Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pilkasis 2016-04-13 10:45
"tokie modifikavimai baigiasi dūmų kamuoliais, o jei rengiamas tvarkingas projektas – jis yra labai brangus."
Įdomi specialisto nuomonė. Dyzelinį variklį kaip tik yra žymiai pigiau "užbombinti", o galios prieaugis pasiekiamas dvigubas arba net trigubas. Kaip yra su benzininiu, nežinau, neteko dirbti, bet kodėl verta atkalbėti žmones mechaniškai keisti dyzelinio variklio parametrus aš nesuprantu. O dėl dūmų kamuolių tai čia yra visiškai normalu, tikri dyzelistai supras "no smoke, no power", senos kartos dyzeliai net ant stoko gerai dūmina, nauji PD ar CM mažiau, užkėlus galią didėja dūmų išmetimas ir nieko čia nepadarysi neįtakodamas galios.
HDi 2016-04-13 15:31
Čia turėta omeny, kad bandoma atkalbėti nuo mechaninių pakeitimų, kai keičiamos turbinos, purkštukai ir pan į našesnius.
Ar tikrai taip jau lengva užbombinti dvigubai/trigubai? Kiek žinai VAG'o 2.0 kur 125kW atsuktų kad ir iki 250kW?
Arba BMW'o galingiausių trilitrių atsuktų iki bent 500AG?
Kaip ir parašyta straipsnį, stipriai pakelt galima tik silpniausias to variklio modifikacijos.
O benzo galingumas tikrai daug pigesnis jei prasideda mechaniniai pakeitimai. Pvz kiek senam merso OM606 su mechaniniu siurbliu kainuoja našesnis siurblys? 2k-3k EUR? ir ką, gal 500AG ir pasieksi, bet vien siurblį pasikeist neužteks... Benzinį gamykliškai standartinį turbo motorą keturių cilindrų ar net atmosferinį didesnės kubatūros už tiek jau tikrai galima nesunkiai atsukt ir virš 500 konvertuojant į turbo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dyzelinio variklio galios programavimas: kokia to nauda?