Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2016-01-28 13:23
Tai taip išeina, kad LPG automobilinės suskystintos dujos yra gėris lyginant su benzu. Na ištikro tai taip ir yra. Ir dar priedo, palei straipsnio logiką dyzelinį variklį netgi būtina pašildyti prieš važiuojant, nes dyz variklis dirba ant itin lieso mišinio, praktiškai ant laisvų beveik vien ant oro galima sakyti, oro pilnai ima, o saliaros purškiama tik tiek, kad nekristų apsukos. Reiškia dyz variklius šildyti būtina, kaip ir senais laikais senobinius variklius, nes prasimankštins ir suskystės visi darbiniai skysčiai, lengviau važiuos mašina mažiau viskas dėvėsis, beto su apšalusiais langais toli nevažiuosi.
Simplicity 2016-01-28 14:37
Terminus "liesas mišinys", "riebus mišinys" naudojanti liaudis supranta jų reikšmę ir jiems tikrai neatrodo, kad riebiame mišinyje yra tepalo, sviesto ar margarino.
Kai dar susidurdavau su lietuviškomis žiemomis ir didesnėmis, nei -10 'C temperatūromis, tai visada leisdavau varikliui šiek tiek padirbt, kol nusibraukdavau sniegą ir nusivalydavau langus. Tos kelios minutės leidžia techniniams skysčiams suskystėt, o ir variklis per tą laiką gražiau dirbt pradeda.
Šiaip, tai galėtų kokio nors suomių ar švedų inžinieriaus straipsnį išverst, nes britai apie tikras žiemas žino tiek, kiek lietuvis apie ananasų sodinimą.
HDi 2016-01-28 16:36
Kaip žiema taip ir straipsnis kasmet, verta šildyt ar neverta. Mano nuomone, jei ir yra kažkokia žala šildant/nešildant tai tik ilguoju eksplotacijos periodu skaičiuojant šimtais tūkstančių km, nereiktų sukt galvos, kas ten bus po 200k km, jei su ta mašina neketinama ženytis, man visiškai nerūpi kas tos mašinos varikliui nutiks pas kitą savininką. Daug svarbiau skardas prižiūrėti nuo rudžių, ir kitus eksplotacinius besidėvinčius mazgus, skysčius ir pan, nei aukoti komfortą, ir patogumą dėl kažkieno nepatvirtintų spėlionių. Mašina turi žmogui tarnauti o ne aš jai. Tokiuose ekonominiuose laikuose gyvenam, kur prekių nepritėkliaus nėra. Jei ir šildau, tai kad salone būtu šilta, bet jei reikia tai ir važiuoju, vos užsikūręs.
Arthuras 2016-01-28 18:32
Sakai pas kitą savininką?.. O gal pas tave? Nebent tu neturi ką veikt ir automobilius keiti kas 30k km.
trapecijus 2016-01-28 22:16
Atsakant į straipsnio antraštę - taip, jei yra galimybė - pašildau. Maloniau sėst į šiltą mašiną kol žmona paskutinius štrichus ant veido vonios kambary užsideda. Čia tuo atveju jei važiuojam kartu ryte papusryčiaut. Likusiais 22 atvejais per menesį nešildau. Sėdu ir važiuoju. Čia jau ne mano, o automobilio gamintojo problema, jei variklis užlinks. Tiesa, tik vieną seną esu užlenkęs - ir tik per savo apsileidimą - paskirstymo diržą pusmetį bagažinėj tampiaus ir neradau laiko pasikeist
HDi 2016-01-28 23:29
Na tik antras automobilis pas mane, bet jei įdomu, pirmasis buvo 1996 metų, rida atsukta, nežinau nuo kiek, bet nusipirkus rodė standartiškai Lietuvoj - 160k km, prie manęs nuvažiavo ~100k, dabartinis 2008 auto tikėtina kad tikros ridos, nes parsivežiau daužtą su 120k km rida prieš 4 metus, irgi jau prasuko virš 100k km pas mane. A nei vienas nei kitas neturėjo problemų su varikliu, neskaitant kokio nuėjusio daviklio, pramuštų žvakių laidų, perdegusios kaitinimo žvakės ir pan. Ir taip, ruošiuosi parduoti jį, bet ne dėl to, kad kažkas blogai. Tikrai neesu tas kuris tausoja variklį, daug redlainų mato, kartais mėgėjiškai slalomuose dalyvauju ar šiaip draskau iškritus sniegui, nes abu AWD, pirmasis buvo benzas, dabartinis čipuotas salerkinis, bet prižiūriu tvarkingai, tepalus keičiu laiku, o kartais ir ankščiau laiko.
afor 2016-01-29 01:12
Labiausia uzkliuvo sitas.
