Pagalbos prašymas keliavo per pusę Lietuvos, nors ugniagesiai – už kilometro

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Zdarovas 2015-12-15 10:34
Cia su tuo 112 telefonu yra didziausia nesamone. Kiek jau kartu paciam yra teke skambinti ir del zmogaus gyvybes ir siaip del visokiu dalyku. nieko nezinai ar kas atvyks ar ne, tai turedavai imtis pats veiksmu. arba "TAI" reikia greit tobulint, arba viska supaprastint ir kazkaip rajoninius numerius daryt, ar bent apskriciu. su jais nei susikalbesi, o kartais ir pradeda aiskint kad ne cia skambini, kad gautum pagalba is greitosios ar policijos... zodziu...
sherbertas 2015-12-15 11:56
O jei į tel. adresų knygą susivesti arčiausiai namų esančius gaisrinės, policijos, greitosios vietinius numerius? Gal pavyktų apeiti tą pusės Lietuvos ratą ir sutaupyti laiko? Ar vis tik atsakytų "Mums neskambinkit, pirmiausiai skambinkit 112" ? Gal kas bandėt?
lizunas 2015-12-15 12:25
Teko skambinti į vietinę policija, tai viskas ok, atsiliepė, priėmė iškvietimą ir jokių ten nesąmoningų klausimų nebuvo. Kai tarkim teko skambinti dėl viešoje vietoje girtaujančių, tai 112 per daug klausinėjo, tiesiog numečiau ragelį, nes buvimo vietą žinotų tik vietiniai pareigūnai, o 112 operatorė reikalavo tikslaus adreso (gatvės, namų numerių tarp kurių esama).
Creatium 2015-12-15 17:01
112 tikrai turi didelių problemų, kurios nėra sprendžiamos. Už tai turi atsakyti tiesiog šios įstaigos vadovas. Pati 112 idėja yra reikalinga ir puikus dalykas. Nepamirškime, kad jis veikia visoje Europoje. Tik tą reikia normaliai sutvarkyti: 1. naudoti modernią programinę įrangą pranešimų klasifikavimui; 2. įdiegti vartotojo vietos nustatymą; 3. stažuoti ir tinkamai apmokyti prie telefonų dirbančius; 4. išplėsti darbuotojų skaičių.
SaMaras 2015-12-15 17:29
1. Turi kokios informacijos, kad pagalbos centre naudojama nemoderni programinė įranga? 2. Visiškai sutinku, be šitos funkcijos įdiegimo nelabai įsivaizduoju efektyvaus struktūrų darbo. 3. Ką turi omeny? Gal tavo patirtis kitokia? Bent jau mano atveju kiek teko skambinti (ir dėl skubių ir dėl neskubių reikalų) operatorių darbu nusiskundimų neturiu, aiškiai suformavus problemą gauni klausimų rinkinį, kurių reikia nustatyti problemos pobūdį, svarbą ir kt. 4. Ir vėlgi, gal čia tik mano asmeninė patirtis, bet skambinant 112 nei karto neteko klausyti kvailos muzikytės kurios gale pasakytų kad "visi operatoriai užimti,- prašome palaukti", taigi manau kad personalo jiems užtenka. Mano manymu, problemos būtų tokios: 1. Kaip minėjo Creatium, pagalbos tarnybos privalo žinoti iš kur skambinama, taip žymiai sutrumpėja pokalbis ir pagreitėja problemos prendimo pradžia. 2. Pertvarkyti sistemą taip, kad pagalbos centras tiesiogiai koordinuotų pagalbos tarnybas (naikinti pačių tarnybų dispečerines, jei kvieti greitąją, tai nupasakoji situaciją ir jau operatorius turėtų išsiųsti greitąją į vietą, o ne taip, kaip dabar, nupasakoji problemą tada operatorius "priima sprendimą kad tau reikia greitosios" ir skambutį peradresuoja greitosios dispečerinei, tada vėl pasakoji situaciją ir tt...)
Arns 2015-12-15 19:06
112 bėdos labai aiškios. Visų pirma pati struktūra nuo pagrindo tėra pinigų plovimas. Pagalbos centras turi koordinuoti įvykį, nes būtent jis palaiko ryšį su žmogumi. Kol vieni kitiems atmetinėja, eina daug laiko, atsiranda įvairių trukdžių, kaip pvz tos mašinos gaisro atveju, kas jei ta brigada palikta kaip rezervas? Viena sistema numeta būti pasirengusiai, kitai rodo jog brigada neužsiėmusi ir ją galima pasiųsti. Su greitosiomis dar blogiau rajonuose, nes ligoninės neįgalios, jei ką, pacientą reikia pervežti į pirmines ligonines, o rajone kelios greitosios. Jei jos vežioja kažin kur, įvykus didesnei avarijai ar keliems įvykiams, kažkas sistemos paliekamas nesvarbiu (arba nespėjusiu). Visų antra, krūvis didelis, alga minimumas. Na ir keičiasi žmonės vienas po kito. Už kiek moki, tiek ir gauni.
zygis_ 2015-12-17 19:17
Man yra tekę skambinti iš degančio namo stovint prieš jau atvira liepsna degančią sieną kur kabėjo laidinis telefonas. Aš net negalėjau prisiminti kuris iš 01 02 03 numerių yra gaisrinė. Pažiūrėčiau kaip bent vienas iš operatorių tokioje situacijoje ramiai atsakinėtų į "iki minutės" trunkančius klausimus. Galiu pasakyti tik viena - kritinėje situacijoje atsidūrus nelieka jokio šalto proto, viršų visada paims emocijos. Tai be konflikto niekaip. Iš esmės jei nėra nustatoma skambinančiojo vieta - ją kūrusius ir bent eurą išleidusius tokiam šūdui - reikia bausti mirties bausme. Jei patenku į avariją važiuodamas nzn pro kokį Panevėžį kaip aš galėsiu pasakyti adresą kai niekada gyvenime nesu ten buvęs? Absurdas.