvos keliuose- į vietą pastatyti girti ir nedrausmingi vairuotojai (= mažiau mirčių ir traumų keliuose, mažiau išlaidų ir darbo reanimatologams), iš eismo pašalinti nesaugūs automobiliai. (O ekonomistai tegul sugalvoja kuo biudžete pakeisti tas iš baudų nesurinktas pajamas. )
Borland 2015-11-04 14:42
Simplicity, tu kalbi apie tai, kad reikia bausti kai jau yra pažeidimas, straipsnyje eina kalba apie tai, ką reikia daryti, kad tų pažeidimų nebūtų. Jauti skirtumą? Žmogus, neturintis patirties, kaip taisyklė galvoja, kad jam taip neatsitiks. Ir čia gali imti bet kokią sritį, net mokslininkai taip galvoja, pvz vienam mokslininkui nepavyko per karjerą išrasti vaistų nuo vėžio, o kitas galvoja man taip neatsitiks ir paima ir atranda ką nors įdomaus Visur yra sava rizika, vienur vienokia kitur kitokia, pvz yra mokslininkų kurie dėl atradimų rizikavo savo gyvybę ir t.t, lygiai taip pat jauni žmonės rizikuoja, kad kažką sužavėtų. Tam yra kuriami įstatymai, kad tą sąviraišką pastatyti į protingus rėmus, tam yra švietimas, kad tą saviraišką nukreipti reikiama linkme. Ir čia reikia tiesiog optimalaus varianto. Kitaip sakant, bauda už nusižengimą yra pavėluotas reikalas. Vadinasi kažkur kitus yra kažkas negerai, jei reikia bausti.
hamann 2015-11-04 15:34
na, jei už vairavimą išgėrus grės 6mėn kalėjimo, gal daugiau debilų pergalvos prieš sėsdami už vairo. tai čia savaime irgi šiokia tokia prevencija.
Simplicity 2015-11-04 17:06
tautvydasn 2015-11-04 18:07
Tik kad avarijas daro ne vien 18-20 metų. Paskutiniuose pasiskraidymuose iš mandrumo kiek spauda rašė, tai vidurkis sakyčiau 22-24 metai
Berserkas 2015-11-04 20:54
Borland bauduose ir yra problema. Tesiog pigios naudos ir viskas, sumoki ten gali toliau gert lėkt be teisių, o vat už iš gėrimą važiuojant tai sodintu 6 mėn tikrai sudraustintu, dar baudas pakelti reikėtų 3-5 kartu, nes pas musu pigiausios baudos Europoje. Tikrai po tokių sugriežtinimu dažniau pamąstytu ar verta sėst.
Stipa 2015-11-04 21:04
Nusprendė jauna šeima nusipirkti šeimyninį automobilį. Pasižiūri skelbimus kad negamina tokiais silpnais varikliais naujų automobilių. Nusiperka seną perpuvusią transporto priemonę, bile santykis svorio ir galingumo atitiktų. Aišku ta sena puvena labai saugi. Praeina du metai, priduoda sena puvena į savartyną, tiksliau jau antrą priduoda nes pirmoji nedatempė du metus. Na dabar jau pagaliau nusipirko apynaujį automobilį, saugų, kadangi jau suėjo 2-iejų metų stažas. Nieko baisaus brangioji jis sako, spėsim dar būstui sutaupyti, jei vėl neprigalvos per kur mus valstybė išgręžti.