Šiltas oras į saloną patenka iš automobilio radiatoriaus, kurį šildo variklio aušinimo skystis, o tai įvyksta gerokai anksčiau, nei sušyla pats variklis.
hamann 2016-01-29 09:17
nejuokink. kiek tu žadi dyzelį šildyt? 1val? 2val? parą? prie kokių -15 dabartinio dyzelio laisvom apsukom iki darbinės temperatūros užšildyti neįmanoma.
p.s. langus reik nepatingėt nusigramdyt.
bahuriux 2016-01-29 09:42
Kur aš rašiau, kad nereikia langų gramdyti? Kur aš rašiau, kad šildyti reikia iki darbinės temperatūros? Rašiau, tik pašildyti variklį, kad prasimankštintų visi tech. skysčiai, nes antraip jei iškart važiuosi draskosi, laužosi ir dyla viskas, guoliai, riebokšliai, diržai, visos gofros ir panašiai jei lauke šalta ir gerokai žemiau 0C, o jei variklis pašils bent iki +5C, +10C, tai jau salone iš vidaus langai neberasos ir nešals, aišku jei moki susireguliuoti oro srautus. Tau gal instrukciją reikėjo parašyti palei punktus, įskaitant sniego nukratymą nuo batų, prieš sėdant į mašiną?
hamann 2016-01-29 10:30
rašei, kad apšalusiais langais toli nenuvažiuosi. tai nusigramdai ir važiuoji. kam jį šildyt?
Ir kas tau ten važiuojant drąskosi ir laužosi? judančios variklio dalys prasimankština ir susitepa tik užkūrus per porą sekundžių. ką tu ten dar mankštint nori? prie -20 net 10w40 yra pakankamai skystas kad suteptų viską per porą ciklų, jau nekalbant apie sintetiką.
Parašei taip lyg sviestu variklis teptūsi.
Baikit jūs tom pasakom tikėt apie variklio šildymus. Užsikūrei ir ramiai važiuoji.
Simplicity 2016-01-29 11:19
Neprasidėk- neverta.
immortallt 2016-01-29 12:49
Nu nežinau, dabar pamainom eina straipsnis: nepašildę variklio jį "susprogdinsite" arba jei šildysite variklį "susprogdinsite".
Arthuras 2016-01-29 13:15
Didžioji dalis variklių žiemą (turiu patirties tik su benzinu), prie kokių -15 laipsnių, kokią minutę ar dvi(jei šaltis dar didesnis) dirba ne taip gražiai. T.y. veikimo garsas nenatūralus. Ir vienintelė to priežastis gali būti arba dar nesuskystėję tepalai (sintetiniai, 5w-30, kad ir), arba kažkokie metalo plėtimaisi ar pan. Ar geriau ramiai važiuoti, ar palaukti tą minutę ant laisvo - sudėtinga pasakyt, aš nežinau. Apskritai, visi tie nešildymai kyla iš ekologijos, o ne kažko kito.
hamann 2016-01-29 14:49
Pritariu. Jei vadovaujies argumentais kaip: "mano nuomone" ar "kažkas sakė", tikrai neverta ginčytis.
Ir nereik vaidint, kad geriau nusimanot apie automobilius už jų gamintojus.
Pilkit tepalus tokie kokie priklauso, ne rečiau nei priklauso ir nereiks sukt galvos dėl sovietinių marazmų.
Arthuras 2016-01-29 15:14
Tam tikrų automobilių (ne, ne oldschool, o iki 10 metų senumo) manual'uose rašo, kad reikia pašildyti 30-60s. Turbūt priklauso nuo pačio variklio specifikos ir to, kiek gamintojui nusispjaut į ekologiją.
Simplicity 2016-01-29 15:32
Tai tu ir nevaidink, kad pats kažką apie automobilius nusimanai.
sub 2016-01-29 16:15
Asmeninio auto neturiu, o darbinė su kuria važinėju ir asmeniniais tikslais - benzinas. Užkūrus pastebiu, kad apsukos šiek tiek šokinėja 800-1000 tarpe, bet žiemą kol nuvalau langus - salonas šiek tiek sušyla ir apsukos normalizuojasi. Jei langai nebūna apšalę - sėdu ir važiuoju.
bahuriux 2016-01-29 21:43
kad prisklausei senų diedų traktorininkų pasakų, mes jau gavom.
Pezas 2016-01-29 23:20
Pagal kaikurių logiką, reikėtų variklį šildyti su tenu įkišus į rozetę.. Kai variklis užkurtas, jo visos dalys ir taip juda, ir viskas puikiai susitepa. Atsisėdi ir važiuoji, tiesiog lengvom apsukom neapsunkinant variklio.
Arthuras 2016-01-29 23:35
užkūrimo minutę - niekas ten taip staiga nesusitepa. Nemanau, kad čia kas kalba apie šildymą po 5-10-15 minučių. Nebent langus nusivalyt reikia ar pan. - tai kitaip ir nebus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar pašildote variklį prieš važiuodami?