Šiurpi realybė: kaip „Islamo valstybė“ pratina vaikus prie žiaurumo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

daynewss 2016-03-08 12:23
Nori-nenori, bet žiaurumas slypi visuose iš mūsų. Tai yra mūsų prigimtis, gamtos prigimtis. Žiaurumas gali padėti išgyventi, reguliuoti santykius, tvarką ir t.t. Šiuo atveju instinktai kažkokiu būdu yra skatinami, čia kaip sakoma "dėla techniki". Vienaip ar kitaip tai daroma praktiškai visame pasaulyje. Mūsų "civilizuoti" vaikai ne išimtis. Pats nuo pat Counter Strike atsiradimo headshoot'us variau, o iki to per Zhiliton Contra variau ir Sega žaisdavau Mortal Kombat, PS Tekken daužiau. Dabar tą patį daro vaikai, tik šiais laikais grafika ištobulinta tiek, kad yra labai arti tikrojo pasaulio. O dar 3D akinių technologijos. taigi, tie džihad-jugendai, kaip treniruoti šunys, lauks komandos. O 21 amžiaus jaunimas gali prisėlinti ir nukepti be priežasties.
lucy 2016-03-08 13:25
Nesąmonė. Virtuali realybė ir realybė yra visiškai skirtingi dalykai. Vaikas ar ne vaikas bet vis tiek kuo puikiausiai skiria realybė ar ne. Aš atsimenu dar net į mokyklą nėjau kai jau Mortal Kombat eidavom lošti ir niekas netapom prietrankomis. Visos tos nesąmonės jog žiaurūs žaidimai skatina nusikalstamumą yra seniausiai paneigtos, atvirkščiai yra visiškai priešinga reakcija. Jei aš per GTA ar kokį POSTAL ar tą patį Mortal Kombat einu galvas kapodamas tai visiškai nereiškia jog taip darysiu ir normaliam gyvenime. Realiai potencialūs visokie nesveiki kokių žaidimų dabar gali pažaist ir taip išsikrauti, vietoje to, kad eitų ir žudytų visus iš eilės. Esmėje jeigu būtų reali sąsaja jog žiauri virtuali realybė skatina nusikalstamumą tai seniausiai viskas būtų uždrausta. O tokius straipsnius jog koks POSTAL ar panašiai skatina žiaurumą yra skirti mamoms pagąsdinti. Ir šiaip tendencija yra tokia jog vis nauja karta žaidimų yra vis žiauresnė. Seniau tas pats Postal ar Mortal Kombat buvo salyginai žiaurūs, bet lyginant su dabartiniais standartais tai yra 0.
cave_dweller 2016-03-08 14:04
Viena yra virtuoliai žudyti, kita laikyti nukirstą galvą ar net ją pačiam nukirsti. Pelės klavišą spustelėti sugeba visi, bet realiai atlikti egzekuciją, net ir žinant, kad būsi nenubaustas, mažai kas sugebėtų. Tam ir pratinami mažieji ISIS vaikiai, kad atėjus metui, nemirktelėje, be jokios vidinės moralinės graužaties atliktų jiems pavedamą užduotį. Taip, žmogus iš prigimties žiaurus padaras. Apie tai pasaulyje daug diskutuota ir knygų prirašyta ir iki galo tiksliai nežinoma kodėl taip o ne kitaip, bet prieita vienos bendros išvados, žmogaus žiaurumo laipsnis, su tam tikrais nukripimais, labai priklauso nuo jo auklėjimo ir nuo mažians diegiamų moralės normų.
Laurynas19 2016-03-08 17:43
Nėra pas mus jokio žiaurumo, pasigilink į save labiau. Mūsų prigimtyje yra tiesiog konkurencingumas, norėjimas išlikti bei dominuoti. Būtent todėl vaikus ir traukia žaidimai. Tokie žaidimai kaip counter-strike ar mortal-combat traukia ne savo "žiaurumais" o tuo jog ten gali konkuruoti , dominuoti bei tobulėti. Žaidimas su charakteriais panašiais į žmones, padeda geriau įsijausti, o papildomas kraujas ir žiaurumai žaidime yra tik todėl, kad mes į tai emociškai jautriau reguojame taip žaidimas sukelia didesnį įspūdį bei priklausomybę. Bet puikiai galima apsieiti ir be jų, užtekdavo ir Contra and zilitono ar battle city (tankiukų su ereliu ) arba Travian, kuriame apskritai nėra jokios grafikos. Taip pat jei pastudijuotum / peržvelgtum "blogų" (žudikai,prostitutės ir tt.) žmonių intervių, pamatytum jog jie viduje nėra blogi žmonės. Vieni daro blogus dalykus to nesuprasdami, kiti spicialiai, nes buvo labai daug kartų įskaudinti ir pan. Žinoma yra ir išimčių kurie tikrai yra nepaaiškinamai žiaurūs, bet čia jau išimtys...