Arns 2015-11-04 21:09
Na supinat skirtingas problemas į vieną krūvą. Vienoje pusėje nesubrendęs žalimas, manantis jog prisižiūrėję Kobra 11 ir greiti bei įsiutę žino kas yra nesaugus vairavimas, kitoje pusėje įvairūs pataloginiai pažeidinėtojai. Negalima su abiem grupėmis dirbti tais pačiais metodais. Jaunimą reikia drausminti, visus kitus bausti. Šiuo atveju tam tikras dalinis apribojimas (galima tartis ar imti tokį variantą, ar didesnis draudimas, ar reikalavimas jog tik šalia vyresnio žmogaus ir tik dieną būtu galima vairuoti ar pan. ) tikrai atliktu savo funkciją, priverstu labiau paisyti įstatymu ir apsunkintu iš nepatyrimo padaryti didelių nelaimių, kaip kad berods vakar po fura palindęs BMW, paprasčiausiai mergiška neįvertino sąlygų, mašinos galimybių ir dėl galinių varomųjų ratų atsirandančių niuansų atliekant manevrus. Galim nė neabejoti, jog ne nedrausmingumas, o nepatyrimas leido įvykti skaudžiai avarijai.
Arns 2015-11-04 21:24
, 5 varikliai, 4(?) įtelpa į reikiamus skaičius. Problema jei iškart nori BMW, Porche ar sportinės linijos automobilio.
sub 2015-11-05 09:36
Komuniagos, nes kitaip valdančiųjų socdemų su kitom atmatom, kitaip nepavadinčiau, tai sena praktika yra drausti, bet ne bausti. Iš vis teisių išdavime turėtų dalyvauti psichologas ir klausinėti įvairių klausimų, gal net provokuojančių. Turėtų ir švietimas kitoks būti, nes dabar vairuotojai nori kelių kaip Vokietijoje, bet pačių protas kaip Rusijoje. Palyginus šių šalių vairuotojus youtube.com vaizdo klipuopse - yra radikalus skirtumas.
audriusn 2015-11-05 10:05
gerai, gerai. apramins gal mandrus keidzerius. ir kur jus verksniai buvot kai nuo 2013 ivede naujas A kategorijas, kai rinkoje jas atitinkanciu mocu buvo vienetai, o musu bananastane apribot galia iki tinkamos yra misija neimanoma. gali padaryt kaip ir A2, galia IR galios/mases santykis.
Stipa 2015-11-05 21:28
Būtent problema, kai žmogus nori prabangesnio automobilio nei pigaus plastiko gaminio. Visumoj švietimą reikia pradėti nuo tėvų, apšviesti tėvus, o po to jau jie tegul savo vaikus šviečia šiuo klausimu. Pagalvokit, atsitikus nelaimei, kaltinsit, galinius varomus ratus, variklio galią ar visgi save kad netinkamai išauklėjot atžalą eismo kultūros? Aišku man lengva kalbėti neturint vaikų, bet jums dar lengviau loti kad reikia uždrausti. Uždraus, viskas, mes laisvi, problema teoriškai išspręsta, daugiau tokių bėdų nebekils, nieko daugiau daryt nebereikia, rami galva. Nesvarbu, kad kažkam pagalių į ratus prikiša ir realios naudos nulis. Pradėkit savo atžalas mokyti, tada su kita karta ir gyvensime Lietuvoje kur eismo kultūra nenusileidžia užsienio šalims. Kelių gaidelis persėdęs iš galingo automobilio į VW Polo vistiek liks kelių gaideliu. Ne nuo to galo pradedat.
Arns 2015-11-05 22:16
Šio mokymo moralas, kad kuo ilgiau bus tempiama guma, tuo didesnė tikimybė jog gaideliai išmoks vairuoti, išmoks branginti gyvenimą, gal sukurs šeima ir turės vaikų, su kuriais nebesinorės draskytis. Čia tikras ir apčiuopiamas dalykas, skirtingai nei tavo siūlomos socialinės vargdienių programos, kurių efektyvumas remiasi ... gaidelių supratingumu. Nepasitikiu aš juo, jei jį turėtu, nebūtu ir problemos, kurios sprendimų būdų visi ieško.
Nerealiai 2015-11-05 22:31
Viskam pritariu, tik klausimas, kiek reikės kalėjimų pristatyt, kol visi pasimokys norint įvesti tokią sistemą, +papildomos pajamos jų išlaikymui? Nes ne visi domisi kas vyksta Lietuvoje ir nevisi pasimoko iš svetimų klaidų.
Simplicity 2015-11-06 01:28
Visi įstatymai ir taisyklės yra skirtos normaliems mąstantiems žmonėms, kad nekiltų pagunda nusižengt. (Juk nepyksti ir neskaičiuoji pinigų, kai kokį nors gatvės chuliganą bent kuriam laikui nuo normalių žmonių izoliuoja.) Na, o nemąstančius ir asocialius (= kenkiančius visuomenės gerovei) mes siunčiam į perauklėjimo įstaigas. Tai va, jei žmogaus galvoj smegenys, o ne pjuvenos, tai jis išgėręs už vairo nesės, o išsikvies taksi. Na, o nemąstantys kiauragalviai gali ir pasėdėti "kurortuose" už mokesčių mokėtojų pinigus- normaliems žmonėms nuo to tik geriau. Per girtų vairuotojų sukeltas avarijas žūva ar yra sužalojama pakankamai daug žmonių (= gydymo ir reabilitacijos išlaidos, neuždirbti pinigai ir nesumokėti mokesčiai), apgadinamas ar visiškas sugadinimas kitų žmonių turtas. Ne visais atvejais pavyksta išsireikalaut žalos atlyginimą, ir žinom nemažai atvejų, kai kiauragalviai baudų nemoka, o per metus girti įkliūva ir po kelis kartus. Policija tokiais atvejais tiesiog laukia kol tokie veikėjai ką nors užmuš arba patys užsimuš, nes kitaip jų nuo tvarkingų žmonių negali izoliuot. Pasaulyje yra nemažai šalių, kur už vairavimą apsvaigus ar neturint tam teisės galima atsidurti už grotų ir Lietuva galėtų būti viena iš tokių. Kaip koviniam ginklui reikia leidimo, taip ir automobiliui vairuoti reikia turėti vairuotojo pažymėjimą, nes automobilis labai greitai gali virsti mirtinu ginklu netinkamose rankose. (Įykis netoli Plungės, kai per girtą vairuotoją žuvo 3 žmonės; girtų Radzevičiaus ir Dimšos avarijos.)
Nerealiai 2015-11-06 01:58
Čia viskas kaip ir aišku, bet klausimas buvo: kiek kalėjimų reikės pastatyti ir kiek tai kainuotų norint kiekvienam girtam prie vairo bent 3-6 mėn už grotų pasiųst? Nes matomai dabar mirtinai suvažinėja žmogų, tai jei žalą atlyginą, tai net į kalėjimą kartais nepasodina. Arba geras pvz http://www.delfi.lt/news/daily/crime/sa ... d=67226190 Užmušė žmogų, gal 10 kartų jau įkliuvęs girtas prie vairo, teistas už narkotikus, dar nebuvo pasibaigęs bausmės laikas ir vietoj 9 metų gavo tik 6, nes byla išnagrinėta supaprastinta tvarka. Tai kas čia per pasityčiojimas? Tai peršasi vaizdas, kad Lietuvos kalėjimuose nebėra laisvų vietų visiškai... Tai, jei jau esamiems žudikams atlikt bausmės nėra kur, tai ką jau kalbėti apie sodinimus už važiavimą girtam... Lietuvoje nerealu tai. Taip, kad pradžiai reikėtų išspręsti kalėjimų problemą, ką reiškia naujų kalėjimų statybas. Nes dabar niekas paprasčiausiai nepatikėtų, kad įmanoma bausmė 3-6 mėn nelaisvės. P.S. Jei tai būtų taip paprasta kaip sakai per 15min išspręst problemą, manau tai jau ir būtų padaryta, bet kažkodėl kalėjimų nedaugėja, tai čia valstybei gaila pinigų vardan visų gerovės, ar kaip suprast?